Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid visst at det var noe sinnsykt med naboen, men jeg aner virkelig ikke hva som er i veien. Han skravler endel, så jeg får vite mye om livet hans, men tydeligvis ikke nok...?

Skal prøve og fortelle:

Han har bodd her i 30 år og er en einstøing på 55 år. Merk: endrer noen opplysninger for at han ikke skal være så gjenkjennelig. Han er en "byoriginal" for å si det sånn, og de fleste kjenner til navnet hans. Litt eksentrisk, men egentlig en veldig ålreit fyr.

Han pleier å stoppe meg og prate når jeg kommer hjem etter jobb, vi bor 20 meter unna hverandre og gjerdet vårt står på tomtegrensa i hagen, så vi møtes ofte når vi begge driver i hagen. Han forteller mye rart, har visst opplevd mye, men en ting jeg har bitt meg merke i er hans interesse for fisking.

I sommer var det visst mye makrell i fjorden, og han har vært mye ute med båten og fisket. Jeg har sett han komme hjem med kilo på kilo med fisk, og etter hva han sier så spiser han utelukkende fisk med brokkoli. Mener det er sunt elns. Men det er ikke makrell han har fisket, jeg så det var noen merkelige fisker og googlet meg frem til at det er noe som heter "horngjel".

Jeg har hatt ferie, så har blitt noen seine kvelder og i går (natt til idag) så jeg ham ute i hagen, midt på natten i shorts og tskjorte. Aner ikke hva han drev med, men jeg så ham så godt, han lyste faktisk. Ikke som en lampe, men han hadde et grønnskjær på hele kroppen!?

Ved en tilfeldighet kom jeg i prat med en kamerat av meg som er litt opptatt av fisking, og det viste seg at han kunne endel om denne horngjelen (som gjerne svømmer med makrellen), og det er noe spesielt med den fisken. Den har nemlig grønt skjelett! Jeg tuller ikke, det er sant:

https://snl.no/horngjel

Men kan denne overdrevne fiskespisingen være årsaken til hans merkelige hudfarge eller er det noe overnaturlig?

Anonymous poster hash: b5f5f...631

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Det virker da litt merkelig ut om han blir som fisken i hudfarge? Kanskje du kan spørre han om det neste gang, at du har lagt merke til dette?

Skrevet

Kan det tenkes at han har UV light i hagen? Slik som man har på inngangspartier på discotek?

Ikke så lett å se, men kan få huden til å gløde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...