AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Har seg slik at jeg har datet en fyr noen uker nå. Kun møtt han tre ganger, den tredje gangen møttes vi ute på byen og vi endte med å ha sex og sove sammen. Jeg vet han liker meg godt, og jeg merker jeg begynner å få følelser for han også. Men det er for tidlig til at det skulle blitt noe mer allerede, og han reiser i militæret på førstegangstjeneste neste uke. Med andre ord rekker vi ikke bli kjent, og jeg synes det er utrolig kjipt. Men jeg prøver å heller glede meg på hans vegne, også har vi snakket sånn løst om at vi får møtes når han er hjemme på perm. Hva er sjansene for å finne seg dame i militæret? Evt er det vanlig å få dra ut i helgene og feste? Vanlig med ons? Er jo veldig flertall av gutter i militæret, men en del jenter er det og jeg har hørt at det er vanlig å dele rom også. Kom gjerne med erfaringer dere som har! Jeg ønsker jo å bli bedre kjent med han når jeg er hjemme, men jeg er redd for å bli for knyttet og at jeg gjør hele situasjonen vanskelig..Anonymous poster hash: c16f3...df0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Man er ikke i militæret for å finne seg en partner, Man er i militæret for å lære og drepe for sitt land. Anonymous poster hash: d7a67...de3 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Mange feltmadrasser i militæret idag ...men spørs hvor frempå han du holder på med er da? Ingen damer går inn i militæret av andre grunner enn å bli rent over så mange gutter som mulig for å bygge seg opp en erfaringsbase til senere i livet. Blir som om menn skulle meldt seg inn i den lokale strikkeklubben av andre grunner enn å seksuelt frigjøre feministene. Så mitt tips til deg er å spørre han om hvor stor andel jenter dette året ..får du et eksakt antall så er jeg redd hva intensjonene er. Anonymous poster hash: e19c8...739
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Har du lyst på en kjæreste eller en du kan skype med i et år? Anonymous poster hash: 9420a...1c2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Mange feltmadrasser i militæret idag ...men spørs hvor frempå han du holder på med er da? Ingen damer går inn i militæret av andre grunner enn å bli rent over så mange gutter som mulig for å bygge seg opp en erfaringsbase til senere i livet. Blir som om menn skulle meldt seg inn i den lokale strikkeklubben av andre grunner enn å seksuelt frigjøre feministene. Så mitt tips til deg er å spørre han om hvor stor andel jenter dette året ..får du et eksakt antall så er jeg redd hva intensjonene er. Anonymous poster hash: e19c8...739 Han er 20, og har vært i to ganske langvarige forhold. Han er ikke typen til ons, men mer en forholdstype. Ut i fra det jeg har skjønt virker det som han synes det er teit av kompisene som drar på fest for å finne seg ei jente å ha sex med, og det er ikke noe han kunne tenkt seg selv. Så sånn sett lover det godt. Jeg er mer redd for at han skal få følelser for en annen jente, enn at han skal ligge rundt. TSAnonymous poster hash: c16f3...df0
Meg12345 Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Har du lyst på en kjæreste eller en du kan skype med i et år? Anonymous poster hash: 9420a...1c2 Du har et poeng.. Tror ikke jeg helt har innsett hvor lite han vil være hjemme. TS
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Ingen damer går inn i militæret av andre grunner enn å bli rent over så mange gutter som mulig for å bygge seg opp en erfaringsbase til senere i livet. Anonymous poster hash: e19c8...739 Er du helt dust eller?! Du veit at damer som er i militæret er de som blir mest seksuelt krenka av sjefer og kolleger? Det er faen meg på grunn av sånne møkkamenn som deg! Om ei dame drar i militæret så er det av enda sterkere erfaringsgrunner enn menn, og da mener jeg ikke "seksuell erfaring" ved å bli rent over av så mange som mulig, men å bygge mot, viljestyrke og utfordre kroppen og psyken i et beinhardt opplegg som gir en disiplin og lærdom for livet. Har mange venninder som har vært i militæret og ingen av de har ligget med noen. Bare fordi gutter automatisk tenker på sex når de kommer inn i et "jentemiljø" så er det ikke sånn at jenter tenker sex