Gjest jente 21 år gammel Skrevet 11. september 2004 #1 Skrevet 11. september 2004 hvorfor er det sånn at jeg syns kompisene mine er mer interessante å vær sammen med enn venninnene mine? de gir meg på en måte mye mer intellektuelt..jeg kjenner mange kule jenter også..men mange jenter er det bare pes med..enten er de dumme, eller prater for mye eller for lite..jeg er vel ganske kresen når det gjelder mennesker..men jeg liker helst å være sammen med gutter..har tenkt litt på det, jeg er veldig flørtete..selv om jeg har kjæreste som jeg elsker så er jeg det..jeg mener jo ikke noe med det..men jeg har lettere for å kommunisere med gutter enn med jenter..selv om jeg har hatt venninner i alle år, så sliter jeg med å få kontakt med nye jenter..det føles ut som om de ikke liker meg..hvordan kan jeg bli bedre på jentefronten, for å si det sånn? dette høres jo helt sykt ut :oops:
Nabodama Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Du høres ut til å være litt negativ overfor jenter. De merker vel det da, og møter deg med samme holdning. De fleste av oss er nemlig nokså kresne når det gjelder hvem vi vil ha som venner.
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #3 Skrevet 12. september 2004 Enig i at det kan vre vanskelig å finne nye venninner etter studie/skolealder! Noen jenter er mer guttete, andre mer jentete (jeg pleier å omtale det som pappajenter eller mammajenter - sistnevnte har ofte mange venninner og kommer veldig godt ut av det med jenter, førstnevnte har gjerne kompiser og føler seg mer avslappet i forhold til gutter). Prøv å finne deg venninner som er mer guttejenter, så ordner det seg sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå