Gå til innhold

Acne Raya - krymper den etter vask?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle dere som eier en (eller flere ;) ) Acne Raya! Merker dere forskjell på størrelsen før og etter vask?

Anonymous poster hash: 49834...f4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De skal helst ikke vaskes, for de tåler ikke mye. Jeg har aldri vasket min, men jeg har også brukt den ganske forsiktig så den har holdt seg veldig bra. Tipset fra en av de som jobbet i Acne-butikken var at det beste var å henge den til lufting og eventuelt legge den i fryseren over natta - unngå å vaske den. Hvis jeg MÅTTE vaske den tror jeg at jeg hadde gjort det for hånd på max 30 grader, veldig forsiktig.. Men tror nok sjansen er stor for at den krymper litt ja :)

Anonymous poster hash: f7726...604
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for pølsevev som ikke tåler vask?

Anonymous poster hash: f3f94...2e6

• Liker 2
Skrevet

Hva er dette for pølsevev som ikke tåler vask?

Anonymous poster hash: f3f94...2e6

Ting kan renses da

Skrevet

Vasket min mange ganger! Milo + ull-/silkeprogram, og så må den tas ut så snart vasken er ferdig. Funker fjell:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Noen sier den krymper, andre ikke, og i tilegg er det snakk om den gamle modellen vs den nye og lang vs kort. Hæsjtægg forvirret :P

Skrevet

Har aldri vaska min. Hatt den I 3 år nå, og den holder seg helt fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvordan folk greier å la være å få svettelukt i klær. Selv svetter jeg ikke mye, bruker deo, t-skjorte/genser under (bruker ikke singlett) skiftes daglig osv, allikevel blir det jo litt lukt i for eksempel en cardigan etter at den er blitt brukt en del ganger.

Har ikke denne typen, men vasket masse ullplagg og cardigans i maskin uten noe problem, bruker Milo når det er ull i. Også vasket andre jakker og kåper i maskin.

Har derimot en falsk skinnjakke som det er blitt lukt i som jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med nå...

Anonymous poster hash: 4db3f...c3a

Skrevet

Forstår ikke hvordan folk greier å la være å få svettelukt i klær. Selv svetter jeg ikke mye, bruker deo, t-skjorte/genser under (bruker ikke singlett) skiftes daglig osv, allikevel blir det jo litt lukt i for eksempel en cardigan etter at den er blitt brukt en del ganger.

Har ikke denne typen, men vasket masse ullplagg og cardigans i maskin uten noe problem, bruker Milo når det er ull i. Også vasket andre jakker og kåper i maskin.

Har derimot en falsk skinnjakke som det er blitt lukt i som jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med nå...

Anonymous poster hash: 4db3f...c3a

Det blir jo som en jakke. Aldri opplevd at det blir svettlukt når jeg bruker tshorte/genser under. Den er brun og, så eventuelle flekker vises ikke. Er bare å lufte den godt, så lukter den ingenting.

Skrevet

Min krympet MYE på 30 grader ullprogram - vask for hånd hvis du må! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Min krympet MYE på 30 grader ullprogram - vask for hånd hvis du må! :-)

Oi! Hva legger du i mye? En størrelse mindre?

Skrevet

Oi! Hva legger du i mye? En størrelse mindre?

Hvertfall! Pluss sikkert 10 cm på lengden :-/

Skrevet

Hvertfall! Pluss sikkert 10 cm på lengden :-/

Såppas! Har du den nye eller gamle modellen? Hørt det er forskjell, de endret på antall prosent ull.

Skrevet

Det man kan gjøre er å vaske den på ullprogram og stille ned sentrifugen på laveste nivå, da skal det gå veldig bra. Og ikke minst lufttørke den liggende over tørkestativet - ikke hengende! :)

Skrevet

Såppas! Har du den nye eller gamle modellen? Hørt det er forskjell, de endret på antall prosent ull.

Den er fra 2013 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...