Gå til innhold

Herrefred så dum man føler seg når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når man har funnet en fyr man liker godt,og ikke aner hvordan man ter seg i forhold til verken det ene eller det andre!!

Wtf liksom...?!

Lang historie kort, har vert sammen med en dritt av en fyr, i ALTFOR mange år.

En som trykka meg om min selvtillitt ned istedet for å løfte den opp,og som forvanla meg fra en selvsikker,trygg og tøff 24åring til en klein,usikker og litt teit 29åring..!

Jeg har endelig kommet meg såpass langt bort ifra han og det forholdet at jeg kan tillate meg selv å like en annen.

Noe jeg aldri har gjort etter jeg traff eksen.

Men nå merker jeg veldig godt sporene han har satt i meg.

Jeg føler meg uverdig,og hvorfor skulle han nye (!?) like meg..?

Er flørtingen han gjengjelder bare noe han gjør fordi han ikke tør å avlså/ikke vet hvordan han skal avslå...?

Tenker tanker hele veien... "hvorfor flørter han ikke mer? hvorfor sier han ikke sånn og sånn? Kommer han til å spørre meg ut engang? Tror han jeg er sånn med alle? "

Slitsomme tanker,når man egentlig bare burde lene seg tilbake og la han komme til meg om han vil det, noe de fleste sikkert komme til å si.

Men når jeg tenker det så blir jeg sååå stressa,for hva om han ikke kommer? Jeg liker han jo så godt...

Ææææ...så utrolig teit tankegang,føler meg som en komplett idiot..eller en uerfaren 14åring...

vet ikke hva som er verst...

Ville bare lufte tankene litt, aner ikke hva jeg er ute etter heller,da dere ikke kjenner meg eller han og egentlig ikke kan komme med noe særlig råd....Men tar uansett imot om det skulle komme...:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slikt endrer seg ikke - uansett hvor gammel du blir :P Teite tanker vil ta overhånd fra tid til annen og man føler seg som en idiot av en fjortiss ute hue på plass.

Bare husk og pust og lev livet. La fremtiden komme til deg (dere) når den er klar. Ikke jag etter dette. Før eller siden får du svar på dine spørsmål. Men ikke akkurat nå. Så hold ut ;)

Anonymous poster hash: f3a52...a60
AnonymBruker
Skrevet

Slikt endrer seg ikke - uansett hvor gammel du blir :P Teite tanker vil ta overhånd fra tid til annen og man føler seg som en idiot av en fjortiss ute hue på plass.

Bare husk og pust og lev livet. La fremtiden komme til deg (dere) når den er klar. Ikke jag etter dette. Før eller siden får du svar på dine spørsmål. Men ikke akkurat nå. Så hold ut ;)

Det kan du ikke vite. Dersom man tar det rådet der, og bare venter til man er klar og ting bare faller på plass av seg selv, kan det fint være man aldri kommer videre.

Anonymous poster hash: b563e...368

Skrevet

Det kan du ikke vite. Dersom man tar det rådet der, og bare venter til man er klar og ting bare faller på plass av seg selv, kan det fint være man aldri kommer videre.

Det jeg er redd for.... 

Jeg tenker litt som så at man må jo jobbe litt for å få det man vil ha.... ting ramler ikke ned i fanget ditt uten videre...

Om jeg ikke gjør noe for å virke interessert,hvordan kan han vite om jeg er det da...?

Ting går jo begge veier...

AnonymBruker
Skrevet

Klart man skal jobbe for det. Men man kan ikke styre det. Man kan ikke tvinge seg sammen i et forhold. Det må komme naturlig og det er det man må vente på. Men jeg har ikke sagt man skal sitte passiv heller.

Selv er jeg ikke redd for å ta initiativ. Men jeg må vite at partner er mottagelig for dette også. At vi sammen jobber mot et mål. Er vanskelig i begynnelsen fordi man ikke kjenner hverandre så godt og må gå å kjenne litt på hverandre for å se hvordan den andre reagerer. Det er en pyton tid. Men også utrolig spennende. Man går rundt i en slags psykose når det står på :P og konsentrasjonsevnen har bare foduftet helt. Man blir totalt enspora og fjasete og alt er som en skikkelig berg-og-dalbanetur.

Skrevet

Klart man skal jobbe for det. Men man kan ikke styre det. Man kan ikke tvinge seg sammen i et forhold. Det må komme naturlig og det er det man må vente på. Men jeg har ikke sagt man skal sitte passiv heller.

Selv er jeg ikke redd for å ta initiativ. Men jeg må vite at partner er mottagelig for dette også. At vi sammen jobber mot et mål. Er vanskelig i begynnelsen fordi man ikke kjenner hverandre så godt og må gå å kjenne litt på hverandre for å se hvordan den andre reagerer. Det er en pyton tid. Men også utrolig spennende. Man går rundt i en slags psykose når det står på :P og konsentrasjonsevnen har bare foduftet helt. Man blir totalt enspora og fjasete og alt er som en skikkelig berg-og-dalbanetur.

Ja det er akkurat sånn det føles..:)

Tenker nesten ikke på noe annet, sjekker hele tiden telefonen, går rundt og venter..

Skikkeig slitsomt..

Og det er sant det du sier, at man går å kjenner og føler på personen og hvordan han/hun reagerer...

Syns det er skikkelig DRITT!!!

Og har kjempelyst å bare være ærlig å si "hei, du jeg liker deg faktisk godt,liker du meg?".. men skjønner jo at om jeg gjør det,så virker jeg rimelig på trynet... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er akkurat sånn det føles.. :)

Tenker nesten ikke på noe annet, sjekker hele tiden telefonen, går rundt og venter..

Skikkeig slitsomt..

Og det er sant det du sier, at man går å kjenner og føler på personen og hvordan han/hun reagerer...

Syns det er skikkelig DRITT!!!

Og har kjempelyst å bare være ærlig å si "hei, du jeg liker deg faktisk godt,liker du meg?".. men skjønner jo at om jeg gjør det,så virker jeg rimelig på trynet... :fnise:

Hehe godt vi er i samme båt. Det gynger noe forjævli og jeg er litt sjøsjuk, men man når vel land snart får jeg håpe.

Min date vet at jeg liker han. Det har jeg sagt flere ganger nå. Men jeg vet han liker meg også. Men vi har enda til gode å bli bedre kjent. Vi er bare i en spe startfase her og nå har vi ingen tid til hverandre. Blir helt sprø jeg :P men det vet du jo alt om.

Jeg blir så utålmodig, men igjen, skal det bli oss, så må man ha tålmodighet også. I bøtter og spann. Og is i magen. Masse is i magen. Og noen gode venninner som slår deg hardt i hue og får beina dine ned på jorda når du tar helt av :P

Skrevet

Hehe godt vi er i samme båt. Det gynger noe forjævli og jeg er litt sjøsjuk, men man når vel land snart får jeg håpe.

Min date vet at jeg liker han. Det har jeg sagt flere ganger nå. Men jeg vet han liker meg også. Men vi har enda til gode å bli bedre kjent. Vi er bare i en spe startfase her og nå har vi ingen tid til hverandre. Blir helt sprø jeg :P men det vet du jo alt om.

Jeg blir så utålmodig, men igjen, skal det bli oss, så må man ha tålmodighet også. I bøtter og spann. Og is i magen. Masse is i magen. Og noen gode venninner som slår deg hardt i hue og får beina dine ned på jorda når du tar helt av :P

Haha :)

Deilig at man er fler ja  :laugh:

Vet ikke om vi er i startfasen engang.... jeg er vertfall det, men aner ikke om han er det :vetikke:  :fnise:

Nei får vel bare vente å se,og ha is i magen som du sier... verste som skjer er vel at han sier han ikke er interessert....

:(

AnonymBruker
Skrevet

Haha :)

Deilig at man er fler ja :laugh:

Vet ikke om vi er i startfasen engang.... jeg er vertfall det, men aner ikke om han er det :vetikke::fnise:

Nei får vel bare vente å se,og ha is i magen som du sier... verste som skjer er vel at han sier han ikke er interessert....

:(

I mitt tilfelle var han helt på i begynnelsen. Og jeg holdt igjen men gitt etter nå. Forsiktig. Men vi er begge der at vi føler veldig på hverandre. Vi trenger mer tid sammen og jeg håper og tror det vil skje. Men min er utilgjengelig akkurat nå og jeg er helt koko. Men har litt is i magen også. Nok til en hel kveld med mojito. Håper jeg.

Skrevet

Ja kjenner til den der med tid...

Samme her... !

Håper det ordner seg for dere da..:D

AnonymBruker
Skrevet

Ja kjenner til den der med tid...

