BeverTramp Skrevet 6. august 2015 #1 Del Skrevet 6. august 2015 Da er nomineringen i gang. Hvem fortjener en pris? Hvem fortjener ikke en pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken_ Skrevet 6. august 2015 #2 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg mener at hedda.blogg.no fortjener prisen Hvem som ikke fortjener den vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 7. august 2015 #3 Del Skrevet 7. august 2015 Synes ikke fotballfrue fortjener. Sophia Elise fortjener kanskje? Ingen fan, men hun kjører hvertfall sin egen greie. Hun tør å mene ting, og virker som hun byr på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #4 Del Skrevet 7. august 2015 Skal overse hele Vixen, bare tullinger der alikevel, men jeg ser de fleste bloggerne nå så gjerne vil at leserne deres skal nominere dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 7. august 2015 #5 Del Skrevet 7. august 2015 (endret) Det er jo ikke bare en pris, men mange. Her er kategoriene: 1.Årets blogger har i løpet av det siste året utmerket seg med sitt unike innhold, sterke personlighet og det lille ekstra som inspirerer og engasjerer leserne – hver dag. 2.Årets moteblogg er først ute med det siste, og er signert motebloggeren med en fingerspissfølelse for mote, trender og tendenser og som med sin unike stil også våger å skape egne trender. 3.Årets beautyblogg har hovedfokus på skjønnhet, og gir leserne det siste på makeupfronten i tillegg til tips, triks og inspirasjon. Kreativitet vil veie tungt i denne kategorien. 4.Årets livsstilsblogg er hverdagsbloggeren som lar leseren komme tett på livet – på både godt og vondt. Bloggen har en personlig og uformell tone, og deler på en inspirerende og engasjerende måte både små og store øyeblikk. At bloggeren snakker både til og med leseren veier tungt her. 5.Årets kjendisblogg tilhører en kjendis som blogger, altså en person som er kjent utenfor bloggverden fra tidligere og som har valgt å begynne å blogge. Bloggeren inviterer til en titt i kulissene, og inkluderer på en positiv og engasjerende måte leserne i sin hverdag. 6.Årets trenings- og helseblogg inspirerer og engasjerer innen helse, trening og fritid, og gir gjennom sporty tips og friske ideer leseren overskudd i hverdagen. 7.Årets interiørblogg går til bloggeren med et hjerte for interiør og et øye for detaljer. Bloggeren har full oversikt over mote, trender og tendenser på interiørfronten, og bobler over av inspirasjon, kreativitet og originalitet som skaper engasjement hos leserne. 8.Årets matblogg koker over med kreative, informative og inspirerende blogginnlegg, oppskrifter og bilder som skaper matglede hos leserne. Bloggen må være en ren matblogg eller ha hovedfokus på mat. 9.Årets nykommer er det nye stjerneskuddet på blogghimmelen, og går til bloggeren som med sitt nyskapende innhold, originalitet og kvalitet har kommet inn som et friskt pust i bloggverden. Bloggen må enten være startet eller først ha blitt oppdaget under det seneste året. 10.Årets Instagram er Instagram-kontoen som er det første du sjekker når du står opp om morgenen og det siste før du legger deg om kvelden. Årets Instagramer er personen som gjennom sine bilder og sin feed inspirerer, overrasker og engasjerer en hel verden. Antall følgere vil også telle her. 11.Årets Snapchat går til snapperen som ikke er redd for å by på seg selv, og som gjennom sine personlige bilder blir en slags moderne historieforteller. Kreativitet og originalitet veier tungt her. Det gjør også hyppige oppdateringer. Denne katogorien er ny. 12.Årets bloggbusiness går til bloggeren som har tatt bloggen et steg videre, og som i forlengelse av bloggen har blitt sin egen merkevare. Her vil ambisjoner, kreativitet, og gründerånd veie tungt. Denne kategorien er ny. 13.Årets Gullpenn går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Denne kategorien er ny. 14.Folkets favoritt er bloggeren som er elsket av leserne. Her er det lesernes stemmer som gjelder, og det er leserne som avgjør hvem som går av med seieren. Endret 7. august 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. august 2015 #6 Del Skrevet 7. august 2015 Håper Anette Marie vinner Årets snapchat og Årets gullpenn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #7 Del Skrevet 7. august 2015 Men de er jo mye godt like alle de der som vinner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 7. august 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg håper ørjan vinner årets nykommer. Anette marie vinner årets snap. Og gullpenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. august 2015 #9 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg håper ørjan vinner årets nykommer. Anette marie vinner årets snap. Og gullpenn Jeg har ikke AM på snap. Hva er det som gjør at flere nevner henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 7. august 2015 #10 Del Skrevet 7. august 2015 Skal overse hele Vixen, bare tullinger der alikevel, men jeg ser de fleste bloggerne nå så gjerne vil at leserne deres skal nominere dem. Her vil jeg faktisk protestere. I fjor (eller rettere sagt, i januar) var jeg så heldig at jeg fikk bli med på Vixen Blog Awards da en av fjorårets finalister, som har vært trofast leser av min blogg siden den gangen jeg hadde 20 treff om dagen, tilbød meg å bli med som hennes +1 på invitasjonen. Jeg har en temmelig ukjent blogg med cirka 200 lesere om dagen hvis jeg er heldig, og dro dit i den tro at jeg kom til å havne bakerst i et hjørne som en "nobody" mens alle de kjente toppbloggerne gikk forbi og kanskje periodevis kastet et nedlatende blikk i min retning. Men siden jeg blogger om min transkjønnethet og sosiale angst tenkte jeg at det kunne være en fin måte å prøve å dytte grenser. Ble det for ille hadde jeg jo hotellrom bare 200 meter unna... Det som skjedde var faktisk det motsatte. Jeg traff så mange hyggelige og inkluderende mennesker den kvelden, og noen av dem var også fjes jeg kjente igjen fra topplistene. Fordommene mine mot toppbloggere og Vixen Blog Awards ble faktisk gjort til skamme! Mulig dette var et once in a lifetime, for de gir ikke invitasjoner til hvem som helst. Men om jeg får muligheten, så møter jeg gladelig opp ved neste VBA. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 9. august 2015 #11 Del Skrevet 9. august 2015 Er ikke Vixen litt kjent for en vel partisk jury? Ser at "Camilla Pihl" vant Årets kjendisblogg ifjor. Hun er vel ikke kjendis fra før hun begynte å blogge vel..? Mye mulig hun er det og jeg bare ikke vet hva hun er kjent for altså. Årets bloggbusiness burde vel kanskje Sophie Elise vinne, hun har jo klart å gjøre seg selv til en merkevare utover bloggen sin. Voe og Fotballfrue kunne sikkert vunnet også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. august 2015 #12 Del Skrevet 9. august 2015 Er ikke Vixen litt kjent for en vel partisk jury? Ser at "Camilla Pihl" vant Årets kjendisblogg ifjor. Hun er vel ikke kjendis fra før hun begynte å blogge vel..? Mye mulig hun er det og jeg bare ikke vet hva hun er kjent for altså. Årets bloggbusiness burde vel kanskje Sophie Elise vinne, hun har jo klart å gjøre seg selv til en merkevare utover bloggen sin. Voe og Fotballfrue kunne sikkert vunnet også. Trine Grung var så veldig hårsår på FFs vegne et år fordi FF ikke ble årets blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 9. august 2015 Forfatter #13 Del Skrevet 9. august 2015 Er ikke Vixen litt kjent for en vel partisk jury? Ser at "Camilla Pihl" vant Årets kjendisblogg ifjor. Hun er vel ikke kjendis fra før hun begynte å blogge vel..? Mye mulig hun er det og jeg bare ikke vet hva hun er kjent for altså. Årets bloggbusiness burde vel kanskje Sophie Elise vinne, hun har jo klart å gjøre seg selv til en merkevare utover bloggen sin. Voe og Fotballfrue kunne sikkert vunnet også. Kan du utdype dette med sophie elise? Hvilket annet merkevare er hun enn rosabloggeren fra Harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 9. august 2015 #14 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg håper på pris til Gunnar Tjomlid, jeg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 9. august 2015 #15 Del Skrevet 9. august 2015 Kan du utdype dette med sophie elise? Hvilket annet merkevare er hun enn rosabloggeren fra Harstad? Hun har vært med på Bloggerene og har gitt ut musikk iallfall, og tror hun har mer TV i planene. Hun blir jo stadig skrevet om i nettavisene osv. Jeg tenker iallfall at hun har blitt kjent utover bloggen. Men kom gjerne med andre forslag til bedre kandidater for prisen, jeg tenkte bare litt høyt Linnea Myhre startet jo som blogger, kanskje hun er en kandidat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 9. august 2015 #16 Del Skrevet 9. august 2015 Er ikke Vixen litt kjent for en vel partisk jury? Jeg skal innrømme, jeg følger såpass lite med i bloggverdenen at jeg ikke kjenner til alle de som liksom skal være kjente toppbloggere. Men jeg husker litt murring blant publikum i fjor. Kommentarer av typen "se der ja, venninnene til juryen tar frem klippekortet" hver gang prisen gikk til en for meg ukjent blogger over 30 år. Jeg hørte også noen si at "prisene er ikke det viktige her, det er jo de som kjenner juryen som vinner hvert år uansett. Det er minglingen og muligheten til å få kontakter som betyr noe" Og det er nok litt sånn jeg føler det selv. Selve prisen bryr jeg meg ikke så mye om. Det er det å få møte andre bloggere som er gøy, og jeg kommer nok til å oppfordre mine lesere til å nominere meg om noen dager, fordi nominasjon = inngangsbillett. Men jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å nå opp. Jeg er jo ikke venner med arrangørene... ...i hvert fall ikke etter å ha skrevet dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 10. august 2015 Forfatter #17 Del Skrevet 10. august 2015 Prisen for mest rotete innlegg om nominering til vixen: mammatilmichelle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 13. august 2015 #18 Del Skrevet 13. august 2015 Prisen for mest crazy blogger går til dama som stalker villapaprika stilen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. august 2015 #19 Del Skrevet 14. august 2015 Mammabloggerprisen må gå til Fru Mæla, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 14. august 2015 #20 Del Skrevet 14. august 2015 Mammabloggerprisen må gå til Fru Mæla, helt klart. Hun som eksponerte barna sine på bloggen sin når de var syke? Ja ja, godt vi er forskjellige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg