AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Er en snart 20 år gammel fyr som ikke føler at det er vits å trene lenger fordi jeg er så jævlig uheldig med genene mine... ser seriøst ut som en kvinne og jeg hater det. Jeg satt på pcen gjennom hele ungdomsskolen og de to neste årene etter det, og fikk da ganske stor rumpe, lår og legger. Hadde fett på overkroppen men ikke særlig stor mage, og nå etter 2 år med kardio trening hvor jeg jobber sinnsykt hardt med å gjøre kroppen mer balansert ser jeg fortsatt tynnfeit ut selv om jeg er normalvektig og har lav fettprosent og er godt trent. Problemet er at sprettrumpa nekter å bli mindre, og jeg er fornøyd med alt det andre bortsett fra at rumpa er for stor og det ser dumt ut med den tynne overkroppen. Jeg HATER at alle andre gutter/menn som er tynne har normal rumpe, mens jeg min alltid er større enn kroppen min. Det går fint i vanlige klær men når jeg bruker tights til idretten jeg driver med får jeg bare dårlig selvtillit selv om jeg har ofret alt og lagt ned over tusen treningstimer for å se normal ut... Er forresten 1.86m og 79 kg, jeg var nede i 75 da jeg var mindre definert men det så bare verre ut da. Hva skal jeg gjøre? Har nesten lyst til å bare dø for å få en normal kropp... og rumpa er forresten 100cm rundt mens lårene 60cm og leggene 40cm. Midjen er rundt 85 cm.... Anonymous poster hash: fb51d...ca1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Lær å bli glad i deg selv og den kroppen du er født med. Så mye hatefullt du har å si om kroppen din tyder på at du kan ha godt av litt profesjonell hjelp til akkurat det. Anonymous poster hash: cfa0f...3e8
Pringle Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Godt trente store mannerumper Bare synd at denne er på en mann som hater seg selv
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 du kan prøve å trene overkroppen mer så den blir mer dominerende. Anonymous poster hash: 57daa...27c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Hallo? Bedre med med menn med rumpe enn ingen rumpe. Synes de fleste menn er veeeldig smale. Vær fornøyd!! Anonymous poster hash: d17c1...64c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Tenk slik på det: Du er heldig som får fettet jevnt fordelt, og ikke kun på magen slik at man ser gravid ut. Mange menn som kun får kulemage. Man ser slankere ut om det er fordelt på både rumpe og lår også. Anonymous poster hash: 6b319...72e
norway Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 du kan prøve å trene overkroppen mer så den blir mer dominerende. Anonymous poster hash: 57daa...27c !!
Gjest Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Jeg må spørre. Er det hofter som gjør at rumpemålet ditt er større, eller er det selve rumpa? For jeg synes absolutt ikke en trent rumpe er noe å være flau over som mann.
Erazor Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Jeg anbefaler styrketrening fremfor kardio dersom du ønsker å forme kroppen. Da kan du for eksempel balansere ved å utvikle overkropp og stramme inn mage, og få mer definerte og muskuløse bein som står bedre til rumpa.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Jeg må spørre. Er det hofter som gjør at rumpemålet ditt er større, eller er det selve rumpa? For jeg synes absolutt ikke en trent rumpe er noe å være flau over som mann. Er ikke hoftemålet vil jeg tro... foran ser jeg helt normal ut, mens fra vinklene til siden og bakfra er alt tynt (og naturlig lår og leggmuskler som følge av fotball tidligere og nå utholdenhet) men er det som en stor ball som ødelegger alt for meg. Litt mørkt bilde men ser her. Her kan problemet sees tydeligere. Det jeg lurer på er om jeg må fortsette å kutte helt til kroppen spiser muskel og fettmasse fra rumpa? Men da vil jeg jo bli veldig undervektig.. å trene overkropp er sikkert lurt men har aldri brydd meg særlig om den så lenge den ikke er feit. Anonymous poster hash: fb51d...ca1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Fra jeg begynte i 7. klasse ca og utover så det enda mer rart ut, spesielt at leggene var så overdimensjonert i forhold til normale legger. Det så rarere ut før men frustrerende at jeg ikke klarer å bli kvitt det helt etter så mye slit. Og selvfølelsen blir bare enda verre når 99% av alle gutter er epleform mens jeg er velsignet med pæreform (sannsynligvis). Gud bedre... Anonymous poster hash: fb51d...ca1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Er ikke hoftemålet vil jeg tro... foran ser jeg helt normal ut, mens fra vinklene til siden og bakfra er alt tynt (og naturlig lår og leggmuskler som følge av fotball tidligere og nå utholdenhet) men er det som en stor ball som ødelegger alt for meg. Litt mørkt bilde men ser her. Her kan problemet sees tydeligere. Det jeg lurer på er om jeg må fortsette å kutte helt til kroppen spiser muskel og fettmasse fra rumpa? Men da vil jeg jo bli veldig undervektig.. å trene overkropp er sikkert lurt men har aldri brydd meg særlig om den så lenge den ikke er feit. Anonymous poster hash: fb51d...ca1 Du kan ikke punktslanke deg, det går ikke. Som noen sa over her kan du prøve å heller bygge på overkroppen slik at du blir mer proposjonert? Anonymous poster hash: 9df46...6f5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Du kan ikke punktslanke deg, det går ikke. Som noen sa over her kan du prøve å heller bygge på overkroppen slik at du blir mer proposjonert? Anonymous poster hash: 9df46...6f5 Du har vel sannsynligvis rett. Anonymous poster hash: fb51d...ca1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Ser helt ærlig ikke noe spesielt rart med rumpa di, jeg. Og jeg skulle ha vært ærlig og innrømt det hvis jeg gjorde det. Kanskje det hadde vært lettere å se hvis du ikke hadde på sort bokser mot sort bakgrunn, riktig nok. Anonymous poster hash: 1d0ed...b3c 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Er ikke hoftemålet vil jeg tro... foran ser jeg helt normal ut, mens fra vinklene til siden og bakfra er alt tynt (og naturlig lår og leggmuskler som følge av fotball tidligere og nå utholdenhet) men er det som en stor ball som ødelegger alt for meg. Litt mørkt bilde men ser her.Her kan problemet sees tydeligere. Det jeg lurer på er om jeg må fortsette å kutte helt til kroppen spiser muskel og fettmasse fra rumpa? Men da vil jeg jo bli veldig undervektig.. å trene overkropp er sikkert lurt men har aldri brydd meg særlig om den så lenge den ikke er feit.Anonymous poster hash: fb51d...ca1 Jeg klarer ikke, selv når jeg legger min beste vilje til, å se problemet med den rumpa. Eller kroppen, for den saks skyld. Jeg tror du bør jobbe mer mentalt enn fysisk med problemet. Anonymous poster hash: df0a1...68a 4
Tibbie Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 Mange av de som er født med begge kjønn som bestemmer seg for å gå for hankjønnet, og kvinner som vil bli menn går gjennom det samme som deg. De vil kvitte seg med den feminine delen ved seg, som ofte er litt ekstra "junk in the trunk". Vet at mange her tar piller som skal gjøre at fettet legger seg annerledes. Altså sånn at det legger seg slik det gjør på de fleste menn. Akkurat hva det er har jeg ikke studert så nøye Ellers så kan du ta en liten fettoperasjon på rumpa? To venninner av meg gjorde dette på magen (de er ikke feite, alstå). Nå som de har gjort det kan ikke magen bli større. Så om de skulle legge på seg, legger fettet seg andre steder enn på magen. Ellers så kan jeg veldig lite om slanking og trening, så har ingen gode råd der Skulle bare nevne disse to tingene for deg
Viktualia Skrevet 6. august 2015 #18 Skrevet 6. august 2015 Problemet ditt sitter mellom ørene, ikke på rumpa. 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #19 Skrevet 6. august 2015 Du må trene hard styrketrening, det er eneste måten du får større overkropp. Og du er såpass slank, at noe tynnere bør du ikke bli. Heller legge på deg muskler som kommer fra styrketrening. Anonymous poster hash: a177e...9ae
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #20 Skrevet 6. august 2015 Vet at mange her tar piller som skal gjøre at fettet legger seg annerledes. Altså sånn at det legger seg slik det gjør på de fleste menn. Akkurat hva det er har jeg ikke studert så nøye Ellers så kan du ta en liten fettoperasjon på rumpa? To venninner av meg gjorde dette på magen (de er ikke feite, alstå). Nå som de har gjort det kan ikke magen bli større. Så om de skulle legge på seg, legger fettet seg andre steder enn på magen. Har ikke tenkt å gjøre noe sånt, men hva er det for noe? Har ikke hørt om det før Anonymous poster hash: fb51d...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå