AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Del Skrevet 6. august 2015 Hva om Al Gore vant valget i 2000? Hadde the "War on Terror" blitt den samme? Hadde terroristene i det hele tatt klart å kapre to fly? Hva tror dere? Anonymous poster hash: ef63a...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Del Skrevet 6. august 2015 Har ikke peiling, og ikke bryr jeg meg heller. I farten kommer jeg ikke på noe som interesserer meg mindre enn lokalpolitikk på andre siden av jordkloden. Anonymous poster hash: f8b43...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg synes det er verdt å interessere seg for politikk i de største og mektigste landene. Det kan også gå utover oss. Anonymous poster hash: 3ad5f...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Del Skrevet 6. august 2015 Dere skjønner at terroren hadde skjedd uansett ja? Politikerne er kjøpt og handler ikke utifra sin egen ideologi.Anonymous poster hash: 98416...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 18. august 2015 #5 Del Skrevet 18. august 2015 Hva om Al Gore vant valget i 2000? Hadde the "War on Terror" blitt den samme? Hadde terroristene i det hele tatt klart å kapre to fly? Hva tror dere? Anonymous poster hash: ef63a...47f Hva om månen var en gul ost, og Armstrong nektet å reise tilbake fra etegildet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå