AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg er ferdig med bachelor som barnehagelærer til våren, og driver å lurer på om jeg skal gå rett på spesped 1.året videreutdanning, og/eller master. Men det jeg lurer på er om det er lurt å jobbe først, for å "finne ut hva man vil". Er det egentlig sånn at man finner ut så mye mer hva man vil, av å jobbe som barnehagelærer? Ser man så mye til andre typer stillinger da, hva de gjør osv? Eller er det egentlig like greit å fortsette med studiene mens man er student, og bor i studiebyen? Det å skulle ta spesped 1.året i seg selv er jo egentlig også litt avhengig av at det vil lønne seg - med tanke på jobb, og evt. videre utdanning som logoped eller master i spesialpedagogikk. Men er så usikker på om dette er noe jeg vil få svar på etter å ha jobbet som barnehagelærer i 1-2 år! Erfaringer og tips? Anonymous poster hash: f56d8...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #2 Del Skrevet 7. august 2015 Kan jo hende dere får besøk av/må i møte med noen spesialpedagoger i barnehagen, så da kan du se hvordan de jobber? Uansett skader det ikke å jobbe litt før evt master, du lærer jo fryktelig mye av å jobbe også, og kan nok bruke mye av det til videre utdanning. Skal selv ta en master en gang, men vil jobbe litt først. Er lærer.Anonymous poster hash: c8d20...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bipolar92 Skrevet 7. august 2015 #3 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har jobba et år som bhglærer og skal definitivt tilbake på skolebenken for master Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå