Gå til innhold

Trenger et kart på nettet hvor jeg kan beregne hvor langt jeg har gått.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gikk turer tidligere pleide jeg alltid å sjekke på kartet hvor lang jeg hadde gått. Da var det sånn at man trykket på kartet der man begynte og trykket man videre på et annet sted på kartet også kom det opp en sånn blå rett strek samtidig hvor det stod hvor langt man hadde gått. Nå husker jeg ikke hvilket kart det var. Har prøvd Gulesider, 1881 og Google Maps. Men det ser ikke ut til at det funker på noen av disse sidene. Er det noen som vet hvor det kan ha vært eller evt link til annet kart hvor man kan beregne?

Anonymous poster hash: 88a78...b25
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norgeskart.no kan man tegne ved bruk av linjer f.eks, men det blir ikke helt presist. Da bør du ha en telefon med god GPS og en app, dersom du vil ha det mer nøyaktig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Norgeskart.no kan man tegne ved bruk av linjer f.eks, men det blir ikke helt presist. Da bør du ha en telefon med god GPS og en app, dersom du vil ha det mer nøyaktig :)

Takk! Nei om det ikke blir akkurat på meteren så gjør ikke det noe. Hender jeg bare vandrer rundt og da er det litt greit å se hvor langt man egentlig har gått :)

Skrevet

Jeg satt akkurat og gjorde det på Google maps,så det går an der. Høyreklikk, så får du opp alternativ om å måle avstander.

AnonymBruker
Skrevet

Funker på Google Maps, klikk på Veibeskrivelse (pila til venstre for søkeikonet), klikk deretter på strekmannen som går, og så er det bare å skrive fra og til sted eller klikke i kartet.

Anonymous poster hash: 02eb2...c9e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt akkurat og gjorde det på Google maps,så det går an der. Høyreklikk, så får du opp alternativ om å måle avstander.

Funker på Google Maps, klikk på Veibeskrivelse (pila til venstre for søkeikonet), klikk deretter på strekmannen som går, og så er det bare å skrive fra og til sted eller klikke i kartet.

Anonymous poster hash: 02eb2...c9e

Åja, da er det sikkert der jeg har gjort det tidligere. Fikk det bare ikke til akkurat nå :P

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Nei om det ikke blir akkurat på meteren så gjør ikke det noe. Hender jeg bare vandrer rundt og da er det litt greit å se hvor langt man egentlig har gått :)

Bruk en treningsapp? Runkeeper f.eks. Kart og kompass trenger man ikke lenger.

Anonymous poster hash: d9c7f...36e

• Liker 2
Skrevet

Det er nok på finn.no sitt kart du kan gjøre det. De er veldig gode på det meste.

Skrevet

Funker både på googlemaps og gulesider.

Skrevet

Iform ruteplanlegger :)

AnonymBruker
Skrevet

Endomondo har også mulighet til å tegne ruter på kart, men jeg foretrekker å bare ha på appen underveis da, slik at jeg slipper å sitte ved pc-en etterpå ;) 

Anonymous poster hash: 81025...983
Skrevet

Jeg bruker iform ruteplanlegger før jeg jogger, og en treningsapp som måler når jeg faktisk jogger.

AnonymBruker
Skrevet

Virker appene når man ikke har tilgang til internett?

Anonymous poster hash: 61106...535

Skrevet

Virker appene når man ikke har tilgang til internett?

Anonymous poster hash: 61106...535

Jepp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...