AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 hei! har akuratt kjøpt kaldpresset jojobaolje fra rå! har lest litt om at den skal være god for akne og akne arr, og jeg har hatt problemer med akne og har problemer med arrene nå. har noen av dere noen erfaringer med dette å dele ? foresten, hvor mye skal man ha på? kan man bruke den både morgen og kveld under fuktighetskremen? Anonymous poster hash: 28298...cfd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 hei! har akuratt kjøpt kaldpresset jojobaolje fra rå! har lest litt om at den skal være god for akne og akne arr, og jeg har hatt problemer med akne og har problemer med arrene nå. har noen av dere noen erfaringer med dette å dele ? foresten, hvor mye skal man ha på? kan man bruke den både morgen og kveld under fuktighetskremen?Anonymous poster hash: 28298...cfd Min erfaring er at jojobaolje alene er en fantastisk fuktighetskrem, og jeg får ikke kviser om deg er det eneste jeg bruker på huden(ingen sminke/kremer). Nå har jeg begynt med daglig bruk av solkrem og da kommer kvisene, selv om jeg fortsetter med jojobaolje.Anonymous poster hash: f4e2f...3fd
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Kan legge til at den er kjempefint å bruke i stedet for body lotion, og for å hindre nupper etter barbering.Anonymous poster hash: f4e2f...3fd
Alethia Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Har aldri prøvd jojoba, men kokosolje har gjort underverker for min hud iallefall. Bruker den til både sminkefjerning, nattkrem, barberingskrem og bodylotion.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Jeg hadde kjempe utbytte av Castor olje på min hud i rundt 5 mnd (fra å ha strevd i mange år til at den ble helt plettfri!) , men nå har den begynt å bli dårlig igjen, og man kan ikke legge sminke oppå fordi den er så seig og ikke trekker seg inn Hvilken jojoba olje anbefaler dere? Kan noen sende link fra feks ebay eller blivakker? Anonymous poster hash: 21440...205
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Jeg hadde kjempe utbytte av Castor olje på min hud i rundt 5 mnd (fra å ha strevd i mange år til at den ble helt plettfri!) , men nå har den begynt å bli dårlig igjen, og man kan ikke legge sminke oppå fordi den er så seig og ikke trekker seg inn Hvilken jojoba olje anbefaler dere? Kan noen sende link fra feks ebay eller blivakker?Anonymous poster hash: 21440...205 Jeg bruker Julia lawless. Du får tak i den i helsekostbutikker tror jeg. Jeg kjøper fra aqua-oleum.co.uk Den er bra.Anonymous poster hash: f4e2f...3fd
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Jeg bruker Julia lawless. Du får tak i den i helsekostbutikker tror jeg. Jeg kjøper fra aqua-oleum.co.uk Den er bra.Anonymous poster hash: f4e2f...3fd Trekker den seg inn i huden eller blir den liggende som "klissete olje" i mange timer? (slik castor olje gjør) Anonymous poster hash: 21440...205
Linenor Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Det holder med å bruke et par dråper jojobaolje til ansiktet som regel. Bruker du for mye blir huden fettete, noe du absolutt ikke ønsker. Test deg frem til hva du syns fungerer for din hud
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #9 Skrevet 17. august 2015 Trekker den seg inn i huden eller blir den liggende som "klissete olje" i mange timer? (slik castor olje gjør)Anonymous poster hash: 21440...205 den trekker godt inn. Om tar for mye går du litt blank hud, men overskuddet kan du tørke av med et papirtørk. Lønner seg også å ta på rett etter ansiktsvask mens huden fortsatt er fuktig, da er det mindre sjanse for å ta for mye. 1-2 dråper holder normalt til hele ansiktet.Anonymous poster hash: f4e2f...3fd
Savannah87 Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Jeg bruker jojobaolje som dagkrem. Gir masse fukt og huden blir myk. Kjøper en fra Iherb. Kaldpresset fra Life-flo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå