Gå til innhold

advarsel: husk når kjole skal kjøpes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig derfor jeg kjöper kjole fra salong...

Stakkar dame, forresten.

Hva med en kronerulling? 10 kr hver????

Skrevet

Fryktelig leit!

Men jeg fatter bare ikke at noen tør å betale hele beløpet på forskudd. Og det for en brukt kjole.

Skrevet

:o Stakkars jente! Skulle likt og vite hvem dama fra "Sandefjord" er, jeg bor her selv og liker ikke høre om slikt... :roll: Er litt naiv av meg og tror det beste om folk....

Skrevet

Den setningen Vi har heller ikke råd til å gifte oss lurte jeg litt på......

Hva mener hun? Har de ikke råd fordi kjolen ikke kom?

Eller kunne de ha giftet seg dersom hun hadde kjole? I så fall må det vel kunne gå an å skaffe seg noe annet, i og med at hun skulle betale 1500 til har hun jo fremdeles 1500 å kjøpe seg noe for.....

Skrevet

Se også denne.

Ja, jeg reagerte også på den setningen, Tex. Burde jo kunne finne noe for 1500 kroner. Hun kunne jo lete litt på finn.no eller sy noe selv. Eller noe.

Skrevet

Mulig jeg beveger meg inn på gyngende grunn nå men skal hun der ha kjole i str 50 52...?

Tror det er noe muffens med hele historien her jeg.....

Skrevet

Kanskje hun er veldig høy?

Skrevet
Den setningen Vi har heller ikke råd til å gifte oss lurte jeg litt på......

Hva mener hun? Har de ikke råd fordi kjolen ikke kom?

Eller kunne de ha giftet seg dersom hun hadde kjole? I så fall må det vel kunne gå an å skaffe seg noe annet, i og med at hun skulle betale 1500 til har hun jo fremdeles 1500 å kjøpe seg noe for.....

Lurte på det samme.

Skrevet
Kanskje hun er veldig høy?

Hun er 178.......

Og ser absolutt ikke ut som en 52......

Skrevet

Å medfølelsen slår til for fullt ser jeg. Synes dere drar mistenksomheten litt langt nå!

Er ikke alle som er så ressurssterke som mange av oss andre.(ang.å sy selv f.eks.) og å kjøpe ny kjole på finn.no er hun sikkert veldig skeptisk til allerede nå, selv om hun har lagt ut nytt ønske der.

Når det gjelder det å betale på forskudd...Hvor mange av dere hadde sent en kjole uten å få noe betaling på forskudd?? Elle all betaling på forskudd??

Ikke jeg iallefall. Å etter det jeg hittils har erfart så vil de fleste ha forskuddsbetaling, enten alt eller deler av beløpet.

Synes synd på dama jeg og blir skikkelig forbanna på de "der ute" som er ute etter å lure oss. :evil:

Skrevet

Jammen glad for at jeg har kjøpt kjole i salong ja... Skjønner godt at folk ønsker å kjøpe brukt når nypris på brudekjoler ofte er høy... Men for min egen del er jeg vel altfor mistenksom til at jeg ønsker evt mye tull med å kjøpe fra privatpersoner... :roll:

Kjenner folk som har blitt lurt på forskjellige kjøp privat - til og med en bil. :-?

Skrevet

Når det gjelder det å betale på forskudd...Hvor mange av dere hadde sent en kjole uten å få noe betaling på forskudd?? Elle all betaling på forskudd??

Ikke jeg iallefall. Å etter det jeg hittils har erfart så vil de fleste ha forskuddsbetaling, enten alt eller deler av beløpet.

Det er jo lett å løse ved å sende på postoppkrav det da ;)

Hvis 1500 kroner er nok til at man plutselig ikke har råd til å gifte seg så :klø: da har man voldsomt stramt budsjett...

Skrevet

Det er jo lett å løse ved å sende på postoppkrav det da ;)

Veldig grei løsning, men jeg har fortsatt til gode å treffe noen som vil gjøre det sånn. Mulig det er en tilfeldighet da.

Hvis 1500 kroner er nok til at man plutselig ikke har råd til å gifte seg så :klø: da har man voldsomt stramt budsjett...

DET er jeg enig i.

Skrevet

Veldig grei løsning, men jeg har fortsatt til gode å treffe noen som vil gjøre det sånn. Mulig det er en tilfeldighet da.

DET er jeg enig i.

Når jeg skal selge kjolen min vil jeg helt klart bruke postoppkrav. Veldig trygt for begge parter det. Så lenge man sender kjolen og ikke noe annet da, men det får man jo ikke sjekket uansett..

Skrevet

Jeg kommer også til å bruke postoppkrav når kjolen min er solgt. Det er nok det tryggeste for begge parter.

Skrevet
Jeg kommer også til å bruke postoppkrav når kjolen min er solgt. Det er nok det tryggeste for begge parter.

God idé, kommer nok jeg også til å gjøre hvis jeg får solgt kjolen min. Evt få pengene i hånden hvis kjøper kan hente kjolen hjemme hos meg.

Skrevet

Et lite spørsmål fra meg...

Om kjolen sendes i postoppkrav, kan man fortsatt returnere den da, om den ikke passer f.eks? For med postoppkrav menes at man sender med en giro, sant?

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...