AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Som overskriften sier. Hvor mange barn har dere? Alder på barna? Hvor mye jobber du? Hvor lenge er mann/far borte om gangen?Anonymous poster hash: 3bd4c...ed1
Gjest Sprettballen Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Mann borte 2-3 uker om gangen. Da barna var små var det helt greit for min del, men det ble en litt større utfordring da de ble 12/13 år, og det ble mer oppfølging på fritidsaktiviteter (vakter på, dugnader osv.), kjøring og henting på kveldstid osv. Jeg hadde ingen problemer med reisingen i seg selv, det verste for oss var rutineendringene når han dro, og når han kom hjem igjen, men vi fant en ordning på dette også.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 4 uker borte. Fra barna var 0 og oppover. Var som å være aleneforeldre. Venner seg til det. Anonymous poster hash: f4d00...659 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 PS. Jobbet full tidAnonymous poster hash: f4d00...659
^^Belle^^ Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Min jobber 2 uker borte og er 4 uker hjemme. Det har han gjort siden lenge før barna kom til verden. Vi har to barn på henholdsvis 2,5 og 4 år. Jeg selv jobber 100%, og det er klart det er travelt når han er borte. Vi forlater huset før 7 og er tilbake etter 4. Ungene er i barnehagen i 9 timer, og når vi kommer hjem er det kun middagslaging og kanskje en times tid med lek før det er leggetid. Allikevel synes jeg det er verdt det. Klart, det er en vanesak, men totalt sett tror jeg ungene våre synes det er greit også. Når pappa er hjemme er de max 6 timer i barnehagen, og de har ofte fri.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Takk for svar. Dere to som har svart først, hvor lenge er han hjemme mellom jobb? Mannen vurderer jobb der han er borte fra mandagsmorgen til torsdagskveld eller fredag. Jeg tenker det hadde vært lettere om han jobbet på og av. Men denne jobben så får han aldri ta del i noen hverdag, så jeg har sagt jeg må tenke litt. Men hvis det virkelig er det han vil vil jo ikke jeg nekte han heller. TsAnonymous poster hash: 3bd4c...ed1
Gjest Sprettballen Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 (endret) Takk for svar. Dere to som har svart først, hvor lenge er han hjemme mellom jobb? Mannen vurderer jobb der han er borte fra mandagsmorgen til torsdagskveld eller fredag. Jeg tenker det hadde vært lettere om han jobbet på og av. Men denne jobben så får han aldri ta del i noen hverdag, så jeg har sagt jeg må tenke litt. Men hvis det virkelig er det han vil vil jo ikke jeg nekte han heller. TsAnonymous poster hash: 3bd4c...ed1 Min har aldri hatt noen fast rotasjon, og er hjemme i alt fra 5 dager til 4 uker. Vanligvis prøver han å få minst 10 dager hjemme, helst mer, da vi begge ønsker at han skal være minst like mange dager hjemme som borte. Jeg må legge til at han har ukependlet også. Det gikk like greit, men som du selv sier får han aldri noe hverdagsliv sammen med deg og barna. Da er han ikke borte like lenge av gangen, har lettere for å komme hjem når noe skjer, og får alle helligdager sammen med familien. Det er fordeler og ulemper med begge deler. Endret 7. august 2015 av Sprettballen
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Hvis barna også jobber borte, er de jo voksne da... Anonymous poster hash: a0e62...0ea
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Hvis barna også jobber borte, er de jo voksne da...Anonymous poster hash: a0e62...0ea Så at overskriften ble teit...men vanskelig å endre på den nå :-) TsAnonymous poster hash: 3bd4c...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå