Gå til innhold

Hvorfor gjør vi dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker vi et forhold? Hvorfor utsetter vi vårt eget hjerte i søken etter en partner? Hvorfor tør vi å gjøre oss selv så sårbare? Og hvorfor gir vi aldri opp til tross for all smerte underveis?

Gi meg styrke.

Jepp. Har åpnet mitt hjerte og nå venter jeg på hans reaksjon. Dritskummelt.

Anonymous poster hash: bf5a2...90f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det som ligger og venter i andre enden er så utrolig bra. Derfor.

Anonymous poster hash: a944a...bb8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det som ligger og venter i andre enden er så utrolig bra. Derfor.

Anonymous poster hash: a944a...bb8

Takk. Det er dette magefølelsen min også sier. Men innimellom friker jeg helt ut og har bare lyst å løpe langt vekk fra alt, fordi det er så skummelt.

Hilsen pysa som har tatt en stor risiko.

AnonymBruker
Skrevet

Du utsetter deg bare så mye som du vil.

Datingen er litt som en dans - man gir litt og får litt. Ser etter genuine tegn på interesse, viser interesse.

Når man er uerfaren er det vanskelig fordi man ikke er flink til å lese mennesker, men med tiden blir det (som regel) bedre. Problemene oppstår jo for kvinner som går "all in" med menn som ikke har genuint demonstrert at de er interessert i dem. Da er det klart det blir risikosport. 

Anonymous poster hash: e30fb...ee9
AnonymBruker
Skrevet

Du utsetter deg bare så mye som du vil.

Datingen er litt som en dans - man gir litt og får litt. Ser etter genuine tegn på interesse, viser interesse.

Når man er uerfaren er det vanskelig fordi man ikke er flink til å lese mennesker, men med tiden blir det (som regel) bedre. Problemene oppstår jo for kvinner som går "all in" med menn som ikke har genuint demonstrert at de er interessert i dem. Da er det klart det blir risikosport.

Anonymous poster hash: e30fb...ee9

Erfaring har jeg. Men alle tilfeller er forskjellige og det er umulig å sammenligne med tidligere erfaringer.

Jeg går all in. Til en viss grad. Ja jeg er klar. Men kun om han fortsetter å vise samme interesse. jeg vil aldri mase meg inn i et forhold. Tvert i mot så har jeg nå gitt han masse space. Sagt jeg er her med han men at han må gjøre det han må akkurat nå. Dette pga en ufrivillig avstandsperiode med veldig lite kontakt. Han har ting han må fikse opp nå før vi kan gå videre.

Og så er det bare å håpe og tro at ting vil falle på plass igjen så fort han er tilbake. Har datet to måneder og hatt det helt supert. Men nå altså en måned med stor avstand. En måned vi begge var klar over før vi begynte å date. Og et samtykke om at vi får se hva høsten bringer og evnt satse da.

Skrevet

Hvorfor ønsker vi et forhold? Hvorfor utsetter vi vårt eget hjerte i søken etter en partner? Hvorfor tør vi å gjøre oss selv så sårbare? Og hvorfor gir vi aldri opp til tross for all smerte underveis?

Gi meg styrke.

Jepp. Har åpnet mitt hjerte og nå venter jeg på hans reaksjon. Dritskummelt.

Tøff du er :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som intet våget intet vinner ;)

Anonymous poster hash: 3d010...6d6
AnonymBruker
Skrevet

Eller bare en håpløs tulling som har mista fotfestet?

Uansett så føler jeg meg tåtøff som tør. På den andre siden har jeg ingen valg heller. Har prøvd å stikke av noen ganger nå men det har ikke funka så veldig bra. Da har han vært der og hanka meg inn igjen.

Skrevet

Hva har du sagt til han ?? :)

Syns du er kjempetøff...! 

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du sagt til han ?? :)

Syns du er kjempetøff...! 

Mye rart :fnise:  Han har vel det han også :fnise: 

Nei altså. Han begynte flørten. Og så tok det av. Og så kom han med sitt lille dillema som gjør han utilgjengelig en stund. Men jeg sa jeg var villig til å prøve uansett. Og at man må tørre å gutse litt, og om det ikke går, så har vi i hvert fall hatt det gøy så lenge det varte. Jeg var aaaalt for svær i kjeften for mitt eget beste der.

Men underveis sa jeg til han at jeg ikke turte mer. At jeg var redd for å bli såret. Da ble han oppriktig lei seg, og da var det full rulle videre. I ettertid har vi avtalt eksklusivitet og at vi liker hverandre veldig godt. Og ja da er det bare å vente og se hva som skjer.

Skrevet

Virker som han er interessert da i vertfall...:D
Så da får man smøre seg med tålmodighet til han får tiden til å strekke til..:)

AnonymBruker
Skrevet

Virker som han er interessert da i vertfall...:D

Så da får man smøre seg med tålmodighet til han får tiden til å strekke til.. :)

Tålmodighvafornoesadu? :fnise:

Jada jeg vet han liker meg. Men jeg vet ikke hva som skjer når vi endelig kan fokusere fult på hverandre. Men han vet jeg venter på han. Så får jeg håpe han ikke glemmer meg underveis... men tviler sterkt på det. Har vel forhåpentligvis gjort et viss inntrykk. Vi har hatt noen fine stunder sammen.

Takk for din støtte. Jeg håper jeg kan støtte deg videre i din prosess også :hug:

Skrevet

Så deilig at du vet det i det minste da...:)

Jeg vet ærlig talt ikke altså,virker ikke som han tar kontakt med mindre jeg gjør det først..

Ikke et godt tegn leste jeg her inne nettopp...:P

Heh... men men.. vi får se..:)

AnonymBruker
Skrevet

Gi meg styrke.

Jepp. Har åpnet mitt hjerte og nå venter jeg på hans reaksjon. Dritskummelt. Anonymous poster hash: bf5a2...90f

Om man skal atyre unna alt som kan såre og fjøre condt her i livet så kaster man bort livet på å leve i et "fengsel"

Anonymous poster hash: e480f...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Eller bare en håpløs tulling som har mista fotfestet?

Uansett så føler jeg meg tåtøff som tør. På den andre siden har jeg ingen valg heller. Har prøvd å stikke av noen ganger nå men det har ikke funka så veldig bra. Da har han vært der og hanka meg inn igjen. Anonymous poster hash: bf5a2...90f

Sitter i samme situasjon. Prøvd å gå begge to men det funker ikke. Jeg har though ikke sagt noe om hva jeg tenker

AnonymBruker
Skrevet

Så deilig at du vet det i det minste da... :)

Jeg vet ærlig talt ikke altså,virker ikke som han tar kontakt med mindre jeg gjør det først..

Ikke et godt tegn leste jeg her inne nettopp... :P

Heh... men men.. vi får se.. :)

Menn er litt snodige med kontakt. Og om de er usikre, så setter de faktisk pris på at hun tar kontakt. Og om responsen er bra når du tar kontakt, så er saken grei. I vårt tilfelle, så tar vi begge mye kontakt, men jeg er nok den som sender flest meldinger. Jeg kan melde mens jeg er ute med venner. Han vil være alene, eller i rolige omgivelser, om han skal sende meg meldinger.

Sitter i samme situasjon. Prøvd å gå begge to men det funker ikke. Jeg har though ikke sagt noe om hva jeg tenker

Si det. Jeg sa det. Skremte vettet av meg at jeg gjorde det, men på den andre siden så fikk han seg også en oppvekker om at jeg også er et sårbart menneske, som trenger oppmerksomhet også. Han satte inn et annet gir etter mitt "utbrudd". Men det kommer vel kanskje an på hvordan man legger det frem og hvor mottakelig han er også.

Skrevet

Menn er litt snodige med kontakt. Og om de er usikre, så setter de faktisk pris på at hun tar kontakt. Og om responsen er bra når du tar kontakt, så er saken grei. I vårt tilfelle, så tar vi begge mye kontakt, men jeg er nok den som sender flest meldinger. Jeg kan melde mens jeg er ute med venner. Han vil være alene, eller i rolige omgivelser, om han skal sende meg meldinger.

Javel,..?

Vil liksom ikke være den som maser osv... :O

AnonymBruker
Skrevet

Javel,..?

Vil liksom ikke være den som maser osv... :O

Det er en vanskelig balansegang. Menn er litt skjøre :P Men de vil at vi skal ta initiativ. Men blir det for mye, så tipper det over også.

Jeg spurte ganske tidlig om det var mye/lite/passe kontakt for han jeg da. Like greit å få det på det rene med en gang. Han er lengre perioder uten mobildekning, så heller ikke like lett for han å ta kontakt. Men han har vært flink til tross for dette og tatt kontakt når han kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...