Gå til innhold

Hva er galt med meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser SÅ mange kjekke menn, flotte menn faktisk. Men problemet er at jeg ikke takler tynne menn. Jeg har hatt to kjærester, begge har vært "noen kilo ekstra", litt høye store menn. Etter jeg ble singel har jeg prøve å date litt, hvorav noen av de var ganske tynne og spinkle, hvor armer og ben var tynnere enn meg selv. Og jeg får så dårlig samvittighet, for jeg syntes ikke det er hverken attraktivt eller tiltrekkende.. Og derfor er det så kjipt når jeg finner alle disse kjekke mennene, at jeg ikke "gidder" gi det en sjans fordi jeg ser på bilder at de vil bli altfor tynne for meg... Er dette noe det går an å snu om på? Personlighetene deres har jo vært bra, på de fleste.. Tror jeg bare foretrekker større menn, kanskje fordi jeg er formfull selv. Aner ikke. Hva skal jeg gjøre..

Anonymous poster hash: f4a37...a87

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Alle har et tenningsmønster, ikke noe galt i det. Og det er jo ikke vanskelig å finne litt kraftigere menn. Jeg tenner heller ikke på tynne menn, men aldri sett på det som et problem.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Seriøst? Hvorfor dater du tynne menn når du vil ha menn med mer kjøtt på beina?

Hvorfor går du ikke etter det du vil ha? Det er mer galt å date menn du ikke liker :P

Anonymous poster hash: 6e02e...740
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Seriøst? Hvorfor dater du tynne menn når du vil ha menn med mer kjøtt på beina?

Hvorfor går du ikke etter det du vil ha? Det er mer galt å date menn du ikke liker :P

Anonymous poster hash: 6e02e...740

Ville prøve å se om det ga meg noe.. Men av de jeg traff, var det kun en som var en muskelmann og han var desverre eneste jeg fant tiltrekkende... Bare føler jeg har større sjanse på kjærligheten om jeg tar alle muligheter. Vet ikke. Ts

Anonymous poster hash: f4a37...a87

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg har det også sånn, jeg tenner kun på menn med noen kilo ekstra. Høye, kraftige menn (ikke bælfeite altså). Jeg er slank selv, men har så lenge jeg kan huske (siden barneskolen når jeg "oppdaget" gutter) likt de litt rundere gutta. Sånne supertrente eller slanke enser jeg nesten ikke engang..  Det er jo ikke noe galt med deg, det er jo bare din preferanse. Har aldri tenkt at det er noe galt med meg pga det. 

Anonymous poster hash: d1899...ab6
Skrevet

Jeg liker ikke tynne menn jeg heller, da tar jeg heller en som har et par kilo ekstra! :)

Skrevet

Som tynn mann gråter jeg inni meg nå, men som andre sier, folk liker forskjellige ting. Ikke noe galt i det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som tynn mann gråter jeg inni meg nå, men som andre sier, folk liker forskjellige ting. Ikke noe galt i det.

Poenget her er jo at kvinner vil ha en partner som er større enn seg selv (sikkert underbevisst for beskyttelse osv).

Bare å finne seg en mindre dame ;)

Anonymous poster hash: 7ef4e...46e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det samme "problemet" som deg. Eneste fordelen er at det er et luksusproblem. Vi kan spise så mye vi orker (+trene selfølgelig) og bli mer attraktiv. Damer må hele tiden passe på hva de spiser fordi menn flest liker petite damer.

Anonymous poster hash: b47cc...326

AnonymBruker
Skrevet

Synes ofte det virker som om de tynne mennene vil ha litt runde damer, mens de kraftigere mennene vil ha slanke trente damer.

Anonymous poster hash: df61b...6e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, TS. Jeg liker menn som er litt kraftig bygd. Selv er jeg slank. 

Anonymous poster hash: 5310d...9a4
Skrevet (endret)
Okapi skrev (På 7.8.2015 den 0.14):

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...