Samme her... !

Håper det ordner seg for dere da..:D

Håper det ordner seg for dere også.

Det er en risikosport dette her. Man kan jo ikke vite før man blir bedre kjent. Og å bli kjent tar jo litt tid. Og personlig har jeg tid nå men ikke han, så hodet mitt holder nesten på å eksplodere her. Bare tre uker igjen før vi kan treffes. Gaaaaad!!

Skrevet

En uke her...!

Men vet enda ikke om jeg tør....  :skratte:

Håpløøøøøøøst !!!

AnonymBruker
Skrevet

Åååå heldige deg :danse:  En uke er ikke lenge. Og klart du må.

Jeg skrev en tråd tidligere i dag. "Hvorfor gjør vi dette?". Den oppsummerer min frykt. Men jeg har ingen valg heller. Jeg MÅ finne ut av dette. Jeg bare MÅ. Magefølelsen min sier at dette her er noe jeg ikke kan velge vekk. Og klarer jeg, som er en pyse så det holder når det gjelder forhold, så klarer du også.

Skrevet

Ja jeg vet jeg må, men det er såååå skummelt... og muligens kleint,er så allergisk mot kleine møter at du aner ikke..  :grine:

Jeg leser tråden om verste dates nå, holder jo på å gå i bakken, haha !

Skriver vel et innlegg der om ca en uke eller noe :fnise:

Neida..

Man må jo bare prøve ,ellers oppnår man jo ingenting av det man ønsker seg..

Men fy flate,så skummelt å tenke på.. at man kan ende opp å bli kjempeforelska,og det ikke blir gjengjeldt....det er fryktelig å tenke på...

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet jeg må, men det er såååå skummelt... og muligens kleint,er så allergisk mot kleine møter at du aner ikke..  :grine:

Jeg leser tråden om verste dates nå, holder jo på å gå i bakken, haha !

Skriver vel et innlegg der om ca en uke eller noe :fnise:

Neida..

Man må jo bare prøve ,ellers oppnår man jo ingenting av det man ønsker seg..

Men fy flate,så skummelt å tenke på.. at man kan ende opp å bli kjempeforelska,og det ikke blir gjengjeldt....det er fryktelig å tenke på...

Men det er verdt det ;) Går det bra, kan det gå syyyykt bra også. Vår første date varte brått i to døgn... Beste første date noen sinne ;)

Skrevet

BethD - har du truffet han? Eller er det fortsatt noen dager igjen?

Skrevet

Neei.. Har ikke truffet han enda..

Men interessen har dalt fra hans side tror jeg,siden jeg ikke hører så mye fra han som før..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre av verken det ene eller det andre..

:vetikke:

Skrevet

Neei.. Har ikke truffet han enda..

Men interessen har dalt fra hans side tror jeg,siden jeg ikke hører så mye fra han som før..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre av verken det ene eller det andre..

:vetikke:

Huff :( Men ikke ta sorgene på forskudd. Kan hende han nå har fått avtale i boks og derfor ikke trenger å bruke så mye energi på dette. Han er mann og han tenker ikke på at vi damer må holdes varme hele tiden :P Han har en date i boks og ser frem til denne og trenger ikke bruke energi på å selge seg inn til deg mer.

Lugger litt her også akkurat nå, men jeg håper fortsatt (enten er jeg dum eller bare veldig optimistisk :P tiden vil vise)

Skrevet

Huff :( Men ikke ta sorgene på forskudd. Kan hende han nå har fått avtale i boks og derfor ikke trenger å bruke så mye energi på dette. Han er mann og han tenker ikke på at vi damer må holdes varme hele tiden :P Han har en date i boks og ser frem til denne og trenger ikke bruke energi på å selge seg inn til deg mer.

Lugger litt her også akkurat nå, men jeg håper fortsatt (enten er jeg dum eller bare veldig optimistisk :P tiden vil vise)

JO men vi har jo ikke avtalt date ser du....:)

Så jeg aner ikke hva som skjer, men jeg holder meg i bakgrunnen inntil videre..

Kjenner jeg får angst av tanken på å bli såret igjen,så jeg forbereder meg på det verste..:)

vet heller ikke om jeg er dum og naiv eller bare optimistisk... :fnise:

Den som lever får se !

Skrevet

Hvor lenge har du truffet denne fyren TS? :)

Anonymous poster hash: 0f2c1...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...