Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DEt der pinnsvinlignende kreket som er slem og bor i skogen, hva heter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det ja! :D

Takk takk.

Skrevet

Mummidalen er tøffest :hoppe:

Jeg var redd for Hufsa når jeg var liten.

Skrevet

Hufsa var sykt skummel! Brodern og jeg satt og så på Mummidalen alene en gang, og selvfølgelig dukket Hufsa opp akkurat i den episoden. Vi ble så redde at vi løp og gjemte oss under senga til mamma og pappa, og lå der og klamret oss til hverandre lenge. :hår:

Skrevet
Hufsa var sykt skummel! Brodern og jeg satt og så på Mummidalen alene en gang' date=' og selvfølgelig dukket Hufsa opp akkurat i den episoden. Vi ble så redde at vi løp og gjemte oss under senga til mamma og pappa, og lå der og klamret oss til hverandre lenge. :hår:[/quote']

Jeg gjemte meg under stolen jeg, og hylte til mamma kom og redda meg :ler:

Skrevet
Fått helt Mummidilla du eller? :ler:

:sjenert:

Synes Mummidalen er genialt! :D

Skrevet

Jeg grøsser faktisk litt ennå når noen sier "Hufsa". :ler: Husker så godt hvor innmari redd jeg var! Ellers var jeg veldig glad i Mummidalen, og det var stor jubel hver gang de sendte en ny (eller gammel) runde med det på barne-tv.

Skrevet
Mummidalen er tøffest :hoppe:

Jeg var redd for Hufsa når jeg var liten.

Hva med Vinterdamen da? Jeg syns hun er verre enn Hufsa, Hufsa er det jo bare synd på mens Vinterdamen sprer jo bare is.....

Skrevet

Wææææææ, hun var skummel ja! husker det var lille my eller noe som ble til is, og så måtte de tine henne opp.

Skrevet

Jeg syntes alltid så synd i Hufsa, jeg. Stakkars, hun ville jo bare varme seg?

Skrevet

Den hatten frika meg helt ut. Mye rart som kom ut av den. Og alle disse plantene som vokste ut av kjelleren!!! :o

Skrevet

Når jeg tenker over det, virker Mummitrollet litt homsete.

Skrevet

Sambo kaller meg for hufsa. I alle fall når jeg akkurat har stått opp, og det svære håret mitt peker i alle retninger, og jeg er sur og tverr. (har åtti halveterlange dreads..)

Men, liker jo ikke å bli kalt hufsa da. Skummel hun..

Skrevet

jeg var i Mummidalen i Finland med mine jenter i sommer, og gjett hvem jeg fikk klem av? SNUSMURIKKEN!!! Skit i at han snakket kun finsk og jeg ikke skjønte et ord, han var bare sååååååå søt!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...