AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Hvor mye kropp synes dere er akseptabelt og komfortabelt å vise på en massasjetime? Jeg fikk massasje i gave (profesjonelt senter her i byen). Jeg er i utgangspunktet veldig lite glad i å vise hud og kropp, og når det i tillegg var en mannlig (eldre) massør ble det ekstra ubehagelig. Etter å ha bedt om det, fikk jeg et håndkle til å dekke til overkroppen med, men dette håndkledet skled raskt ned siden første delen av massasjen var sittende på en stol. Jeg synes det var skikkelig ubehagelig å sitte ufrivillig toppløs og bli massert. I tillegg var en del av behandlingen massasje mellom brystene. Heldigvis var siste del av massasjen liggende på en benk og da lå jeg jo med ryggen opp, men jeg klarte aldri å slappe av etter første del av massasjen. Er det vanlig å måtte sitte toppløs? Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Jeg var så ukomfortabel at jeg angrer på at jeg ikke sa i fra, men jeg var også fryktelig usikker på om dette var helt normalt eller ikke. Anonymous poster hash: 68ce9...8ce
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Jeg har vært på massasje tre ganger. Første gang i utlandet måtte jeg ta av meg på overkroppen og ble sittende/liggende toppløs. Det var da kvinnelig massør. Overkroppsmassasje Andre gangen, i norge (tydeligvis et uprofesjonelt sted - kjøpte på groupon), måtte jeg kle av meg på HELE kroppen, det var mannlig utenlandsk massør - som håpet på at dette skulle føre til sex. Klarte ikke å slappe av da. Angrer veldig på at jeg ikke sa i fra til noen. Helkroppsmassasje Tredje gangen var i utlandet igjen. Beholdt truse, fikk håndkle over underlivet hele tiden, og over puppene mens jeg lå på ryggen. Dette var en parmassasje, så jeg hadde kvinnelig massør, mens mannen hadde mannlig massør rett ved siden av. Hvis ikke du var bekvem, burde du sagt i fra, men jeg vet av erfaring at det er så mye lettere å tenke på det etterpå enn akkurat når det foregår. Men husk på det neste gang. Anonymous poster hash: 703e4...c3e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Har fått massasje 3 ganger, alle gangene i utlandet. Har hatt på bikini hver gang uten antydning til å vise brystene. Bare mannlige massører. De har vært veldig forsiktige og snudd seg bort da jeg reiste meg opp for å kle på meg igjen. Var utrolig positivt overrasket, da jeg absolutt ikke liker å ligge lettkledd så mye som på stranda. Bakdelen på bikinien ble forøvrig åpnet da jeg fikk massasje på ryggen, men lukket igjen før jeg fikk snu meg rundt. Gode opplevelser, dette var i Tyrkia. Anonymous poster hash: 0331e...d5d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Jeg forstår godt du synes dette var ubehagelig. Det hadde jeg også gjort. Jeg tror det mest vanlige er å ligge på magen og få massasje på ryggen/bena/armene. Må du ligge på ryggen eller sitte skal du få et håndkle foran. Ingen massører kan kreve at noe blir blottet. Sittende massasje høres rart ut.Anonymous poster hash: 96718...d14 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Helt naken er ok Anonymous poster hash: 70c25...6d9
Viktualia Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Det er i de aller fleste tilfeller opp til en selv hva man ønsker å ha på seg. Jeg foretrekker å ha på truse, men den sittende varianten har jeg ikke vært borte i. Gode, profesjonelle massører vil vanligvis dekke til de delene av kroppen som ikke masseres akkurat da for at man skal være varm og bekvem. Og i tillegg ta hensyn når man gjør seg klar/kler på seg. Det skal jo være avslappende og behagelig!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Jeg angrer på at jeg ikke sa noe, men der og da var jeg så usikker på hva jeg skulle gjøre og synes dette var rett og slett bare veldig ubehagelig. Etter massasjen var over, fikk jeg heller ikke håndkle til å dekke meg til igjen og han ble da stående rett foran meg mens jeg var toppløs. Hadde dette vært en kvinnelig massør, hadde jeg nok tenkt litt annerledes. Jeg har jo hatt massasje før og selv om jeg også da har slitt med å slappe av, så har opplevelsen vært en helt annen. Anonymous poster hash: 68ce9...8ce
PetrovaFire Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Vær bare så naken som du føler deg komfortabel med Hvis du ikke blir tilbudt noe håndkle eller noe, så spør om det. Tror det er vanlig for de fleste profesjonelle massører å dekke til de områdene de ikke jobber med. Truse har vel de fleste på seg tror jeg
Biloba Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Ikke alle massører er profesjonelle. Hvis du føler deg ukomfortabel er det bare å si fra at du vil være tildekket på de og de områdene og ikke bli massert der og der. Massasjen er for din skyld, og ingen skal måtte være engstelig for å være blottet eller for at massøren utnytter situasjonen til å kikke. Det forstår alle seriøse massører, og de useriøse må man bare sette grenser for. Massører er også forskjellige. Jeg var hos en kvinne, og hun utelot kun selve underlivet og mellom rumpeballene. Jeg kan ikke tenke meg at hun skulle blitt sur hvis jeg hadde signalisert mer grenser.
Berit Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Jeg hadde sagt ifra, men forstår deg. Jeg går noen ganger i året til en kvinne og får massasje. Synes det gir veldig velvære og er fantastisk godt. I utlandet bestillte jeg en gang på hotellet i en spa avdeling. Faktisk tok jeg det som en selvfølge at jeg fikk en kvinnelig massør, men det var bare noe jeg tenkte siden jeg var vant med det. Så kom det en mannlig massør. Da sa jeg at jeg beklaget, men hadde forestillt meg en kvinne, og at det var dumt av meg og ikke ha tenkt på det. Da sa han at jeg godt kunne få kansellere timen. Men siden han virket veldig profesjonell og grei syntes jeg det var ok. Var ikke antydning til at han skulle massere mellom brystene. Jeg masserte mest på rygg, og da jeg la meg på ryggen, fikk jeg håndkle over overkroppen. Synes det var utroig rart at du ikke ble tilbudt håndkle foran deg når du satt på stolen. Synes det var ratrt at du satt på en stol i det hele tatt. Det har jeg aldri opplevd noen steder.
melatonin Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Jeg hadde ikke ville sittet toppløs slik og bli massert nei!! Da hadde jeg heller latt være å få massasjen, ikke noe godt når man ikke klarer å slappe av lell. Har fått massasje 3 ganger i utlandet, da hadde jeg bikini, og de som masserte åpnet bhen bak og lukket den igjen før jeg snudde meg, helt ok. Hatt dame og mann.
frk91 Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Har bare tatt massasje i utlandet, og var fast hos en kvinnelig massør èn gang i uka når jeg gikk på skole i østen. Fikk utdelt en engangstruse og var ellers naken. Under helkroppsmassasjen lå jeg med puppene ute når damen masserte "oversiden" av kroppen. Hun var veldig profesjonell og jeg følte aldri det lå noe seksuelt bak. Men hvis du selv føler deg ubekvem så bør du si fra. Noen liker ikke å vise mye hud, og det bør tas hensyn til.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Jeg synes det høres helt absurd ut med massasje mellom brystene. Det er heller ikke vanlig å vise seg toppløs for massøren. Profesjonelle massører vender ansiktet bort, holder oppe et håndkle for å å så legge håndkle over deg når du har lagt deg tilrette. Anonymous poster hash: db6fe...3f7
Lunarstone Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Jeg var på gravid-massasje (på et spa i Norge) og var helt naken bortsett fra en liten engangs-tanga var en ung dame som masserte meg, hun sa det var vanlig å være tilnærmet naken, det gjør det lettere å massere. Men at ikke alle følte seg komfortabel med det. Følte meg ikke på mitt mest attraktive med svær gravidmage og ammepupper, men kan ikke si jeg brydde meg noe særlig etter de første 15 minuttene xD
Shai Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Hver gang jeg har fått massasje, har jeg fått håndkle på overkroppen når jeg lå på ryggen. Nå har jeg aldri hatt en mannlig massør, hadde jeg hatt det og håndkleet falt av, hadde jeg nok hentet det opp uansett hvor kleint det ble. Synes egentlig at det høres litt uprofesjonelt ut, slik du opplevde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå