Prestekrage Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Familien reiser til orlando i februar. 2 voksne og 2 barn,8 og 11 år gutter. Hvilke parker bør vi velge? 4 dager har vi å disponere. Og en dag går til seaworld. Vi tenkte en park til,kanskje to... og tror magic kingdom blir for "barnslig " for våre barn.? Er universals og island of adv. for større barn?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Likte Isle of A veldig bra som tenåring! Anonymous poster hash: 57778...d99
Prestekrage Skrevet 6. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2015 Som tenåring ja...men funker det for mindre barn?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Som tenåring ja...men funker det for mindre barn? Liker de berg og dalbaner og lignende er det midt i blinken. De har vel en Harry Potter-del som ikke var der da jeg besøkte parken sist og nå. Anonymous poster hash: 57778...d99
Safiye Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Jeg tror Islands of A blir litt bortkastet om barna ikke er begge over 1.40m-ish. De fleste karusellene der er ment for ungdommer/voksne, så jeg ville unngått det om de ikke er høye nok til å ta karusellene. Om dere ikke drar til Islands of A, er vannparkene i Orlando verdt et besøk! Den som tilhører Sea World likte jeg aller best, og det samme med mine søsken (som er rundt den alderen).
Prestekrage Skrevet 6. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2015 Men det er vel ikke bare karuseller og berg og dalbaner parkene har å tilby? Noen vært i animal kingdom?
MissStiles Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Da ville jeg heller valgt Universal studios parken. Der har du Sherk, grusomme meg, simpsons osv attraksjoner. Passer kanskje litt bedre for barn på 8 og 11 år.
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Animal kingdom er kjempe fint for alle aldre. Jeg digger den parken! Magic kingdom er også fin synes jeg, og tror ikke barna dine er for gamle. Da jeg jobbet der så jeg mange barn på den alderen som storkoste seg! Ulempen er prisen, den er stiv!
bippo Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Universal Studios er dødsgøy! Men jeg syns Magic Kingdom også var helt magisk, Epcot er kjempegøy, spesielt om dere får med dere fyrverkeriet på kvelden Tror ikke barna vil kjede seg der.
*Emma* Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 (endret) Jeg har jobbet i DisneyWorld og vil alltid foretrekke Disneyparkene framfor de andre Ingen er så gjennomført som Disney. Anbefaler på det aller sterkeste Disocovery Cove. Liten park hvor Max 1000pers slippes inn pr dag (mot opptil 70.000 i de andre ) Det er snorkling, delfinsvømming m.m Alt av mat og drikke er også inkludert i prisen. Det koster skjorta men er definitivt verdt hver eneste dollar Endret 9. august 2015 av *Emma*
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Sånn ca hvor mye koster Discovery Cove?Anonymous poster hash: e9c7b...a47
Brud i sommer Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Kommer an på når du skal dra: nå i august ca 400 dollar. Neste sommer juli 340 dollar. Inkl delfinsvømming. Lønner seg å bestille i god tid.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Hvordan er temperaturen der i februar? Regnete?Anonymous poster hash: 46873...666
caroprins Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Disney parken består av 4 parker som henger sammen. Det vil si man kan komme fra den ene til den andre parken ved hjelp av interne tog, buss og båt. Jeg hadde kjøpt billett som gir deg fri tilgang til alle 4 parkene i 2 dager og så hadde jeg startet med Animal Kingdom parken og gått direkte til Afrika land og blitt med på safari turen. Så kan man kikke videre rundt i parken før man tar toget ned til Epcot. Det finnes flere fine kjøre turer og attraksjoner i den parken og. Blant annet et flott tur som går på økosystem og natur. Det finnes bilbaner for rolig tempo og veldig fort. Det finnes bli med på romfarstur attraksjon og den er gøy. Fint for barn også. Det finnes en attraksjon der man blir med og store dinosaurer a la lillefot og vennene han type,kommer ned mot deg og mye annet. I denne parken er det også mest og best restauranter av de fire. Så har man alle paviljongene fra forskjellig land som er spennende og interessant også for barna vil jeg tro. Og få med dere et par av 180 graders kinofilmer. Alt i alt finner man mer rolige og lærerike attraksjoner i denne parken. Dag 2 hadde jeg begynt i Mgm parken . Finnes noen artige 3d filmer men er ikke den parken jeg var mest i da. Etter det så hadde jeg tatt turen til Magic Kingdom. Denne er mest for de yngste her men paraden må man få med seg. Den er bra. Finnes også noen karuseller for barn her. Det er også andre attraksjoner her inne med jeg reiste uten barn så jeg var her mest for paraden. Det er parader i alle parkene, men jeg synes den i magic Kingdom er best. Parkene er store slik at når man bruker 2 dager så får man velge ut det man vil se og gå for det. Ta med deg kartet du får i parken og les hva som er hvor. Lettere å disponere tiden da. I sea World så få med dere showene. Det blir fort fullt så vær tidlig ute. Om dere skulle ta dere tid til en dag i Universal studios/ Adventure Island parkene så vil jeg anbefale Jurrassik park attraksjonen, Spiderman og Pirater of the Caribbien I alle fall. Der kan alle være med på samtidig. Det finnes også en stor vannpark rett ved siden av Sea World. Mener været i Februar skal være ganske greit i Orlando. You tube har endel fra parkene og flere av attraksjonene så ved å kikke litt på disse så kan du også selv få en formening om hva som passer for deres familie.
*Emma* Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Etter min smak er februar ikke stabilt varmt nok til at jeg reiser da. Du kan være heldig men det trenger ikke være så varmt. Personlig foretrekker vi å reise fra midten av mars til begynnelsen av mai - eller eventuelt midten september- starten av november. Da er det stortsett deilig nok sommer + litt til. Midten av mai-starten av september er synt varmt og veldig fuktig. Da holder vi oss unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå