Gå til innhold

Er han interessert i noe mer enn venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med en mann. Er selv dame, og vi er i midten av  20-årene. Vi jobber ikke på samme avdeling så ser han ikke så ofte, men når vi treffes så hinter han ofte til at vi kan ta en kaffe eller en pils sammen en dag, jeg må bare si fra når jeg har tid. Jeg kan godt være venn med denne mannen, men er ikke interessert i noe mer enn det. Vet at dere på forumet her ikke kan vite dette, men lurer på deres meninger omkring dette. Tror dere denne mannen er interessert i noe mer enn venner, eller er det vanlig å invitere kollegaer på kaffe/pils for å være venner?

Anonymous poster hash: 1f4cb...602
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert. Det beste er at du er ærlig. 

Anonymous poster hash: 1f08d...970
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også han er interessert.

Anonymous poster hash: 7a1ac...068
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør at du ikke er interessert? Er han for snill? For stygg? 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert for stygg...

Anonymous poster hash: 4a185...8f1

Skrevet

Hva gjør at du ikke er interessert? Er han for snill? For stygg? 

Sikkert for stygg...

Anonymous poster hash: 4a185...8f1

Åh så bitre og sure vi er i dag da.

:rolleyes:

Tror også han er interessert. Vær ærlig om at du ikke ønsker noe mer enn vennskap!

• Liker 1
Skrevet

Det er relativt vanlig å ta en øl eller kaffe med kollegaen(e) sin(e) av og til, det kan være helt vennskapelig, men som oftest er det sånn at gutter som inngår vennskap med kvinner egentlig har ønske og håp om noe mer. Jeg syns du bør markere vennegrensa veldig tydelig, ved å foreksempel nevne "tilfeldig" at i dag etter jobb så skal du på date med en du liker, eller at gjett hva typen min gjorde i går - eller lignende, sånn at han innser at du ikke er interessert i han på den måten siden du forteller han så lett og naturlig om andre du er interesserte i. Da vet han at kaffen/ølen bare forblir som kollegaer og krysser ikke grensa, som kan skape mye ubehag/kleinhet for deg (og han) både der og i ettertid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger han å være stygg fordi jeg ikke er interessert i noe mer enn venner?

Han ser faktisk ganske bra ut, men han er bare ikke min type.

TS

Anonymous poster hash: 1f4cb...602
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...