bare fordi de er omringet av gutter. Faktisk så er det mange jenter som slutter i militæret fordi de syntes den seksuelle oppmerksomheten de uønska får blir for ille når de er der for å konsentrere seg på mental selvutvikling. Til TS; Det er liten sjanse for at han får seg dame i militæret. De går så å si aldri på byen, men sitter heller i bunkeren å spiller PS når de har fri. Ikke er alkohol så populært og gunstig mens man går i militæret heller, siden man må holde metabolismen oppe for å takle den neste harde uka. Ungdomskjæresten min var i militæret og det gikk helt fint for min del. Jeg hadde en givende hobby og sport jeg drev med her hjemme så hadde mye å gjøre selvom jeg ikke fikk vært med han. Vi kom nærmere hverandre på det året, for kjærlighetserklæringene og savnet vi hadde og fortalte hverandre om gjorde at vi ble trygge på at den andre virkelig likte den andre, og lange brev er så mye mer romantisk enn et hjerte på sms. Det falt meg aldri inn at han skulle være utro eller noe sånt. Anonymous poster hash: b4676...4f1 5
Macro Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Da jeg var i forsvaret var vi jentene absolutt ikke interessert i karene der i vert fall. Vi gledet oss til perm, i likhet med mennene Tror ikke du skal bekymre deg veldig for dette! Men vi var ganske harde på flaska i helgene. Det var jo ingenting annet å finne på. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Er i samme situasjon.. Møttes et par ganger, og han reiser snart langt vekk i ett år i militæret. Vi rekker jo ikke å bli kjent.. og vi har ikke snakket om tiden fremover, for det er i hvert fall for tidlig! Aner ikke hva jeg skal gjøre.. :s tenker vi bare får ta det som det kommer. Er det ment at det skal være oss, holder vi kontakten, eller gjennopptar kontakten senere.. Anonymous poster hash: 77b50...190
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Er du helt dust eller?! Du veit at damer som er i militæret er de som blir mest seksuelt krenka av sjefer og kolleger? Det er faen meg på grunn av sånne møkkamenn som deg! Om ei dame drar i militæret så er det av enda sterkere erfaringsgrunner enn menn, og da mener jeg ikke "seksuell erfaring" ved å bli rent over av så mange som mulig, men å bygge mot, viljestyrke og utfordre kroppen og psyken i et beinhardt opplegg som gir en disiplin og lærdom for livet. Har mange venninder som har vært i militæret og ingen av de har ligget med noen. Bare fordi gutter automatisk tenker på sex når de kommer inn i et "jentemiljø" så er det ikke sånn at jenter tenker sex bare fordi de er omringet av gutter. Faktisk så er det mange jenter som slutter i militæret fordi de syntes den seksuelle oppmerksomheten de uønska får blir for ille når de er der for å konsentrere seg på mental selvutvikling. Til TS; Det er liten sjanse for at han får seg dame i militæret. De går så å si aldri på byen, men sitter heller i bunkeren å spiller PS når de har fri. Ikke er alkohol så populært og gunstig mens man går i militæret heller, siden man må holde metabolismen oppe for å takle den neste harde uka. Ungdomskjæresten min var i militæret og det gikk helt fint for min del. Jeg hadde en givende hobby og sport jeg drev med her hjemme så hadde mye å gjøre selvom jeg ikke fikk vært med han. Vi kom nærmere hverandre på det året, for kjærlighetserklæringene og savnet vi hadde og fortalte hverandre om gjorde at vi ble trygge på at den andre virkelig likte den andre, og lange brev er så mye mer romantisk enn et hjerte på sms. Det falt meg aldri inn at han skulle være utro eller noe sånt. Anonymous poster hash: b4676...4f1 Hahaha jeg lo høyt og ler enda... Jenter på 18\19år er ikke der i livet - og ihvertfall ikke der mentalt sett hvor selvutvikling og det å sette seg utviklingsmål er noe annet enn fremmedord. Det er å eksperimentere samt å finne ut av seg selv seksuelt sett som er hovedfokuset. De tenker på gutter og er feminine av natur, ikke har de noen erfaringsgrunnlag for å vite hvordan ting blir heller. Alle jenter i den alderen digger oppmerksomheten de får, det er bare noen som blir skuffa over at all oppmerksomhet ikke kanskje kan bli tolket like positivt. Selvsagt har ingen jenter som har vært i militæret, og ihvertfall ikke noen venninner av deg noensinne ligget med noen -."goes without saying" De drikker som faen og lever livet for å ha noe annet enn hvilke PS spill de spilte når de var i militæret ..du må huske på at dette er historier de skal fortelle om og om igjen resten av livet. Hvilken planet kommer du egentlig ifra? Anonymous poster hash: e19c8...739
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 De som svarer at det er mange feltmadrasser i forsvaret har trolig ikke vært inne. Anonymous poster hash: 783f3...924 2
Teethgrinding Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 De som svarer at det er mange feltmadrasser i forsvaret har trolig ikke vært inne.Anonymous poster hash: 783f3...924 Det har jeg, og jo; det er utrolig mye uproffe damer som er sykt dårlige på å håndtere all den mannlige oppmerksomheten. Kanskje de ikke puler noen, men enkelte der inne lever og ånder for den seksuelle gnisten i luften fyrt opp av ren desperasjon. Så finner du de som også går hele veien. Ingen er spesielt konservative lenger, ikke i militæret heller. Den greia med å tjene landet og holde seg på matta stikker ikke spesielt dypt når det kommer til stykket. Forsvaret har litt for mye leirskole-stemning til tider. "Feltmadrass" er dog en overdrivelse.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Hahaha jeg lo høyt og ler enda... Jenter på 18\19år er ikke der i livet - og ihvertfall ikke der mentalt sett hvor selvutvikling og det å sette seg utviklingsmål er noe annet enn fremmedord. Det er å eksperimentere samt å finne ut av seg selv seksuelt sett som er hovedfokuset. De tenker på gutter og er feminine av natur, ikke har de noen erfaringsgrunnlag for å vite hvordan ting blir heller. Alle jenter i den alderen digger oppmerksomheten de får, det er bare noen som blir skuffa over at all oppmerksomhet ikke kanskje kan bli tolket like positivt. Selvsagt har ingen jenter som har vært i militæret, og ihvertfall ikke noen venninner av deg noensinne ligget med noen -."goes without saying" De drikker som faen og lever livet for å ha noe annet enn hvilke PS spill de spilte når de var i militæret ..du må huske på at dette er historier de skal fortelle om og om igjen resten av livet. Hvilken planet kommer du egentlig ifra? Anonymous poster hash: e19c8...739 Hvor kommer DU egentlig i fra?! Hadde jeg møtt deg på gata og du hadde ytra det synet der så hadde du fått juling. Ja, jeg bruker vold mot såpass krenkende og IDIOTISKE synsinger, du er faens så kvinne diskriminerende det kan få blitt. Bare fordi DU fantaserer om å ha det sånn i militæret som mann, at kvinnene svermer rundt deg, så er det IKKE sånn. JA de fleste slosskampene jeg har havna i, og knivstukket folk i , er fordi de er respektløse mot kvinner som kjønn slik du er. Jeg greier ikke engang å "LE HØYT" av deg fordi alt du skriver bare gir meg facepalm på facepalm. Anonymous poster hash: b4676...4f1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 Hvor kommer DU egentlig i fra?! Hadde jeg møtt deg på gata og du hadde ytra det synet der så hadde du fått juling. Ja, jeg bruker vold mot såpass krenkende og IDIOTISKE synsinger, du er faens så kvinne diskriminerende det kan få blitt. Bare fordi DU fantaserer om å ha det sånn i militæret som mann, at kvinnene svermer rundt deg, så er det IKKE sånn. JA de fleste slosskampene jeg har havna i, og knivstukket folk i , er fordi de er respektløse mot kvinner som kjønn slik du er. Jeg greier ikke engang å "LE HØYT" av deg fordi alt du skriver bare gir meg facepalm på facepalm. Anonymous poster hash: b4676...4f1 Jeg er da ikke kvinnediskriminerende, snakker bare om den typiske kvinne "typen" som går inn i militæret. De søker eventyr, de melder seg ikke inn pga de mest politisk korrekte grunnene...og eventyr med mannfolk er ofte en del av det Det er ikke bra at du springer rundt å knivstikker folk da, er ikke særlig snilt av deg. Det høres ut som du har vokst opp i svært belasta miljøer, noe som er trist men hører jo at du ikke fungerer helt utenfor det miljøet heller sammen med normale folk. Anonymous poster hash: e19c8...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå