Gå til innhold

Dobbelmascaraen fra Issadora.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd den doble maskaraen fra Issadora? Den med hvit pensel i ene enden, og vanlig mascara i andre?

Denne skulle jo gjøre underverker med vippene. Joda, de blir nok litt tykkere, men de buer da ikke i det heletatt . Og jeg ba om en som fikk vippene mine til å bue. Dyr var den også. Kanskje jeg gjør feil? Hvordan er dere fornøyd med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke noe på at det finnes mascaraer som buer vippene noe særlig. Det må vippetang til.

Skrevet

Det er jeg ganske enig i. Det måtte isåfall være en mascara med intelligente nano-partikler som buer de rett vei :ler:

Det beste tipset er nok vippetang. Jeg har vipper som omtrent går nedover, og får de ikke pene på noen annen måte.

Skrevet

Jeg har aldri fått det til med vippetang. Det kan gå om jeg buer de med fingrene før de er tørre, men ellers så står de rett frem og gjør lite av seg :roll:

Skrevet

Eg kjøpte den mascaraen for nokre dagar sidan, etter anbefaling fra søstra mi.

Har berre prøvd den 1 gang, og vart positivt overraska.

Syns den funka fint eg!!

Skrevet

Kjøpte den for en liten stund siden.

Likte den IKKE.

Gjest Anonymous
Skrevet

sky high curves (som er vanlig maskara og ikke hvit og svart i ett) den buer vippene oppover! men du må bruke litt tid, presse børsten litt hardt mens du drar vippene oppover og ta flere strøk men bare mens vippene fortsatt er våte.

Skrevet
sky high curves (som er vanlig maskara og ikke hvit og svart i ett) den buer vippene oppover! men du må bruke litt tid' date=' presse børsten litt hardt mens du drar vippene oppover og ta flere strøk men bare mens vippene fortsatt er våte.[/quote']

Enig, dette er den eneste mascaraen som har fått vippene mine til å bøye seg. Mine vipper er _rette_, og vippetang er så mye styr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...