AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Har dere sex med den dere dater før dere vet om han/hun fortsatt dater andre? Hvor mange treff før dere har sex hvis det er en sterk seksuell tiltrekning mellom begge? Kan dere finne på å ha sex med noen dere treffer selv om kjemien ellers ikke er såå bra? Jente,22 Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Vi begynte med sex, og var eksklusive med en gang. Og bekreftet dette med ord like etterpå. Var liksom ikke så mye å dvele over. Anonymous poster hash: c93cc...db2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Jeg forventer at den jeg dater ikke dater flere samtidig. Hadde han gjort det og jeg hadde funnet det ut så hadde jeg sagt takk for meg og gått. Om man skal ha sex eller ikke har altså for meg ingenting med om man har avtalt eksklusivitet eller ikke, det er noe jeg legger til grunn at er tilstede så lenge man har valgt å gå videre etter første date. Anonymous poster hash: 8d8d3...057 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Jeg får pult såpass lite så jeg tar det jeg får. Anonymous poster hash: 6ef90...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Jeg forventer at den jeg dater ikke dater flere samtidig. Hadde han gjort det og jeg hadde funnet det ut så hadde jeg sagt takk for meg og gått. Om man skal ha sex eller ikke har altså for meg ingenting med om man har avtalt eksklusivitet eller ikke, det er noe jeg legger til grunn at er tilstede så lenge man har valgt å gå videre etter første date.Anonymous poster hash: 8d8d3...057 Jo, kan være enig i dette, men er vel redd for at det finnes ganske mange som ikke deler denne oppfatningen Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jo, kan være enig i dette, men er vel redd for at det finnes ganske mange som ikke deler denne oppfatningen Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 Vel, da er ikke det menn jeg ønsker å være i forhold med uansett Anonymous poster hash: 8d8d3...057
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Vel, da er ikke det menn jeg ønsker å være i forhold med uansett Anonymous poster hash: 8d8d3...057 Nei, men litt kjedelig å finne ut det etter sexen? Eller pleier du å spørre rett ut først? Hvordan vet du at han er ærlig? Syntes dette er så vanskelig :s må vel bare gjøre det som føles riktig kanskje..Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Kommer an på samvittighet og moral. Når jeg dater noen og etter hvert har sex så betyr det for meg at jeg ønsker å satse. Men har jo brent meg på flere menn som tydeligvis kun var interessert i jakten. Men ONS og FWB er forøvrig noe annet, da har man ingen forpliktelser.Anonymous poster hash: d147c...5f7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Nei, men litt kjedelig å finne ut det etter sexen? Eller pleier du å spørre rett ut først? Hvordan vet du at han er ærlig? Syntes dette er så vanskelig :s må vel bare gjøre det som føles riktig kanskje..Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 Hvorfor er det så kjipt? Da har jeg fått forhåpentligvis god sex, og han sitter igjen med tapet (altså meg). Jeg spør ikke, det er rett og slett en forventning som jeg ikke tviler på at andre følger. Og følger de den ikke og jeg finner det ut er det bare å avslutte. Da har jeg brent meg, men leter videre. For min del handler det vel om å satse litt, ikke være så redd for å feile hele tiden. Liker jeg en fyr jeg dater så venter jeg ikke med sex i tilfelle han kan drive med noen andre, jeg gir det jeg føler for å gi av meg selv, både kroppslig og følelsemessig. Anonymous poster hash: 8d8d3...057
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Hvorfor er det så kjipt? Da har jeg fått forhåpentligvis god sex, og han sitter igjen med tapet (altså meg). Jeg spør ikke, det er rett og slett en forventning som jeg ikke tviler på at andre følger. Og følger de den ikke og jeg finner det ut er det bare å avslutte. Da har jeg brent meg, men leter videre. For min del handler det vel om å satse litt, ikke være så redd for å feile hele tiden. Liker jeg en fyr jeg dater så venter jeg ikke med sex i tilfelle han kan drive med noen andre, jeg gir det jeg føler for å gi av meg selv, både kroppslig og følelsemessig. Anonymous poster hash: 8d8d3...057 Ja, jeg tar (desverre) ikke så lett på det :/ syntes det er vanskelig å