AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg har nylig fått jobb i en interiørbutikk, og håper dere kan gi meg noen tips (helst uten om det standard som å smile, si hei/hade osv.) på hva jeg kan gjøre for å få kundene skikkelig fornøyd? Jeg har lang erfaring fra butikk tidligere, og tror jeg er flink på kundebehandling, men ønsker gjerne nye ideer eller inspirasjon Anonymous poster hash: 95780...eb2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg har nylig fått jobb i en interiørbutikk, og håper dere kan gi meg noen tips (helst uten om det standard som å smile, si hei/hade osv.) på hva jeg kan gjøre for å få kundene skikkelig fornøyd? Jeg har lang erfaring fra butikk tidligere, og tror jeg er flink på kundebehandling, men ønsker gjerne nye ideer eller inspirasjon Anonymous poster hash: 95780...eb2 Ikke foreslå en orange sofa i nordisk stil til folk som ser ultratradisjonelle og rike ut og som har bedt om noen tips til noe tradisjonelt. De vil ikke prøve noe "nytt og kult" nei...Anonymous poster hash: 10ea1...6e2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ikke driv mersalg, vær ærlig om faktisk pris, si fra hvis varen snart kommer på tilbud, ha kunnskap om det du skal selge, ikke plag de som kun skal kikke. Anonymous poster hash: 4eb23...6db
Anglofil Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Forventer at man er hyggelig og hjelper til hvis jeg ber om det. Du må gjerne spørre "er det noe jeg kan hjelpe deg med", men trekk deg tilbake hvis jeg takker nei til hjelp. Det verste jeg vet er de som jobber i butikk som ikke forstår at jeg ønsker å titte i fred. Og et smil kommer man langt med egentlig. Jeg har selv jobbet mange år i både butikk og med kunder generelt, så jeg vet godt hvordan det er å jobbe med kunder. Jeg verken håper eller tror jeg er en vanskelig kunde, men jeg forventer at et visst nivå av vennlighet. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Ikke driv mersalg, vær ærlig om faktisk pris, si fra hvis varen snart kommer på tilbud, ha kunnskap om det du skal selge, ikke plag de som kun skal kikke.Anonymous poster hash: 4eb23...6db Om det kommer noen i butikken og vil kjøpe sofa til 40.000, så sier du ikke...å nei vent med den,for neste mnd er det halv pris. Da hadde ved kommende fått sparken av meg. Vi driver butikkAnonymous poster hash: d7f02...6e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå