Gå til innhold

Fått bursdagsinvitasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datter på snart 3 år har fått sin første bursdag invitasjon. En gutt på avd hun beg denne uka fyller 4 år og skal feire ute i hagen fra 1630-1830 en hverdag. Vi er i gang etter 4 uker ferie og hun har akkurat sluttet å sove på dsgen-ergo er timene mellom bhg og legging utfordrende. Hva ville dere gjort. Takket høflig nei,dratt og sett hvor lenge hun holdt..... (har ikke mulighet til å hente henne tidligere for å hvile litt. Blir hentet ca kl 16...)

Anonymous poster hash: a3d01...a51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare å dra i bursdag og dra hjem når dere merker hun er trøtt?

Anonymous poster hash: 5e152...9e5
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke be barnehagen legge henne for en hvil en 30 min da?

Anonymous poster hash: 48561...624
  • Liker 2
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Om hun nettopp har begynt ville jeg takket pent nei. Det er utrolig mange inntrykk å fordøye når man begynner og min var så grinete og daff de første månedene.

Endret av Steve Rogers
Skrevet

Takk ja og gå om hun blir for trett :) Som oftest er timene mellom barnehage og leggetid mindre utfordrende om de er i aktivitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje slappe litt av i barnehagen som noen nevner? Det vil kanskje hjelpe på formen hennes at det er ute i en hage og mye gøy som foregår, og at hun er med jevnaldrende? Tenker at sutreterskelen kan bli litt høyere pga avledning, fremfor stuen hos mor og far. Tror jeg ville prøvd.

Anonymous poster hash: ce0c3...ee0

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde takket ja,og heller dratt hjem litt tidligere hvis hun blir for sliten. Jeg mener man bør møte opp i bursdager såfremt man ikke er forhindret av gode grunner. Barna kommer også til snakke om bursdagen i bhg og da er det kanskje greit at jenta har vært en del av den 😊

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Ungen har da masse å finne på i en bursdag! Hun er tre år snart, det er ingen ettåring det gjelder. 

Skjønner ikke helt hva du er redd for? At hun skal sovne? Bli sur og grinete? 

Anonymous poster hash: c2a01...c39
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barn på den alderen storkoser seg i bursdagselskaper og selv i så tidlig alder så er det jo faktisk viktig med litt "nettverksbygging".

La henne gå i bursdagen. Hun kommer til å få det supermorsomt og sovner som en stein når hun treffer puta hjemme.

Anonymous poster hash: b1f65...b79

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi sliter og med timene mellom 16 og leggetid 1830, og løser dette ofte med å finne på noe. Dra på besøk, gå på butikker osv! Det er mye bedre med aktivitet enn det å skulle sitte hjemme og gå glipp av bursdagen, hvertfall i vårt tilfelle :-) så jeg ville ha gått, og heller gått hjem igjen om det plutselig skulle skjære seg!

Anonymous poster hash: 79f98...ede

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi strever med det samme, og for oss er løsningen å finne på noe. Er vi hjemme så sovner han bare på sofaen, uansett hvor mye vi prøver å aktivisere. Sånn sett høres det jo supert ut med bursdag, så jeg ville nok dratt på den og heller dratt hjem tidlig hvis det skar seg helt. Som noen nevnte, det er ikke en ettåring det er snakk om, en normal treåring tåler såpass :)

Anonymous poster hash: d2c8f...673

AnonymBruker
Skrevet

Her har ingen enda invitert til bursdag rett etter barnehagen på en hverdag, men på lørdag/søndag.

De fleste barn er litt slitne etter barnehagen, så de stiller ganske likt. Hvis jeg hadde mulighet den dagen, ville jeg reist en tur, også bare reist hjem så fort barnet begynner å bli sliten. Resten av barna er også i samme båt, det er derfor barnehagebursdager burde holdes i helgene..

Anonymous poster hash: 56a4b...4cf

AnonymBruker
Skrevet

Det er uhøflig og dårlig gjort å ikke møte opp i bursdag uten god grunn.

Anonymous poster hash: 74029...628

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde dratt i bursdagen! Det er vel nettopp slike ting som gjør at man inngår at de blir då sure....

AnonymBruker
Skrevet

Datter på snart 3 år har fått sin første bursdag invitasjon. En gutt på avd hun beg denne uka fyller 4 år og skal feire ute i hagen fra 1630-1830 en hverdag. Vi er i gang etter 4 uker ferie og hun har akkurat sluttet å sove på dsgen-ergo er timene mellom bhg og legging utfordrende. Hva ville dere gjort. Takket høflig nei,dratt og sett hvor lenge hun holdt..... (har ikke mulighet til å hente henne tidligere for å hvile litt. Blir hentet ca kl 16...)

Anonymous poster hash: a3d01...a51

Så teit med bursdag etter barnehagen en hverdag...!!!:-/ Allever jo slitne og det ødelegger søvn før morgendagen.

Hadde ikke dratt. Venter til barneskolen med disse bursdagene...

Anonymous poster hash: 43998...b16

Skrevet

Så teit med bursdag etter barnehagen en hverdag...!!!:-/ Allever jo slitne og det ødelegger søvn før morgendagen.

Hadde ikke dratt. Venter til barneskolen med disse bursdagene...

Anonymous poster hash: 43998...b16

Mange foretrekker å ha bursdag på hverdag, så teit er det ikke. Jeg liker best når det er i helgen selv, men jeg har ingen problemer med å forstå at andre ikke tenker likt.

Venter til barneskolen? Du vil altså ikke la barna dine gå i hverdagsbursdag før de begynner på skolen? Det er en dårlig grunn til å holde dem utenfor fellesskapet, altså ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...