Gå til innhold

Dere som er ca 30 (ang aldersforskjell,hovedsakelig damer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt ned på "alderstien" er dere villige til å gå før fyren blir for ung for deg..?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke slik at de fleste damer rundt 30 foretrekker menn som er littegrann eldre enn seg?

Anonymous poster hash: 2705e...800
  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke slik at de fleste damer rundt 30 foretrekker menn som er littegrann eldre enn seg?

Anonymous poster hash: 2705e...800

Det kan godt være,aner ikke...:)

Skrevet

Vil helst ha de litt eldre jeg altså.. Kan kanskje strekke meg til 30, men ikke yngre. Blir 33 selv

AnonymBruker
Skrevet

Er 36.Kan date menn ned til 28-30

Anonymous poster hash: 9be8e...557
AnonymBruker
Skrevet

Er 29. Ville vel helst han skulle vært 20 for engangsfling eller flørt, 24-25 for forhold.

Anonymous poster hash: 31855...fd1
  • Liker 1
Skrevet

Er 30. Kunne ikke datet noen under 27, helst ikke yngre i det hele tatt. Liker som regel menn som er ca 10 år eldre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker også at de er eldre enn meg selv.

Anonymous poster hash: 57a27...b8f
Skrevet

Jeg er 32. Tenker ikke så mye på alder, egentlig, men summerer jeg alt jeg ønsker i en partner lander jeg vel fort på en i andre halvdel av tjueårene. De yngre er ofte litt umodne og uerfarne, samt ikke har de samme popkulturelle referansene som meg. De eldre er ofte mer mentalt "satt", mer fokusert på selvrealisering og karriere, og har oftere barn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som er fem år eldre enn meg, men tenker av og til på hvor mye mer ungommelig livet vårt sammen hadde vært dersom han hadde vært fem år yngre enn meg.. At enkelte kvinner bevisst går etter menn som er ti år eldre er for meg uforståelig, det vil få mye å si for f eks familieplanlegging og antall barn. Og all statistikk tilsier f eks de da lever alene de siste 17 årene av livet sitt som enker.

Anonymous poster hash: cc30d...30a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann som er fem år eldre enn meg, men tenker av og til på hvor mye mer ungommelig livet vårt sammen hadde vært dersom han hadde vært fem år yngre enn meg.. At enkelte kvinner bevisst går etter menn som er ti år eldre er for meg uforståelig, det vil få mye å si for f eks familieplanlegging og antall barn. Og all statistikk tilsier f eks de da lever alene de siste 17 årene av livet sitt som enker.

Anonymous poster hash: cc30d...30a

Kanskje ikke barn er så viktig for dem? Litt fordomsfullt å anta at alle kvinner er så gira på å føde.

Anonymous poster hash: e2de4...f9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år selv og ville ideelt sett ikke gått lengre ned enn til

24år hvis det er snakk om bare en sexvenn

27år hvis det er snakk om seriøst forhold

Anonymous poster hash: e2e11...bd2
AnonymBruker
Skrevet

Er 28 og synes menn fra 25-38 er kjekkest. 

Anonymous poster hash: add75...865
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og har hatt sex med en som er fem år yngre enn meg (jeg var da 25 og han 20). Jeg tror nok jeg fortsatt kunne gått ned til 20 for sex, men det har foreløpig ikke vært aktuelt. For forhold tror jeg ikke 20 år hadde vært innafor. Jeg er på vei ut i arbeid, mens han hadde vært på vei inn i studielivet. Det hadde blitt for stort gap i livssituasjon. Jeg opererer for det meste med +/- 3 år. Må si jeg foretrekker yngre. De er oftest morsommere å være sammen med, er "friskere", med på mer sprell og stort sett bedre i senga. Nå har jeg slått meg til ro med en som er noen år yngre enn meg, og det passer meg fint.

Anonymous poster hash: 1a341...dc5
Skrevet

Jeg er 31, hadde nok ikke gått lenger ned enn til 25 år, og da måtte han vært moden for alderen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke barn er så viktig for dem? Litt fordomsfullt å anta at alle kvinner er så gira på å føde. Anonymous poster hash: e2de4...f9c

Enig i dette.

Er lykkelig sammen med en mann som er en del eldre og barn har aldri vært viktig for oss. Folk bør ikke bare anta at barn er viktig for absolutt alle

Anonymous poster hash: 68dc6...844

AnonymBruker
Skrevet

Er 33.

Yngste får jeg si 26-27 og eldste 40.

Ikke noe fastsatt,for kommer an på fyren,men selv identifiserer jeg meg mer med dem som er litt yngre enn de som er eldre.

Tror jeg hadde vært mer bekymret for at mannen skulle synes at jeg var for gammel,siden alder er mer viktig for menn virker det som.

Anonymous poster hash: 14a7d...808

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32. Tenker ikke så mye på alder, egentlig, men summerer jeg alt jeg ønsker i en partner lander jeg vel fort på en i andre halvdel av tjueårene. De yngre er ofte litt umodne og uerfarne, samt ikke har de samme popkulturelle referansene som meg. De eldre er ofte mer mentalt "satt", mer fokusert på selvrealisering og karriere, og har oftere barn.

Jeg er like gammel som deg og går med samme tanker ang alder. 😊

Anonymous poster hash: 2cd64...0f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er 29. Ikke snakk om at jeg ville datet en som var yngre enn 28. Altså jeg har alder 28-39 i dating profilene mine , men om jeg tilfeldigvis skulle møtt en mann via venner eller alle settinger som jeg ble forelsket i og senere fikk vite han var tja la oss si 26 så kunne jeg KANSKJE akseptert det.
Men generelt så går jeg ikke på yngre menn, de er altfor barnslige i hodet og også sjeldent klar for å slå seg ned for lengre enn et år eller to. Waste of time for min del.

Anonymous poster hash: 5c153...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...