bli dumpet/avvist etter at man har hatt sex, føler meg så utrolig dum. En fyr vet gjerne etter noen møter om man vil gå videre, og da er det rart at de skal finne ut av det rett etter at sexen har funnet sted. Har opplevd det én gang og det sitter i enda desverre :/Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Han jeg holder på med hadde jeg sex med første kvelden vi møttes. Han ble hos meg hele dagen etter og vi falt for hverandre. Vi ble vel eksklusive da jeg uka etter var åpen om at jeg egentlig skulle på date med en annen fyr, men valgte å avlyste den. Han bor dessverre langt unna, men vi får se om det funker. Anonymous poster hash: 8f78e...962
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Så lenge vi ikke avtaler noe, så er vi ikke eksklusive i mine øyne. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke har lyst til å ha sex med, og dårlig kjemi er definitivt med på å gjøre at jeg ikke vil ligge med personen. Anonymous poster hash: d7d87...375 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Så lenge vi ikke avtaler noe, så er vi ikke eksklusive i mine øyne. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke har lyst til å ha sex med, og dårlig kjemi er definitivt med på å gjøre at jeg ikke vil ligge med personen. Anonymous poster hash: d7d87...375 Så da gjør det ikke noe om du blir avvist etter sexen? Anonymous poster hash: d4fc1...9e0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Man kan da umulig vite om man ønsker å være eksklusiv før man faktisk har hatt sex... Anonymous poster hash: 409e8...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Så da gjør det ikke noe om du blir avvist etter sexen? Anonymous poster hash: d4fc1...9e0 Jeg har foreløpig ikke opplevd å bli avvist eller dumpa. Men hvis jeg skulle ha sex med noen og det bare var sex og ikke noe jeg så på som starten på et forhold, så hadde jeg ikke blidd lei meg om det var nok med den ene gangen for den andre personen. De gangene jeg har hatt lyst til å være eksklusiv har jeg sagt i fra om det, og til nå har det ikke blitt mottatt negativt. Anonymous poster hash: d7d87...375
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 ha sex på første date, men glem det med eksklusivitet, det kommer ikke til å vare. snakk sammen å finn ut av at det er lurt etterhvert at begge kan ligge med andre innimellom, så monogamiråten ikke setter inn. Anonymous poster hash: f0962...e79
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Har aldri sex med noen på første date, har heller ikke sex med menn jeg ikke kjenner og der det ikke er følelser tilstede. Opplevde en stor kjærlighet i tidlig alder,var ikke snakk om sex før det var gått en stund, det var nok med spenningen, kyssene og lidenskapen. Da det først skjedde var det veldig fint og spesiellt. Vet hvordan det vil si at noen virkelig er glad i deg og gir ikke av meg selv til hvemsomhelst. Anbefaler alle det samme, er du usikker så er det ikke verdt det. Det som er ekte er best. Anonymous poster hash: bc6a8...84c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 Jeg har foreløpig ikke opplevd å bli avvist eller dumpa. Men hvis jeg skulle ha sex med noen og det bare var sex og ikke noe jeg så på som starten på et forhold, så hadde jeg ikke blidd lei meg om det var nok med den ene gangen for den andre personen. De gangene jeg har hatt lyst til å være eksklusiv har jeg sagt i fra om det, og til nå har det ikke blitt mottatt negativt. Anonymous poster hash: d7d87...375 Åh.. heldig du da jeg har blitt avvist en gang før etter sex og frykter det samme nå. Føler ikke jeg har sex verken for tidlig eller "for sent".. Anonymous poster hash: d4fc1...9e0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Man kan da umulig vite om man ønsker å være eksklusiv før man faktisk har hatt sex... Anonymous poster hash: 409e8...fbd Bytt ut "Man" med "Jeg", så har du sikkert rett. For meg er ekslusivitet en selvfølge. Anonymous poster hash: 2d390...acd 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Bytt ut "Man" med "Jeg", så har du sikkert rett. For meg er ekslusivitet en selvfølge. Anonymous poster hash: 2d390...acd Vel, men om man skal bli enige om det på forhånd, vær forberedt på at den andre kan ombestemme seg etterpå.Anonymous poster hash: 3756a...e82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå