AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Møtte en jente for tre uker siden. Siden den gang har hun invitert to ganger på date, kun for å avlyse 1-2 timer før uten å oppgi grunn. I går inviterte hun for tredje gang, denne gangen på middag hjemme hos henne. Jeg hadde sagt at jeg skulle komme, men en halv time før avlyste jeg. Kun på trass. Jeg hadde ingen intensjon om å møte denne dama, som jeg ser på som egoistisk og selvopptatt. Etter det har hun sendt 1 million meldinger om hvor dust jeg er som ikke møtte opp, når hun hadde holdt på hele dagen og ordnet mat/huset. Jeg har ikke svart. Var det virkelig slemt av meg? Synes hun virkelig fortjente dette. Anonymous poster hash: dc801...009 3
Gjest BethD Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Både og.. Kunne sikkert funnet på å gjort det samme om jeg var deg, men samtidig så tenker jeg at det er litt barnslig.. Du kan jo bare si til henne hvordan det ligger an? At måten hun har det nå, hadde du det også. Ikke bare en men to ganger..
Gjest gjestvest Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 (endret) Du sier hun inviterte to ganger " kun for å avlyse ". Dette vet du ikke: At hun gjorde dette kun for å avlyse. Videre sier du at hun gjorde dette uten å oppgi grunn. Noen ganger kan dette være positivt: Personen har en god grunn til avlysning hun på dette stadiet ikke vil gå ut med, samtidig som hun ikke ønsker å lyve om hva begrunnelsen er. Hun ønsker å være ærlig. Noe som forklarer hennes reaksjon på måten du har oppført deg på. Hun vet hun hadde god grunn. Endret 6. august 2015 av gjestvest
lulle Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Barnslig... Selv om hun har avlyst før ville hun jo tydeligvis gjøre det godt igjen. Det koster både tid og energi å invitere til middag... Kunne du ikke bare takket nei i utgangspunktet? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Møtte en jente for tre uker siden. Siden den gang har hun invitert to ganger på date, kun for å avlyse 1-2 timer før uten å oppgi grunn. I går inviterte hun for tredje gang, denne gangen på middag hjemme hos henne. Jeg hadde sagt at jeg skulle komme, men en halv time før avlyste jeg. Kun på trass. Jeg hadde ingen intensjon om å møte denne dama, som jeg ser på som egoistisk og selvopptatt. Etter det har hun sendt 1 million meldinger om hvor dust jeg er som ikke møtte opp, når hun hadde holdt på hele dagen og ordnet mat/huset. Jeg har ikke svart. Var det virkelig slemt av meg? Synes hun virkelig fortjente dette. Anonymous poster hash: dc801...009 Skjønner deg godt TS! Hadde skrevet tilbake "ja nå vet du hvordan JEG følte meg begge de kveldene som du ditcha meg uten grunn! Jeg hadde satt av MIN tid til deg, sagt nei til andre invitasjoner og ble sittende nydusjet, oppstasa og putt alene TO kvelder og følte meg som en dumpet fjott!! Og nå var det DIN tur til å sitte å føle på det! Så da velger du kanskje å respektere andres tid neste gang du finner en å date!" Anonymous poster hash: c9069...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Skjønner deg godt TS! Hadde skrevet tilbake "ja nå vet du hvordan JEG følte meg begge de kveldene som du ditcha meg uten grunn! Jeg hadde satt av MIN tid til deg, sagt nei til andre invitasjoner og ble sittende nydusjet, oppstasa og putt alene TO kvelder og følte meg som en dumpet fjott!! Og nå var det DIN tur til å sitte å føle på det! Så da velger du kanskje å respektere andres tid neste gang du finner en å date!"Anonymous poster hash: c9069...5c7 Og du er singel antar jeg? Så bitter og hevngjerrig som du er? Anonymous poster hash: 06d47...0e2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Og du er singel antar jeg? Så bitter og hevngjerrig som du er? Anonymous poster hash: 06d47...0e2 Bare blitt behandlet som verdiløst crap selv så jeg blir litt vel engasjert kanskje.. Men syns bare det er rart at han her får stryk mens hun jenta som har tenkt å la være å møte opp på date nr 3 med en fyr som sviktet henne på date 1 og 2, nei HUN heies frem for å la ham stå der som en forlatt tulling.. Anonymous poster hash: 09628...63d 3
avida30 Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Barnslig . Om man avtaler for å møtes på en kaffe eller cafe date eller pub pils eller noe, så er ikke det like mye nedlagt arbeid som at hun lager middag hjemme til deg. Hun avlyste jo ikke med vilje, når hun har vært frempå med å avtale på nytt. Ting KAN komme i veien i siste liten. Kjipt, men mulig. Tydelig at hun hadde dårlig samvittighet for det siden hun nå ville klaske til med hjemmedate og middag. Syntes ikke det å bli furt og ta hevn passer seg for noen av partene når man er voksne folk. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 TS Kanskje unødvendig, men gjort er gjort og jeg takler ikke mennesker som kaster bort andres tid. Har slettet og blokkert henne på alt av sosiale medier, så vil uansett ikke ha mer kontakt med henne. Anonymous poster hash: dc801...009 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Shit er dere 15 år eller???? Grow up mr butthurt! Anonymous poster hash: fc8bc...40c 1
Florence Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Haha uff. Jeg regner med at når hun inviterte deg tre ganger så avlyste hun nok ikke for å være slem de to første gangene. Synes jo hun kunne forklart litt nærmere hvorfor hun avlyste da. Men gjort er gjort ja, så da ble det ikke dere.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 PERFEKT eksempel på at TS, som her er gutt er en dust når han avlyste etter å selv ha blitt avlyst 2 ganger. Er ikke mange timene siden denne.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=958480 hvor dama fikk skryt for å ha gjort NØYAKTIG det samme som ts. Sier noe om damene på det forumet her. ubrukelig. Anonymous poster hash: 9e8a1...ad8 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Bare blitt behandlet som verdiløst crap selv så jeg blir litt vel engasjert kanskje.. Men syns bare det er rart at han her får stryk mens hun jenta som har tenkt å la være å møte opp på date nr 3 med en fyr som sviktet henne på date 1 og 2, nei HUN heies frem for å la ham stå der som en forlatt tulling.. Anonymous poster hash: 09628...63d Nei, det gjør hun ikke, men man han trenger jo ikke komme med den tiraden som avslører hvor bitter han er. Jeg synes det er helt greit det TS gjorde, selv om det var ganske umodent, men han bør ikke svare jenta noe mer nå. Det er uansett stillhet som skaper den sterkeste reaksjonen. Anonymous poster hash: 2e8a0...b59
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Jeg har tenkt til å gjøre det samme på lørdag. Les tråden "Jeg har ikke tenkt til å møte opp" Anonymous poster hash: 074d1...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 PERFEKT eksempel på at TS, som her er gutt er en dust når han avlyste etter å selv ha blitt avlyst 2 ganger. Er ikke mange timene siden denne.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=958480 hvor dama fikk skryt for å ha gjort NØYAKTIG det samme som ts. Sier noe om damene på det forumet her. ubrukelig. Anonymous poster hash: 9e8a1...ad8 Hei du! Jeg er denne dama. Hvis du leser tråden min ser du at jeg fikk MYE pepper! Jeg heier på denne karen, og karer generelt. Alle har rett til å føle seg latterliggjort og ha behov for å ta igjen. Skjerp deg Anonymous poster hash: 074d1...fc6 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 Møtte en jente for tre uker siden. Siden den gang har hun invitert to ganger på date, kun for å avlyse 1-2 timer før uten å oppgi grunn. I går inviterte hun for tredje gang, denne gangen på middag hjemme hos henne. Jeg hadde sagt at jeg skulle komme, men en halv time før avlyste jeg. Kun på trass. Jeg hadde ingen intensjon om å møte denne dama, som jeg ser på som egoistisk og selvopptatt. Etter det har hun sendt 1 million meldinger om hvor dust jeg er som ikke møtte opp, når hun hadde holdt på hele dagen og ordnet mat/huset. Jeg har ikke svart. Var det virkelig slemt av meg? Synes hun virkelig fortjente dette. Anonymous poster hash: dc801...009 Blokker henne på telefonen og glem hele dama. Anonymous poster hash: 5bc59...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Møtte en jente for tre uker siden. Siden den gang har hun invitert to ganger på date, kun for å avlyse 1-2 timer før uten å oppgi grunn. I går inviterte hun for tredje gang, denne gangen på middag hjemme hos henne. Jeg hadde sagt at jeg skulle komme, men en halv time før avlyste jeg. Kun på trass. Jeg hadde ingen intensjon om å møte denne dama, som jeg ser på som egoistisk og selvopptatt. Etter det har hun sendt 1 million meldinger om hvor dust jeg er som ikke møtte opp, når hun hadde holdt på hele dagen og ordnet mat/huset. Jeg har ikke svart. Var det virkelig slemt av meg? Synes hun virkelig fortjente dette. Anonymous poster hash: dc801...009 Jeg kan forstå deg,på en måte.Du fikk din hevn og det føles sikkert godt.Likevel er det bare 2 ganger hun har avlyst,kanskje hun sliter med angst eller noe og endelig hadde kvinnet seg opp til å møte deg da hun inviterte til middag.Jeg skjønner hennes reaksjon etterpå. Har selv datet en som avlyste hver gang nesten.Det er vel snakk om sikkert 20-30 dates der han har tatt initiativ til å møtes,og deretter avlyst med tynne unnskyldninger jeg vet bare er tull.Jeg kunne gjort det samme som du og lurt han til et treff og avlyst,men har valgt å bare kutte kontakten tvert.Nå er han temmelig desperat etter å oppnå kontakt med meg igjen.Jeg vet han er psykisk syk så orker ikke ha mer med han å gjøre.Ville fortsatt å ignorere henne om jeg var deg. Anonymous poster hash: 6b334...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå