AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Når man ringer f.eks skatteetaten og etter å ha ventet noen minutter, så får man tilbud om å legge inn tlf nummer, så ringer de meg tilbake når en saksbehandler er ledig. Hvem betaler for den samtalen når de ringer tilbake? Anonymous poster hash: 3c66f...c19
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 De som ringer. Anonymous poster hash: 526ba...799
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Forsikringsselskapene har samme ordning, men der tar alså forsikringsselskapene regningen selv? I motsetning til Skatteetaten der vi skattebetalere tar den kosten (hvis det er slik da) TS Anonymous poster hash: c568a...970
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Forsikringsselskapene har samme ordning, men der tar alså forsikringsselskapene regningen selv? I motsetning til Skatteetaten der vi skattebetalere tar den kosten (hvis det er slik da) TS Anonymous poster hash: c568a...970 Tror du det er hver enkelt ansatt som betaler for å ringe opp igjen? Anonymous poster hash: c2272...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Skatteetaten har et 800-nummer og er gratis å ringe. Anonymous poster hash: 3b676...376
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Skatteetaten har et 800-nummer og er gratis å ringe.Anonymous poster hash: 3b676...376 Kun om en ringer fra fast-telefon. Ringer man med mobiltelefon er det vanlige takster. Anonymous poster hash: c568a...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå