Gå til innhold

Hvem tar dere linse/brilletester hos?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv er kunde på Specsavers, men vurderer å bytte.. kundeservicen er ikke det beste, iallefall ikke her i byen :(

Hvem drar du hos? Er du fornøyd?

Anonymous poster hash: 3fa54...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Specsavers. Bra kundeservice både her jeg bor og i byen jeg kommer fra (bedre enn mange av konkurrentene, i hvertfall...).

Skrevet (endret)

Brilleland, er svært fornøyd med dem. Har brukt dem i henholdsvis Oslo og Kristiansand, den gang jeg bodde der.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Hvem drar du hos? Er du fornøyd?

Skal dette ha noen som helst mening, må du oppgi hvilken by eller område som er aktuelt. Det du spør etter er personavhengig, ikke om de er med eller ikke med i en bestemt kjede.

Anonymous poster hash: 05b31...cf6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Brilleland de siste 15 årene, og har vært fornøyd med dem, både pris og servicemessig. Noen her inne mente billigkjedene ikke gjorde ting skikkelig, og da jeg måtte ha krisebriller i fjor og Brilleland ikke hadde rett type glass (skulle reise to dager etter at brillene ble most), måtte jeg til en vanlig, dyr optiker. Resultatet av testen var på desimalen lik den jeg hadde på Brilleland, men brillende var dobbelt så dyre...

Anonymous poster hash: 8e551...5f5
AnonymBruker
Skrevet

Brilleland. Er veldig fornøyd! :)

Anonymous poster hash: 571a9...066
AnonymBruker
Skrevet

Specsavers, det er halvparten så billig for høykvalitets månedslinser der som for helt vanlige dagslinser hos brilleland. Har ikke hatt noe å utsette på kundeservice og kvalitet på undersøkelsen i Drammen, Trondheim og Grønland i Oslo :) 

Anonymous poster hash: 03caa...fb3
Skrevet

Jeg bruker selv Interoptik og er fornøyd med både kundeservice og pris i både Stavanger, Trondheim og Bergen, som er de stedene jeg har vært innom på :)

Skrevet

Krogh. Liker at de også sjekker øyehelse, tar bilder av øyet og følger opp fra år til år - det har jeg ikke opplevd hos feks Brilleland :)

AnonymBruker
Skrevet

Bruker optiker Viksveen på Carl Berner i Oslo. Jeg prøver så godt jeg kan å støtte opp om det lokale næringsliv, jeg ønsker meg ikke en verden som kun består av kjedebutikker.

Anonymous poster hash: 688fe...068
AnonymBruker
Skrevet

Interoptik

Anonymous poster hash: 99d66...036
Skrevet

Har brukt Synsam i alle år, men tok hos Specsavers sist fordi det var der jeg kjøpte brillene mine. Var sykt fornøyd med "min" optiker på Synsam, men da han sluttet så jeg ikke noe vits i å forsette å gå dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...