AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Da jeg var yngre (ikke snakk om mer enn 7-10 år sida, hehe) gikk det mange kjekke ungdomsprogram på NRK, men husker ikke hva de heter! Noen som gjør? Var blant annet en serie med en ekstraordinær smart jente og en gutt som løste mysterier, samtidig som de la feller for hverandre (?) Anonymous poster hash: 5b918...ffb
Lostinparadise Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 (endret) bump Husker det var en serie som het the tribe (?), den likte i hvert fall jeg veldig godt! Endret 6. august 2015 av Lostinparadise
Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 bump Husker det var en serie som het the tribe (?), den likte i hvert fall jeg veldig godt!haha Den hata jeg
Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Midt i smørøyet? Nei.. Hmm... Etter skoletid var det noe som het. Så ikke på det.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Midt i smørøyet? Nei.. Hmm... Etter skoletid var det noe som het. Så ikke på det. Det var stort sett engelske/amerikanske serier! Anonymous poster hash: 5b918...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå