cecily Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Jeg fikk bittelitt flekker på kjolen og skoene mine. Er nå tilbake fra bryllupsreise og må se å få levert til rens. Hva koster en skikkelig rens og renser de sko og slør også?
Gjest Tex Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Brudekjolerens ligger på ca tusen kroner.
Murf Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Brudekjolerens ligger på ca tusen kroner. Tja... jeg betalte 450,- for rens av kjolen min, med laaaaaangt slep (2 m) og stroppeløs. Perfekt rensing, alle flekker borte. Rensen gjorde jeg på Vika rens i Oslo. (sjekk gule sider for tlf) M
Gjest Tex Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Og andre igjen har betalt femtenhundre. Så gjennomsnittelig er vel prisen ca tusen. Kommer veldig an på kjolen.....
ringblomst Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Da har jeg fått hentet kjolen min fra det lokale renseriet og det kostet meg 500 kr for å få den så god som ny .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå