AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hei alle! Jeg lurer på hvordan dere jenter "bare vet" at han liker deg? Hvilke signaler sender gutten ut: blir han stresset i nærheten av deg, rødmer, problemer med å snakke? For å snu det litt om; hvordan viste gutten som eventuelt er din kjæreste nå at han likte deg? ...jeg liker en jente, og jeg klarer ikke være meg selv når jeg ser henne. Er svært betatt. Ønsker å høre noen søte historier Anonymous poster hash: 26359...eaf
Elinori Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Varierer litt fra person til person, men visst de har et lurt blikk og smiler med øynene og er veldig glade rundt meg så kan jeg opofatte det som om han liket meg litt ekstra. Eller visst han rødmer og blir litt bortefra seg visst jeg sier hei. Nå har jrg ikke kjæreste da, så veit ikke om jeg er den beste til å svare.. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Usikker på om Cher faktisk har helt greie på dette, men det er jo en søt og fin sang.. Anonymous poster hash: 37032...81a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Det starter med at han tydelig ser mye på meg, vil ha kontakt og deretter ber om nummeret og ber meg ut. Såpass enkelt, ikke noe analysering. Godt mulig det er andre som er interessert uten at jeg merker det men det er nå så. Mener han alvor med det er det alltid tydelig nok. Anonymous poster hash: 46679...5c3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Det er vanskelig å vite i starten, for da er det kun begjær/lyst som skinner igjennom syntes jeg. Men når han virkelig liker meg og er forelsket, så merker jeg at han er nervøs inntil vi har blitt trygge på hverandre og sagt at begge liker hverandre, at han er stolt av meg forhold til vennene sine og gjerne vil ha meg med på guttekveld på puben, at han ikke har noe i mot å poste bilder med meg tilstede på, og aller helst at han skriver et hjerte i ny og ne på facebook wallen min Gjør han ingen av disse tingene går jeg ut i fra at han bare bruker meg for sex, blir usikker, og dumper han heller før enn senere så jeg ikke ender opp kjempesåret. Anonymous poster hash: 01f80...13e 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Det er vanskelig å vite i starten, for da er det kun begjær/lyst som skinner igjennom syntes jeg. Men når han virkelig liker meg og er forelsket, så merker jeg at han er nervøs inntil vi har blitt trygge på hverandre og sagt at begge liker hverandre, at han er stolt av meg forhold til vennene sine og gjerne vil ha meg med på guttekveld på puben, at han ikke har noe i mot å poste bilder med meg tilstede på, og aller helst at han skriver et hjerte i ny og ne på facebook wallen min Gjør han ingen av disse tingene går jeg ut i fra at han bare bruker meg for sex, blir usikker, og dumper han heller før enn senere så jeg ikke ender opp kjempesåret. Anonymous poster hash: 01f80...13e Så dersom denne fyren ikke har facebook, som f.eks. meg, så ville han kun vært ute etter sex med deg? Alternativet hadde selvsagt vært å skrive ut bildene av deg og han på et ark, og så kopiere det opp og henge det rundt omkring på lyktestolper i nærområdet.. Anonymous poster hash: 37032...81a 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Det går på at man gjerne merker at vedkommende ser på deg, møter blikket, oppsøker deg, gjerne vil være i nærheten av deg. Blikkontakt, smil og kanskje etter hvert fysisk kontakt. Anonymous poster hash: 5918c...1cc
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Så dersom denne fyren ikke har facebook, som f.eks. meg, så ville han kun vært ute etter sex med deg? Alternativet hadde selvsagt vært å skrive ut bildene av deg og han på et ark, og så kopiere det opp og henge det rundt omkring på lyktestolper i nærområdet.. Anonymous poster hash: 37032...81a Nei det var ikke det jeg sa. Har han ikke facebook så finner det drøssevis av andre måter å vise at han har stolt over meg på, som foreksempel å leie meg i handa offentlig eller ta meg med til kompisene hans. Det finnes også mange måter 1on1 innenfor husets fire vegger å vise det på, som foreksempel å stille mer personlige spørsmål og finne ut hvem jeg er inni sjela mi, hjelpe til med matlaging, bruke lang tid på å ha sex med meg sånn at jeg også blir tilfredstilt osv. Nå må du slutte å ta ting ut av kontekst. Bitter singleboy much? *hug 4 u * Anonymous poster hash: 01f80...13e
gjest 321 Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Hei alle! Jeg lurer på hvordan dere jenter "bare vet" at han liker deg? Hvilke signaler sender gutten ut: blir han stresset i nærheten av deg, rødmer, problemer med å snakke? For å snu det litt om; hvordan viste gutten som eventuelt er din kjæreste nå at han likte deg? ...jeg liker en jente, og jeg klarer ikke være meg selv når jeg ser henne. Er svært betatt. Ønsker å høre noen søte historier Anonymous poster hash: 26359...eaf Han ser mye på deg, smiler, prøver å være så nærme deg som mulig, tar på deg, kommer på de samme festene som deg og setter seg i nærheten av deg. Bortsett fra dette så tar han ofte kontakt og prøver å finne på noe/eller holde en samtale over facebook eller sms.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Ofrer tid for å være med meg. Vil ha mye fysisk kontakt. Ikke bare sex men hele tiden. Anonymous poster hash: a8d6e...e94
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Nei det var ikke det jeg sa. Har han ikke facebook så finner det drøssevis av andre måter å vise at han har stolt over meg på, som foreksempel å leie meg i handa offentlig eller ta meg med til kompisene hans. Det finnes også mange måter 1on1 innenfor husets fire vegger å vise det på, som foreksempel å stille mer personlige spørsmål og finne ut hvem jeg er inni sjela mi, hjelpe til med matlaging, bruke lang tid på å ha sex med meg sånn at jeg også blir tilfredstilt osv. Nå må du slutte å ta ting ut av kontekst. Bitter singleboy much? *hug 4 u * Anonymous poster hash: 01f80...13e Etter å ha snakket med x antall jenter er jeg overbevist om at mange av dere mangler en sjel. Derfor har jeg hoppet over dette steget i det siste, og heller undersøker hvor dyp du er som person. Og med person mener jeg selvsagt vagina. Anonymous poster hash: 91f5d...867
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Etter å ha snakket med x antall jenter er jeg overbevist om at mange av dere mangler en sjel. Derfor har jeg hoppet over dette steget i det siste, og heller undersøker hvor dyp du er som person. Og med person mener jeg selvsagt vagina.Anonymous poster hash: 91f5d...867 Surere pikk skal man lete lenge etter Anonymous poster hash: a8d6e...e94 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Surere pikk skal man lete lenge etter Anonymous poster hash: a8d6e...e94 Anonymous poster hash: b5995...03f 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 Anonymous poster hash: b5995...03f Hahaha. Ikke rart fyren er sur med den der. Anonymous poster hash: a8d6e...e94
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Det merker jeg i form av ekstra oppmerksomhet. Blikk,smil og at han vil være rundt meg når jeg treffer han er jo et godt tegn. I tillegg at han er interessert i det jeg sier og ler av teite ting jeg sier selv om det gjerne ikke er spesielt morsomt Etter hvert så merker man det vel ved at han bruker mye av tiden sin til å være sammen med deg og er interessert i å bli kjent med deg og ikke bare pule deg. Men noen er jo mer diskré og vanskeligere å se om de faktisk liker deg. Allikevel så burde man jo merke det ved at han faktisk vil bruke tid på deg Anonymous poster hash: 5ac9d...1c9
udir Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 Jeg har aldri skjønt det om de ikke har invitert meg med på noe. Eller kanskje alle som har vært interessert har tatt direkte kontakt. Vanskelig å si siden jeg ikke har registrert noen interesse ellers
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #18 Skrevet 6. august 2015 Jeg merket at han ble forelska i meg når han begynte å ta mer initiativ. I starten var det for det meste jeg som inviterte til aktiviteter. Han ble også mer følsom og åpnet seg mer når vi pratet, og mer kjærligh når vi hadde sex. Anonymous poster hash: a055b...54c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå