AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Noen nettsider? Forslag? Skal egentlig ha det meste. Joggesko, genser, t-skjorte, hettegenser, eventuelt shorts. Anonymous poster hash: 65cd6...1f0
JHF Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 xlife.no getinspired.no armourstore.no er nettbutikker jeg har god erfaring med.
Purple Diamond Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Xlife.no er bra. Anbefaler ikke Tights.no. Kjøpte en genser derfra, og det tok en mnd før jeg fikk den. Det kan selvfølgelig ha vært en engangshendelse, men jeg opplevde det litt uproft. Fikk heller ingen tilbakemelding på at det kunne ta tid. Jeg måtte spørre selv.
Sharon90 Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Getinspired synes jeg er bra. Kjapp levering og ordentlig. Og flotte klær, sko , etc.
Purple Diamond Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Må legge til lornajane også. De er Australske, så blir jo litt i frakt. Men har en helt fantastisk tights derfra, så komfortabel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå