Gå til innhold

Hva synes du om denne genseren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke klær med skrift på.

Anonymous poster hash: 3a207...047
  • Liker 1
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Hvis en person liker å gå med det, så er jo det greit. Tenker at vedkommende har en god grunn bak hvorfor ho/han går med en sånn genser. Det kan også åpne opp for en samtale. ;):)

Skrevet

Hvis en person liker å gå med det, så er jo det greit. Tenker at vedkommende har en god grunn bak hvorfor ho/han går med en sånn genser. Det kan også åpne opp for en samtale. ;):)

Må jo si at jeg ikke likte den i det hele tatt første gang jeg så den i en butikk. Har en venninne som påpekte at hun overhode ikke hadde sansen for at det sto "elsk din fiende". 

I går så jeg en dame som gikk med den. Synes hun kledde den godt. Og det åpnet for samtale, ja. Hun sa hvis alle hadde elsket sin fiende, hadde alle vært gode med hverandre. 

Skrevet

Tenker at vedkommende har en god grunn bak hvorfor ho/han går med en sånn genser. 

Tja, hvorfor det egentlig?  Hvilken grunn kunne det vært?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Tja, hvorfor det egentlig?  Hvilken grunn kunne det vært?

Kun den setningen alene kan jo lett forvirre andre mennesker som ser det, fordi den er jo ikke satt sammen i helhet. Men den virker til å ha blitt tatt ut av dette bibelverset; Matthew 5, 44: But I say unto you, Love your enemies, bless them that curse you, do good to them that hate you, and pray for them which despitefully use you, and persecute you;

Så det ville ikke forundre meg om kanskje den damen er en kristen? Men personlig synes jeg at den setningen var litt for kort, og har lett for å skape litt forvirring blant mye folk. Men hvis folk er nysgjerrige nok så kan de alltids spørre mer. :)

Skrevet

Kun den setningen alene kan jo lett forvirre andre mennesker som ser det, fordi den er jo ikke satt sammen i helhet. Men den virker til å ha blitt tatt ut av dette bibelverset; Matthew 5, 44: But I say unto you, Love your enemies, bless them that curse you, do good to them that hate you, and pray for them which despitefully use you, and persecute you;

Så det ville ikke forundre meg om kanskje den damen er en kristen? Men personlig synes jeg at den setningen var litt for kort, og har lett for å skape litt forvirring blant mye folk. Men hvis folk er nysgjerrige nok så kan de alltids spørre mer. :)

Interessant det du sier. Det har ikke slått meg en tanke at det kunne vært tatt ut fra bibelen. 

Skrevet

Helt vanlig genser man finner i alle kjedebutikker. 

Skrevet

For meg er det en sånn type genser jeg bare ville brukt hjemme. Men helt grei, ingenting spesielt med den.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig harry.

Anonymous poster hash: 67a50...6e4
Skrevet

Liker ikke klær med skrift på.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke den satt så fint på denne personen du viser til. Det gjorde den ikke særlig pen. 

I utgangspunktet synes jeg ikke genseren var kjempeflott i det hele tatt. Den var helt OK. Jeg synes klær med skrift på kan være ganske fint, men ikke her. 

Anonymous poster hash: 6428e...d7f
Skrevet

Det var 70% salg og genseren er deilig av 100% bomull. Enig med dere som sa den var en grei hverdagsgenser. God å "krype inn i" hjemme, deilig fasong. Igrunnen liker jeg skriften ganske godt.

Gjest lipgloss
Skrevet

må si jeg ikke syns den var så fin

AnonymBruker
Skrevet

NEI!!!

Anonymous poster hash: 52807...b82

Skrevet

Jeg synes ikke den var så fin. Ikke helt min stil. Ikke så glad i skrift på gensere.

AnonymBruker
Skrevet

Må jo si at jeg ikke likte den i det hele tatt første gang jeg så den i en butikk. Har en venninne som påpekte at hun overhode ikke hadde sansen for at det sto "elsk din fiende".

I går så jeg en dame som gikk med den. Synes hun kledde den godt. Og det åpnet for samtale, ja. Hun sa hvis alle hadde elsket sin fiende, hadde alle vært gode med hverandre.

Jeg personlig er ikke ute etter klær som åpner for samtale.

Jeg synes skrift på klær er veldig fjortis og egentlig litt teit.

Anonymous poster hash: 3c938...73a

AnonymBruker
Skrevet

Den satt heller ikke fint på modellen; ingen midje, kort snitt som får overkroppen til å bli mindre og bredere. Dessuten ser ikke kvaliteten så bra ut; genseren virker slaskete. Som om den har blitt vasket en del ganger med høy sentrifugering...:/

AnonymBruker
Skrevet

Den satt heller ikke fint på modellen; ingen midje, kort snitt som får overkroppen til å bli mindre og bredere. Dessuten ser ikke kvaliteten så bra ut; genseren virker slaskete. Som om den har blitt vasket en del ganger med høy sentrifugering...:/

Et par ganger skulle det stå. En del ganger blir en overdrivelse. Men ja, den ser liksom ikke helt ny ut (men det er kanskje tilfellet?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...