Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Kan jeg fryse den ned? Holder den seg (hvor lenge i så fall)??? Blir den ødelagt?
Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Eh, må rette på meg selv, det er snakk om oppdelte sylteagurkbiter som ligger i eddiklake
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Eh, må rette på meg selv, det er snakk om oppdelte sylteagurkbiter som ligger i eddiklake Se dato på glasset. Holder seg utrolig lenge. De blir ødelagt ved frysingAnonymous poster hash: 01a07...098
Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Se dato på glasset. Holder seg utrolig lenge. De blir ødelagt ved frysingAnonymous poster hash: 01a07...098 Ok! Jada, det gjør de nok. Men en person jeg kjenner må spise det ferskt.. Får man kjøpt SMÅ glass med sylteagurker? Er jo bare sånne svære glass med 50 stk oppi på Rema 1000. Kan jeg ev sterilisere egne, små glass og fordele agurkene oppi, eller vil det ikke holde seg sterilt?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Ok! Jada, det gjør de nok. Men en person jeg kjenner må spise det ferskt.. Får man kjøpt SMÅ glass med sylteagurker? Er jo bare sånne svære glass med 50 stk oppi på Rema 1000. Kan jeg ev sterilisere egne, små glass og fordele agurkene oppi, eller vil det ikke holde seg sterilt? Anonymous poster hash: f0b3b...8ca
Gjest Badebuksa Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Anonymous poster hash: f0b3b...8ca ..............
Rosaboble15 Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Lag sylteagurk selv. Da kan du bruke hvor små glass du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå