AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Første dag på trening i treningsstudio da jeg forsøker å bli kvitt mine 4 kilo for å komme ned til trivselvekt. Sist gang var 5 år sida. Men hvorfor er ikke jeg støl og helt ødelagt? Jeg lurer på: Var jeg for snill med meg selv? Trente jeg ikke? Hva skjedde? Må jeg kjøre hardere på? Hva var dette? Skal ikke man være sliten etter trening? Anonymous poster hash: 31540...41a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Fullt mulig du tok det rolig, men det kan også hende du ikke er i så dårlig form som du trodde? Anonymous poster hash: 0f0a9...590
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Første dag på trening i treningsstudio da jeg forsøker å bli kvitt mine 4 kilo for å komme ned til trivselvekt. Sist gang var 5 år sida. Men hvorfor er ikke jeg støl og helt ødelagt? Jeg lurer på: Var jeg for snill med meg selv? Trente jeg ikke? Hva skjedde? Må jeg kjøre hardere på? Hva var dette? Skal ikke man være sliten etter trening? Anonymous poster hash: 31540...41a Det kommer om en dag eller to bare vent og se :D Anonymous poster hash: 0f79d...df0 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Det kommer om en dag eller to bare vent og se :D Anonymous poster hash: 0f79d...df0 What Anonymous poster hash: 31540...41a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Trent for vagt Anonymous poster hash: 3274a...6da 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Fullt mulig du tok det rolig, men det kan også hende du ikke er i så dårlig form som du trodde? Anonymous poster hash: 0f0a9...590 Jeg blir jo pust og pes bare jeg går litt. Anonymous poster hash: 31540...41a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 What Anonymous poster hash: 31540...41a Stølhet er som oftest værst etter 2-3 dager. Anonymous poster hash: 11518...e65 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Jeg blir jo pust og pes bare jeg går litt. Anonymous poster hash: 31540...41a Det betyr jo ikke at du ikke er sterk Anonymous poster hash: 11518...e65
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Trent for vagt Anonymous poster hash: 3274a...6da Kanskje jeg bare tørket støv med rumpa av maskinene. Anonymous poster hash: 31540...41a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Nå begynner det å skje ting her. Leggene mine......pulserer . Skulle ønske jeg hadde badekar jeg kunne drukne det aue inn i. Anonymous poster hash: 31540...41a 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Ta deg en varm dusj og tøy og bøy litt. Anonymous poster hash: 0f0a9...590
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Ta deg en varm dusj og tøy og bøy litt. Anonymous poster hash: 0f0a9...590 oki Anonymous poster hash: 31540...41a
Wiggins Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Ta deg en varm dusj og tøy og bøy litt. Anonymous poster hash: 0f0a9...590 Nei nei! Tøying er bra når man har anstrengt seg litt i forhold til det kroppen er vant til, men når man har trent ordentlig for første gang på mange år, vil det bli mange muskelrupturer. Det er det som skaper stølheten, som man først merker ordentlig etter 1-2 dager. Å tøye skader bare musklene enda mer. Når man derimot er vant til å trene er det bra å tøye for å få ned anspentheten i muskulaturen. Det er ikke det samme som stølhet. Anspent muskulatur blir stram. F. eks. vil stram muskulatur i beina stramme på akillessenen, og gi økt risiko for senebetennelse i akillesen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Hahaha. Det er en eldre fisefin dame som trener der. Hun vasker med spraydusj over hver eneste treningsapparat før bruk. Hvorfor gjør hun det? Har hun ikke tenkt å vaske treningstøyet når hun drar hjem? Anonymous poster hash: 31540...41a
Erazor Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Hahaha. Det er en eldre fisefin dame som trener der. Hun vasker med spraydusj over hver eneste treningsapparat før bruk. Hvorfor gjør hun det? Har hun ikke tenkt å vaske treningstøyet når hun drar hjem? Anonymous poster hash: 31540...41a Ikke alle er like flinke til å tørke av utstyr etter bruk. Det har hendt flere ganger at det er fett- og/eller svetteflekker på benkpress-benkene på treningssenteret der jeg går. Nå er jeg ikke spesielt fin på noe som helst, men jeg har heller ikke noe behov for å ha hodet midt i en flekk fra hodet til han som brukte benken før meg.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Ikke alle er like flinke til å tørke av utstyr etter bruk. Det har hendt flere ganger at det er fett- og/eller svetteflekker på benkpress-benkene på treningssenteret der jeg går. Nå er jeg ikke spesielt fin på noe som helst, men jeg har heller ikke noe behov for å ha hodet midt i en flekk fra hodet til han som brukte benken før meg. Dette er jentegym. Gutta trener i separat gym. Ingen svetter noe spesielt her. Går du forbi disse to forskjellige gymmene vil du fort kunne se stor forskjell. De fleste sms-er og prater i tlf mens de bare går rundt. Det er ikke noe spor etter svette noe sted. Ihvertfall ikke noe fett. Og de maskinene hun tørket over hadde ingen tatt i bruk. Anonymous poster hash: 31540...41a
Erazor Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Dette er jentegym. Gutta trener i separat gym. Ingen svetter noe spesielt her. Går du forbi disse to forskjellige gymmene vil du fort kunne se stor forskjell. De fleste sms-er og prater i tlf mens de bare går rundt. Det er ikke noe spor etter svette noe sted. Ihvertfall ikke noe fett. Og de maskinene hun tørket over hadde ingen tatt i bruk. Anonymous poster hash: 31540...41a Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke er kjent med konseptet «jentegym». Et gym der ingen svetter og de fleste bare trasker rundt og prater i telefonen? Ja ja, hver sin smak. I så fall er det vel mulig at dama var germofob.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå