AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Møtte en kjekk mann for en liten stund siden på en nettdatingside, vi dro på date og var på to dater med kort mellomrom. Etter siste daten skjedde det noe som gjorde at vi ble å diskutere og småkrangle, og kuttet kontakten. Ikke så lenge etterpå tok han kontakt igjen, på en litt "grisete" måte men med null intensjoner om å få komme for sex. Vi møttes ikke da, men holdt kontakten litt.. Jeg var nok litt fraværende, og en kveld jeg hadde vært på festival, litt full og i godt humør så tok jeg meg i å sende en melding til hvor jeg spurte hvorfor han ikke svarte. Han ble irritert å skrev en lang regle om at han var opptatt og ikke satt med telefonen hele kvelden osv, det er jo greit nok, og jeg prøvde å unnskylde meg med at jeg var full og ivrig. Husker ikke nøyaktig hva han skrev tilbake da, men jeg husker jeg ble sint å skrev en litt stygg melding tilbake. Kontakten ble igjen kuttet. Dette var i slutten av juni. Så, nå, en måned etterpå tar han nok en gang kontakt hvor han kommenterer profilbilde mitt på nettstedet vi møttes. Jeg sa takk, og noen dager etter tikker det inn en ny melding og kontakten er nå gjenopprettet. Jeg fortalte hvorfor jeg hadde vært litt rar, og forklarte situasjonen og om en del ting jeg har vært igjennom som har vært vondt for meg, og han sa at så fort han kom hjem fra ferie så skulle han være der for meg, vi skulle møtes å ha det gøy og alt det der, og vi ble også snakkende om fremtiden, han sa han trivdes i mitt selskap og gjerne ville se hvor dette gikk.. Jeg var enig. Men hva betyr dette? Er det mulig å være venner etter det som har skjedd enda vi bare var på to dater? Er han ute etter noe annet, type venner med fordeler eller virker han genuint interessert og har tatt kontakt fordi han "savnet" meg?? Takk for svar.. Og beklager rotete innlegg. Anonymous poster hash: 8b51c...b14
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Ingen som har opplevd dette? Anonymous poster hash: a5475...39d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Er vel litt uvanlig start på et forhold, men hvorfor ikke prøve? Anonymous poster hash: 86bf4...7c8
Gjest BethD Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Litt vanskelig å svare på egentlig.. aner ikke hvor alvolig dette kranglegreiene var.. Men tja hvorfor ikke... om det bare var bageteller..
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Han liker deg ikke men vil greie å få pult deg for å få kryssa deg av på lista / vinne fighten/leken , det går mere på stoltheten hans enn følelsene hans. Anonymous poster hash: 8b60a...bf8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Han liker deg ikke men vil greie å få pult deg for å få kryssa deg av på lista / vinne fighten/leken , det går mere på stoltheten hans enn følelsene hans.Anonymous poster hash: 8b60a...bf8 Vi har jo allerede hatt sex flere ganger i løpet av de datene vi var på.. Så jeg ser ikke helt den? Anonymous poster hash: a5475...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå