AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Det ødelegger mitt "velvære", har lett kløft. Hvilken bh forhindrer kløft? Bruker E/FAnonymous poster hash: c5cc4...61f
Berit Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Det er vel en bh som går på tvers over med stoff. Men hvorfor ikke bare ha en topp/bluse med ikke utringning som går så langt ned at kløften vises? Alle med litt bryster har vel kløft som kan vises hvis de har utringning. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Det er vel en bh som går på tvers over med stoff. Men hvorfor ikke bare ha en topp/bluse med ikke utringning som går så langt ned at kløften vises? Alle med litt bryster har vel kløft som kan vises hvis de har utringning. Da må jeg gå med høyhalsede klær Hvis jeg kjøper kjoler o.l på hm med normalt snitt, får jeg kløft.Anonymous poster hash: c5cc4...61f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Har du kløft helt opp til halsen? Anonymous poster hash: 5d74a...513 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jeg har B/C cup og velger å gå med høyhalsede og heldekkende gensere for å slippe kløft. Visse tiltak må man jo ta hvis man ikke ønsker synlig kløft. Anonymous poster hash: eee9f...ab1 1
Berit Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Da må jeg gå med høyhalsede klær Hvis jeg kjøper kjoler o.l på hm med normalt snitt, får jeg kløft.Anonymous poster hash: c5cc4...61f Da går jeg med singlet under toppen/kjolen som går ganske høyt opp. Nå er det jo en hel del topper som har veldig utringet v i halsen. Det er beregnet da å ha en singlet under som vises. Det fins mange fine singlet i mange farger.
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Diva fra Lindex roer iallfall min kløft betraktelig. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Hadde jeg bare hatt kløft 😜Anonymous poster hash: 8b369...4df 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Har du kløft helt opp til halsen? Anonymous poster hash: 5d74a...513 Man kan se den fra 10 cm under halsen.Anonymous poster hash: c5cc4...61f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Jeg har B/C cup og velger å gå med høyhalsede og heldekkende gensere for å slippe kløft. Visse tiltak må man jo ta hvis man ikke ønsker synlig kløft. Anonymous poster hash: eee9f...ab1 Ja. Men jeg kan ikke gå med heldekkende gensere fordi hvis jeg ikke svetter ihjel først, ser jeg jaevlig dum ut Anonymous poster hash: c5cc4...61f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Diva fra Lindex roer iallfall min kløft betraktelig. Takk Anonymous poster hash: c5cc4...61f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Hva er problemet med kløft? (Seriøst ment)Anonymous poster hash: 71773...07d 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Hva er problemet med kløft? (Seriøst ment)Anonymous poster hash: 71773...07d Det er vulgært, og ønsker ikke å vise frem puppene til alle. Føler det er seksuelt.Anonymous poster hash: c5cc4...61f 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Lindex har også noen andre som går til F. Heøt tynne i stoffet, og gir en veldig fin form på mine bryst. Ingen padding eller løft, men holder godt på plass. Finnes i hvit, sort og hudfarget. Anonymous poster hash: 03377...fac 1
frk91 Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Se etter tskjorte-bher. Jeg har noen fra change og de forminsker kløften betraktelig. Har F/G-cup, hater å vise kløft så disse bhene er supre å ha på. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Jeg bruker mellom F-H, kommer helt an på merket. Men jeg finner greit klær som ikke viser kløft, eller i hvert fall ikke viser for mye kløft. Men H&M sine klær er helt håpløse, tror snittet er laget til høye jenter, for alle topper og kjoler, har utringingen så utrolig lavt ned. Kjøpte en fin lang sommerkjole der i fjor. Men den var så utringet, at den ble brukt en gang, og ikke mer. Har aldri fått mer oppmerksomhet før jeg. Og dette var midt på dagen i byen, jeg og en venninne gikk tur og satt på cafe. Anonymous poster hash: 93325...4aa
Purple Diamond Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Jeg bruker mellom F-H, kommer helt an på merket. Men jeg finner greit klær som ikke viser kløft, eller i hvert fall ikke viser for mye kløft. Men H&M sine klær er helt håpløse, tror snittet er laget til høye jenter, for alle topper og kjoler, har utringingen så utrolig lavt ned. Kjøpte en fin lang sommerkjole der i fjor. Men den var så utringet, at den ble brukt en gang, og ikke mer. Har aldri fått mer oppmerksomhet før jeg. Og dette var midt på dagen i byen, jeg og en venninne gikk tur og satt på cafe.Anonymous poster hash: 93325...4aa Enig! Selv jeg som bare har C/D merker at klærne derfra blir altfor utringet!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #19 Skrevet 7. august 2015 Kløft er da bare positivt. Det fremhever de positive sidene ved deg. Anonymous poster hash: 9ee8b...fd1
Bex Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Kjøper du en bh i rett størrelse, får man ikke kløft (balconette eller full cup). Det pyntet hvor spilene møtes foran skal sitte helt inntil brystkassa. Står det litt ut, er sannsynligvis BHen for stor i omkrets og for liten i cup. Jeg bruker 65GG og får bare kløft om jeg bruker push up, som jo er laget for å lage kløft Ta en kikk på bravissimo, oh hvrodan BHene sitter på modellene der. Veldig lite kløft å se! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå