AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Jeg selv er kunde på Specsavers, men vurderer å bytte.. kundeservicen er ikke det beste, iallefall ikke her i byen Hvem drar du hos? Er du fornøyd?Anonymous poster hash: 3fa54...932
-ssi Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Specsavers. Bra kundeservice både her jeg bor og i byen jeg kommer fra (bedre enn mange av konkurrentene, i hvertfall...).
Anglofil Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 (endret) Brilleland, er svært fornøyd med dem. Har brukt dem i henholdsvis Oslo og Kristiansand, den gang jeg bodde der. Mvh Yvonne Endret 6. august 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Hvem drar du hos? Er du fornøyd? Skal dette ha noen som helst mening, må du oppgi hvilken by eller område som er aktuelt. Det du spør etter er personavhengig, ikke om de er med eller ikke med i en bestemt kjede. Anonymous poster hash: 05b31...cf6 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Har brukt Brilleland de siste 15 årene, og har vært fornøyd med dem, både pris og servicemessig. Noen her inne mente billigkjedene ikke gjorde ting skikkelig, og da jeg måtte ha krisebriller i fjor og Brilleland ikke hadde rett type glass (skulle reise to dager etter at brillene ble most), måtte jeg til en vanlig, dyr optiker. Resultatet av testen var på desimalen lik den jeg hadde på Brilleland, men brillende var dobbelt så dyre... Anonymous poster hash: 8e551...5f5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Brilleland. Er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 571a9...066
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Specsavers, det er halvparten så billig for høykvalitets månedslinser der som for helt vanlige dagslinser hos brilleland. Har ikke hatt noe å utsette på kundeservice og kvalitet på undersøkelsen i Drammen, Trondheim og Grønland i Oslo Anonymous poster hash: 03caa...fb3
Shai Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Jeg bruker selv Interoptik og er fornøyd med både kundeservice og pris i både Stavanger, Trondheim og Bergen, som er de stedene jeg har vært innom på
ninuska_ Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Krogh. Liker at de også sjekker øyehelse, tar bilder av øyet og følger opp fra år til år - det har jeg ikke opplevd hos feks Brilleland
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Bruker optiker Viksveen på Carl Berner i Oslo. Jeg prøver så godt jeg kan å støtte opp om det lokale næringsliv, jeg ønsker meg ikke en verden som kun består av kjedebutikker. Anonymous poster hash: 688fe...068
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Interoptik Anonymous poster hash: 99d66...036
FantasDick Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Har brukt Synsam i alle år, men tok hos Specsavers sist fordi det var der jeg kjøpte brillene mine. Var sykt fornøyd med "min" optiker på Synsam, men da han sluttet så jeg ikke noe vits i å forsette å gå dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå