Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den er nesten identisk bare babyrosa/lys rosa og med blomstermønster :) Setter pris på alle svar!

Anonymous poster hash: 34f1b...96a

post-37809-0-72186800-1438831574_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Dwight
Skrevet

Ja det kan du. Bare pass på at sidene ikke blir for korte :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Det er to ting som avgjør det: kleskoden i bryllupet og at du faktisk velger den rosa.

Jeg ville ikke valgt en slik kjole fordi jeg synes den blir for lite selskapsskjole.

Skrevet

Jeg syns den er for kort, med mindre du er sju år.

• Liker 7
Skrevet

Den er ikke upassende, men jeg synes ikke den er noe som passer i ett bryllup.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kommer litt an på hvor formelt bryllupet er. Jeg personlig ville ikke valgt den siden den var lite pyntet og på bildet så for lys ut, nesten krem-hvit?

Edit: Oi, så nå at den var rosa! Da er det jo bedre :)

Endret av norway
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere! Nå ble jeg litt usikker. Tenkte å ha på bunad i kirka å bytte til middagen.. Har ingen veldig pynta kjoler! Håper jeg er heldig og finner noen andre. 

Skrevet

Trenger ikke være veldig pynta, men den kjolen der er virkelig ikke noe jeg forbinner med ett antrekk til bryllup.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm da har jeg bestemt meg for å bytte kjole! Ser denne bedre ut? :-) Om ikke får jeg hasteshoppe i morgen! Er mitt første bryllup og vil ikke dumme meg ut så alt for mye. Tusen hjertelig takk for hjelp.

post-37809-0-92291900-1438867554_thumb.j

• Liker 2
Skrevet

Ut i fra det jeg kan se er den siste kjolen bedre ja :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var et usedvanlig dårlig bilde. Kan du ta et som viser kjolen bedre, og som ikke er tatt på skrå?

Anonymous poster hash: c9ec0...c8a
Skrevet

Hva står det på dresskoden på invitasjonen du fikk?

Skrevet (endret)

Den er nesten identisk bare babyrosa/lys rosa og med blomstermønster :) Setter pris på alle svar!

Så litt kort ut. Men sikkert. Vanskelig å vite hvordan den ser ut på Endret av Maleficenta
Skrevet

Synes den ser fin ut! Mener absolutt at du kan bruke den :)

Ser at du har bestemt deg for en annen kjole. Synes at den i hovedinnlegget ser finere ut, men smak og behag :P

Folk i bryllup bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan kjolen din ser ut (med mindre du kommer superslutty :P ). Du kler deg mest for deg selv. 

Synes forresten ikke at bunad har noe med en religiøs sermoni å gjøre. Men ser gjentatte ganger at folk bruker det på slike ting...

AnonymBruker
Skrevet

Det står ingen dresskode. Men nå etter deres hjelp tror jeg at jeg satser på å finne en annen kjole og ikke gå med bunaden i det hele tatt. Tusen takk KG'ere! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser faktisk ikke hva som er galt med den første kjolen. Den ser flott ut og veldig sommerlig. Jeg synes du fint kan ha den som du linker til i hovedinnlegget, og jeg synes denne var mye penere enn den andre kjolen du linket til. Så lenge du styler kjolen riktig, er det ingen som vil tenke noe spesielt over dette her. 

Jeg synes KG-kvinner generelt har ganske sterke meninger når det kommer til bryllupsantrekk. Jeg synes du skal ta det meste med en klype salt. 

Anonymous poster hash: 2a5e9...25a
  • Liker 2
Gjest Margit Spat
Skrevet

Enig med forrige taler, og i alle fall når det ikke er oppgitt noen kleskode. 

Skrevet (endret)

Synes den ser fin ut! Mener absolutt at du kan bruke den :)

Ser at du har bestemt deg for en annen kjole. Synes at den i hovedinnlegget ser finere ut, men smak og behag :P

Folk i bryllup bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan kjolen din ser ut (med mindre du kommer superslutty :P ). Du kler deg mest for deg selv.

Synes forresten ikke at bunad har noe med en religiøs sermoni å gjøre. Men ser gjentatte ganger at folk bruker det på slike ting...

Bunad er en festdrakt, så hvis man ikke kan bruke den i bryllup når kan man? Blir et veldig dyrt antrekk om man bare kan gå med den på 17. mai.

Jeg reagerer litt på at TS ikke kommer til å bruke bunad bare fordi én person har sagt at man ikke bør. Jeg skal ihvertfall bruke bunaden min i neste bryllup :-)

Endret av Brimi
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Bunad er en festdrakt, så hvis man ikke kan bruke den i bryllup når kan man? Blir et veldig dyrt antrekk om man bare kan gå med den på 17. mai.

Jeg reagerer litt på at TS ikke kommer til å bruke bunad bare fordi én person har sagt at man ikke bør. Jeg skal ihvertfall bruke bunaden min i neste bryllup :-)

Bunad går alltid i bryllup :)

Anonymous poster hash: d4c61...03e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

NEI!

Anonymous poster hash: 1611b...1f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...