Gå til innhold

Menn og horer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg la dette innlegget inn på et diskusjonsforum for menn som kjøpte sex... Jeg fikk selvfølgeli en del kvasse svar.

Jeg lurer på hva dere mener om kjøp av sex...

Hmmm, plutselig hadde jeg forvillet meg inne på et slikt forum.. Eller rettere sagt jeg ble tipset av en kjenning. Jeg er en utrolig nyskerrig person, elsker og diskutere, og vil vite ALT!!!

Jeg blir sjokkert over det jeg leser, dette dere skriver om, er en verden som ikke eksisterer i mitt liv. Trodde det ikke fantes slike menn, og slike kvinner. For meg er horer de som står nede i gata i Oslo og menn kommer i bil og plukker dem opp. At det skulle gå ann å "bestille" de på internett, og diskutere hvem som er flink til hva, og hvem som er dyr og bra er meg helt uforståelig.

Jeg er egentlig ikke ute etter å provosere med dette innlegget mitt, jeg skriver det av ren nyskjerrighet.

Hvem er dere? Gift? Single?

Hvorfor går dere til prostituerte? Er det for at dere ikke får dere noe annet? Eller får dere ikke noe sex i ekteskapet? Eller er det bare spennende?, og hvorfor er det eventuellt det?

Jeg må si jeg ikke forstår meg på menn som kjøper seg sex. SÅ vær så snill og fortell meg hvorfor?

SÅ tenker jeg på en annen ting. Når jeg har sex me noen, så blir det bedre etterhvert som man blir bedre kjent og tryggere på hverandre? Er dere ikke opptatte av det? For den tingen går jo ikke ann å bygge om med en hore.

Tror dere jenta synes det er godt? De er sikkert utrolig god til å spille og er det ikke viktig for dere at sexpartneren har det godt? Eller er dere den type egoistiske menn som kun er ute etter å tilfredstille dere selv?

Så et siste spørsmål : Hvor ofte kjøper dere sex? Hvordan finansierer dere det?

Håper på mange hyggelige svar

HIlsen L@dy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

legger inn noe jeg har lagt inn tidligere...vi er alle horer...

Jenter på byn får paraplydrinker og halvlitere, elskerinna får pels og smykker, kona får bil og hus, forloveden får ring og venninna får klemmer..... alt dette er fra alle menns ståsted en kostnad.....

Siden kvinner blander sex og kjærlighet, kan den ene ikke utelukke den andre, en kvinne som vil ha deg kun for sexens skyld er sjeldne......

Hvordan betalingen foregår er underordnet, alle menn må betale avlat på hver sin måte, for å få gjensidighet, kreves det respekt..... å påskjønne er å respektere... å misforstå, er å være vanskelig....

Når jeg gjør en handling og mener det godt, er det en god handling.

Hvis en jente føler seg billig og brukt, etter det som var ment til å være glede.... da har hun fordreid sannheten, hun tukler med gode tanker... det er ondt......

Jeg har flere enn en gang, løftet jomfruen opp i de voksnes rekker.... med glede.... jeg har tatt jentungen og sagt...."se her vesle pikebarn, du kom som ei jentunge og går ut som en kvinne..."......

Hvilken handling kan være mer respektfullt?

En jente som lider under sitt kjønns underkuelse....hvor venninner, mammaer og lærinner gjør alt for å plage jentungen med dårlig samvittighet, lærer jeg henne de voksnes lek....kos..... å være kjærlig.... å gi av seg selv, får å få tilbake.... man gjør godt...og får godt.....

At noen kvinner blir sure, er noe jeg ikke kan forstå, når jeg er så snill at jeg befrir unge jenters fra den dårlige samvittighets mektige tyrannerske får jeg bare kjeft.... noen jenter er så hjernevasket at dem blir sure hvis jeg f eks spruter i munnen deres..... hallo......for en ironi.... kan man ikke bare glede seg over smaken av arvesølvet?

Med andre ord... vi er alle horer...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du har ikke fått særlig mange svar. Jeg tror det har å gjøre med at det er uklart hva du egentlig vil med innlegget ditt. Ønsker du å forstå, eller ønsker du å fordømme? Begge deler går ikke. Du kan evt. fordømme etter at du har forstått, men neppe mens. Forståelse krever et visst monn av åpent sinn, og det å kunne sette seg inn i andres sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...