Gå til innhold

Hvor kjøpe klesfarge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en del bodyer, strømpebukser og med litt flekker. Etter tips fra venninner skal jeg farge dette. Venninnene mine hadde kjøpt farge på Jernia. Det kostet ca 200 kr for flytende farge og salt der. Får man tak i dette billigere noe abbet sted?

Anonymous poster hash: 4ffbd...92c

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Det selges ihvertfall på panduro, tror den koster 129

AnonymBruker
Skrevet

Spør venninnene dine om de har farget i vaskemaskinen.

For en tid tilbake var deten bruker på forumet som fortvilte etter å ha farget i son vaskemaskin og alt hadde satt farge i maskinen hennes.

Anonymous poster hash: 14fdb...901

Skrevet

Jeg farget et stoltrekk med farge fra panduro i vaskemaskinen, og det gikk veldig fint :) kjørte maskinen en ekstra gang etter fargingen og har ikke hatt noe problem med avfarging i ettertid. Brukte knallrød 👍

Skrevet

Jeg syns den fargen fra panduro er god. Syns resultatet blir best om du farger i vaskemaskin. Det blir ikke så jevnt om du Gjør det forhånd..

AnonymBruker
Skrevet

Spør venninnene dine om de har farget i vaskemaskinen.

For en tid tilbake var deten bruker på forumet som fortvilte etter å ha farget i son vaskemaskin og alt hadde satt farge i maskinen hennes.

Anonymous poster hash: 14fdb...901

Skal man gjøre det i vaskemaskinen må man virkelig kunne hvordan man skal gjøre det ordentlig. Min mor forklarte det for meg, men det var visst en omstendelig prosess der man blant annet måtte bruke eddik (?) i en egen omgang med det etterpå for at fargen skulle sitte lenge (?).

Anonymous poster hash: 57c25...dc2

Skrevet

Jeg har farget mange ganger i den vanlige vaskemaskinen min og har aldri hatt problemer med farge i maskinen etterpå, men jeg har da naturligvis kjørt en tom maskin etter fargingen. Ellers er det viktig å følge bruksanvisningen og i stedet for det dyre "spesialsaltet" de selger, kan man like gjerne bruke vanlig salt fra matbutikken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg farger svarte klær når de begynner å bli gråaktige. Det jeg har lært, er at det er viktig å følge bruksanvisningen nøye. Jeg bruker vanlig salt fra matbutikken. Kjører en 90-gradersvask med tom maskin etterpå og bruker rensemiddel for vaskemaskin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg farger svarte klær når de begynner å bli gråaktige. Det jeg har lært, er at det er viktig å følge bruksanvisningen nøye. Jeg bruker vanlig salt fra matbutikken. Kjører en 90-gradersvask med tom maskin etterpå og bruker rensemiddel for vaskemaskin.

Hvor kjøper du fargen? Husker du pris?

Anonymous poster hash: 4ffbd...92c

AnonymBruker
Skrevet

Fargerike har farge til klær :)

Jeg har aldri sutt problemer med å farge i vaskemaskinen.

1 omgang med farging, og en ny runde for å vaske ut overskuddsfarge. Har aldri vasket tom maskin etterpå! Men unngått hvit finvask som første klesvask etter farging.

Anonymous poster hash: 07ba8...885

AnonymBruker
Skrevet

*hatt problemer...

Og på Fargerike koster farge med salt 155,-

Anonymous poster hash: 07ba8...885

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...