AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Jeg reiser snart til London og ønsker å kjøpe klær (sportsklæ). Noen som vet hvor jeg finner Sportsoutlet i London? Anonymous poster hash: 1d756...f7f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Lillywhites, picadilly cirkus:) Tusen takk for hjelpen! Fant www.lillywhites.com på nettet og det ser ut som at de har SALE! Anonymous poster hash: 1d756...f7f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Kommer litt an på. Er du ute etter noen spesielle merker? Du har konseptbutikker til f.eks. Asics & Nike i sentrum (flere lokasjoner), så har du fabrikkutsalg fra begge de merkene på Wembley Park. I toppetasjen på Harrods finner du også konseptbutikken til UnderArmour, som jeg liker godt. Jeg bor her fast, og personlig liker jeg å hande på merkenes egne butikker. Du har billigkjeder som SportsDirect i massevis, men generelt selger de ikke utstyr til god verdi for pengene. De selger lavbudsjetts modeller til lave priser, men kvaliteten er på det beste høyst tvilsom. Anonymous poster hash: d2279...804
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Kommer litt an på. Er du ute etter noen spesielle merker? Du har konseptbutikker til f.eks. Asics & Nike i sentrum (flere lokasjoner), så har du fabrikkutsalg fra begge de merkene på Wembley Park. I toppetasjen på Harrods finner du også konseptbutikken til UnderArmour, som jeg liker godt. Jeg bor her fast, og personlig liker jeg å hande på merkenes egne butikker. Du har billigkjeder som SportsDirect i massevis, men generelt selger de ikke utstyr til god verdi for pengene. De selger lavbudsjetts modeller til lave priser, men kvaliteten er på det beste høyst tvilsom. Anonymous poster hash: d2279...804 TS spør jo etter en sportsoutlet, som selger merkevarene til billigere pris. Anonymous poster hash: 72eb7...a5a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 TS spør jo etter en sportsoutlet, som selger merkevarene til billigere pris. Anonymous poster hash: 72eb7...a5a Og svaret mitt er høyst relevant. Jeg skrev jo ikke om pærer og elefanter. Gud så mange viktigperer her inne med regler for hva et svar kan inneholde. Anonymous poster hash: d2279...804
Anglofil Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Du mener ikke kanskje London Designer Outlet? Outleten her har mest sportklær/sko/you name it. Der får man gode priser på alt fra Nike til Adidas etc. Her kan man få ennå bedre priser enn på Sports Direct/Lillywhites. Veldig enkelt å finne fram. Ta t-banen til Wembley og følg skiltingen bort. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Jeg handlet en del på sports direct da vi tok båten til Newcastle. Nå begynner noen av sokkene å bli hull på, og båten sluttet å gå i 2008. Og fotballsokkene har og holdt i mange år. Så kvaliteten er god den. Anonymous poster hash: 27cce...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå