AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Er alene med datteren min ca 9 timer pr dag, men hvordan gjør dere det når dere vil sole dere men må ha med baby ut? Legger dere den i skyggen og lar den kose seg der? Og alle daglige gjøremål som vasking osv, hva når de krever full oppmerksomhet? Har ingen til å hjelpe til.Anonymous poster hash: 6de6b...cf7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Er alene med datteren min ca 9 timer pr dag, men hvordan gjør dere det når dere vil sole dere men må ha med baby ut? Legger dere den i skyggen og lar den kose seg der? Og alle daglige gjøremål som vasking osv, hva når de krever full oppmerksomhet? Har ingen til å hjelpe til.Anonymous poster hash: 6de6b...cf7 Det med soling har jeg ikke noe svar på, men ang vasking så får du enten vaske når hun sover eller sette henne i lekegrind og tåle litt hyl og skrik. Selv om hun "krever" full oppmerksomhet så betyr ikke det at du må gi henne det absolutt hele tiden. Anonymous poster hash: df960...b23 3
Macro Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Barnet kommer før soling, avislesing, oppvask, klesvask og andre gjøremål. Gjør slike ting om barnet ligger å koser seg alene. Dersom jeg MÅ gjøre noe og h*n ikke er enig, så blir det litt gråt. Alt går
GammelKaktus Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Jeg hadde sønnen min med meg, på magen eller ryggen alt ettersom alder og hva jeg skulle gjøre. Jeg har aldri vært typen som legger seg ned for å sole seg så der vet jeg ikke helt. Men hvis du har en baby som trives i vogna så skulle da ikke det være et problem. Min trivdes alltid best på meg så da ble det sånn
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Jeg har alltid lurt på hvordan alenemødre greier seg. Men så er det klart at de ikke prioriterer soling da. Men det var kanskje bare et eksempel du brukte. Bæresele vet jeg er et vidunder, men jeg ville nok ikke brukt den ved matlaging osv. Når barnet sover så kan man jo kanskje få løpt en kjapp tur til vaskemaskina og kanskje hive i seg litt mat. Ikke vet jeg, høres stressende ut. Men de fleste får det til å gå rundt og de fleste barna har det veldig veldig bra Anonymous poster hash: 719df...f33
absinthia Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 (endret) Dersom jeg gjorde noe som minte om å sole seg, gjorde jeg det mens barnet sov i vogna, eller inne om jeg solte meg på verandaen ( = lå og leste) husarbeid tok jeg litt av mens barnet lekte i lekegrind og mens barnet sov. Det er ikke særlig med problem når det bare er ett barn man skal holde oppsyn med og en kan få gjort mye husarbeid på noen økter på 10-30 minutter. Ellers er det jo fint å ta med seg barnet ut i skyggen, - om det er veldig varmt, så er det stort sett der jeg holder meg uansett. Endret 6. august 2015 av absinthia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå