Gå til innhold

Har du sett Kill Bill 1 og/eller 2, og likte du den?  

1 stemme

1. 1. Har du sett Kill Bill 1 og/eller 2, og likte du den?

• Ja! Jeg digger Kill Bill!
      44
    • Nei! Jeg hater Kill Bill!
      1
    • Bryr meg ikke...
      3
    • Æsj - bare slåssing, blod og gørr....
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett Kill Bill 2 på dvd i kveld og synes den var fantastisk kul! :sjarmor: Enda bedre enn KB1...

Har ventet lenge på den og har bare lyst til å se den om og om igjen :ler:

Har hørt at det er sjanser for en treer også - krysser fingrene!

Og hva synes dere andre om Kill Bill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Kill Bill 1 var fryktelig kjedelig. Film-effekt onani.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke sett 2'ern enda.. Men 1'ern var utrolig bra! Skal leie nr 2 på dvd denne uka tenker jeg! Gleder meg!!

Skrevet

Så Kill Bill 2 på DVD i går kveld jeg også og jeg synes den var helt klart bedre enn 1'ern. Det skyldes nok også mye at vi endelig fikk slutten.. Men å si at jeg digger dem blir kanskje litt i overkant, selv om jeg jeg totalt sett syntes filmene var underholdene. De var i hvertfall bedre enn jeg trodde de skulle være, for denne type filmer er normalt ikke helt min stil.

Skrevet

Syns vol.1 var kjempebra, og gledar meg til å sjå den andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Tarantino er et geni! Kill Bill filmene er ingen unntak! Fantastiske filmer! For ikke snakke om filmmusikken!!

Skrevet

Har sett begge på kino, og har nå også begge to på DVD.

Digger er vel et litt feil ord for meg, men det er en av de beste filmene jeg har sett (1'ern og 2'ern samlet). Har også filmmusikken til 1'ern.

Da jeg gikk ut av kinosalen etter film 1 hadde jeg en sånn rar følelse i hele kroppen. Bang bang med Nancy Sinatra er helt fantastisk til filmen, og jeg hadde en sånn deilig synkende følelse i kroppen. Den filmen ga meg skikkelig tanker...

Jeg syns Tarantino er genial, har sett andre filmer av han også.

Det ene som var så herlig med filmene var volden og blodet som sprutet. Det var så overdrevet at det ble morsomt. Og derfor satt jeg ikke igjen med inntrykket av at filmen bare var en voldsorgie heller, fordi det var så overdrevet...

Skrevet

Fikk akkurat KillBill vol2 i posten,venter på vol 1 fra et annet sted, skal se begge opp igjen snart.

Skrevet

Likte eneren - men ble litt mye kniver og sverd for meg. Er en pyse med sånt :ler:

nummer to var fantastisk!

Gjest Tristessa
Skrevet

Elsker, elsker, elsker Kill Bill. Likte 1 best, men kunne tenkt meg å se 2 igjen snart. Uma er min heltinne!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Kill Bill 1 var helt OK, KB 2 var kjempebra.

Skrevet

Så Kill Bill 2 forrige uke og syns den var superbra - likte eneren også.

Skrevet

Så Kill Bill 2 i går og den synes jeg var kjempe bra! Den første synes jeg ble litt for dum med så mye blod og oppkappa folk!! Nr. 2 kan jeg gjerne se igjen..

Skrevet

Likte 1`ern utrolig godt, og jeg har utrooolig lyst til å kjøpe nr. 2 på DVD. Har dessverre ikke sett nr. 2 ennå, men jeg gleder meg stort :D

Skrevet

Men er det flere enn meg som har vodnt for å "leve seg inn" i Kill Bill filmene.

Jeg vet at de er ment som homage og derfor er distanserte, postmoderne og kommenterende - men det gjør at de mest blir en stilstudie og ikke noen film i samme forstand som andre. Slik opplver ivertfall jeg det.

Jeg blir ikke følelsesmessig berørt av filmene fordi jeg blir opptatt av bildemontasjen, fargebruken, musikken... whatever...

Flere som meg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmmm.. Jeg synes - i motsetning til dere andre - at Kill Bill 1 var helt rå!! Skikkelig bra!! Ble faktisk litt skuffa da jeg så 2'ern!!!

Skrevet
Hmmm.. Jeg synes - i motsetning til dere andre - at Kill Bill 1 var helt rå!! Skikkelig bra!! Ble faktisk litt skuffa da jeg så 2'ern!!!

Mulig jeg ikke fikk det helt med i første innlegget mitt, men jeg er enig med deg i at den første var helt rå! Jeg ble ikke skuffa så veldig da jeg så nr. 2, men det var nesten som et antiklimaks etter den vanvittige bra første film... Hvis jeg skulle vært skuffa var det vel pga at den virkelig var slutt... historien var over... Likte slutten på 2'ern, jeg...

Skrevet
Men er det flere enn meg som har vodnt for å "leve seg inn" i Kill Bill filmene.

:Nikke:

Likte filmene godt, men det ble litt for mye bodsprut...var jo jaggu verre enn en brannslange, jo!

Skrevet

Har bare sett enern enda, men skal helt klart se toern også.

syntes filmen var bra jeg, selv om "digger" kanskje er litt å ta i. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...