AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Jeg har en selvbruningskrem som skal sitte på 3 timer før jeg skyller av. Synes fargen blir litt for lys, og kunne tenke meg et lag til. Kan jeg ta på 2 lag mens jeg smører på? Eller må jeg ta på 1 lag, vente 3 timer og skylle, ta på lag nr.2, vente 3 timer og skylle? Anonymous poster hash: 72f54...261
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Noen? Anonymous poster hash: 72f54...261
Gjest Morello Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Vil tro du må skylle først. Men er jo bare å prøve. ^^
Tibbie Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Nei, ikke ta på to lag. Da blir fargen svakere. Når det kommer til selbruning, så er det som de sier "less is more". Det må være et tynt lag. Ikke skyld av etter tre timer. Tror de mener at du ikke må dusje før det er gått minst tre timer. Smør deg inn før du legger deg, og dusj når du står opp. La det virke i rundt åtte timer. Men for maksimal effekt må du skrubbe huden din skikkelig godt først! Ikke bruk skrubbekrem eller noe, siden det kan fukte huden underveis. Vask deg først med såpe, så når du har skyllet det av skrubber du deg med hansker/loofah mens du står under varmt vann. Det beste er i badekar, da dampen vil løsna de døde hudcellene mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå