Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kommer flere Akutten episoder? De har jo omtrent akkurat startet på`n igjen, også kommer det sånne teite operasjonsprogrammer isteden....

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det er slutt, det stod jo nettopp i VG at Noah Wyle skal slutte, og det må jo bety at de har mange episoder igjen i USA i allefall. Kan ikke tenke meg at de ikke vil vise dem i Norge.

Skrevet

De begynte nettopp med en ny sesong i USA, men om de for tiden spiller inn noe nytt vet jeg ikke.

Skrevet

Funnet på TV3`s nettsider:

Når går Akutten?

Akutten har nå tatt en pause, og vil være tilbake når "Svanen" er ferdig, i midten av november.

:evil:

Skrevet

:o

HVA? I mitt S&H står det at det er Bl.mrk Bryllup som skla gå 21.30. Uansett er Akutten mye kulere.

Skrevet

Svanen skal visstnok gå kl 20.30 og

Bryllupsgreia kl 21.30.....

:evil: VIL HA AKUTTEN! :evil:

Skrevet

De kan ikke slutte å sende mitt i sesongen. UHØRT!!!

Skrevet

:frustrert::sinna::kjempesinna:

Og så nå når serien begynte å bli virkelig bra. :evil:

Skrevet

Ikke sa de et eneste ord om det etter episoden påmandag heller. Vi burde klage! :evil:

Skrevet

Hva?? Jammen... de kan da ikke bare gjøre sånn?? :evil: :(

Skrevet

Veldig sint nå ja! :S Så ikke denne her, så jeg hadde jo gleda meg masse!! Men er masse mer med nye episoder. De har ikke starta å sende nye episoder ennå, men tror de starter i slutten av september.

:)

Funnet ut at dette http://www.tvtome.com/ er en utrolig bra side å følge med på sesonger og episoder i alle serier! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...