AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg har hatt samboer som det ble slutt med for en måned siden, og vil være singel en liten stund nå for å få tankene (og fordelingen av tingene våre) helt i orden før jeg tenker på noe annet. Men så er det en mann som nå har spurt meg ut på date, og på en side er han flott og fantastisk og jeg ser han for meg som en fremtidig kjæreste, men likevel ikke fordi jeg ikke vil ha NOEN som fremtidig kjæreste heeelt enda. Så jeg svarte at jeg trengte å bli ferdig med alt jeg holder på med nå, og så kunne vi se på det om noen uker. Men er redd for at han skal bli sittende å vente på meg, for det vil jeg heller ikke. Men jeg har det bare svært stressende for tiden og har heller ikke tid til noe date før om 3-4 uker akkurat nå. Men er det feil å si det jeg sa? Må man si enten ja eller nei? Jeg kan gjerne tenke meg å gå ut på en date liksom, om 1 måned, men ikke nå. Han sa han synes det var greit og at han ikke hadde noe stress med dette da. Anonymous poster hash: 53bba...d21
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Høres greit ut det. Anonymous poster hash: fdea6...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Du går ikke på en date for å gjøre den sndre glad. Dette skal skje på dine premisser. Anonymous poster hash: b8a66...7b0
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Slutt med samboeren for 1 måned siden! ? Og så NY date om et par uker? Hvor lenge bodde dere sammen, 14 dager? Helt utrolig hvordan jenter kan hoppe fra mann til mann, kun pga. oppmerksomhet. Normalt sett, bruker et menneske noen måneder -> 1 års tid før man har blitt "resatt". Man pleier jo å si: Singel 4 sesonger - altså, 1 julaften, 1 påskaften, 1 17.mai og 1 bursdag alene. Anonymous poster hash: 0e7ba...ce5 2
mijaa Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Slutt med samboeren for 1 måned siden! ? Og så NY date om et par uker? Hvor lenge bodde dere sammen, 14 dager? Helt utrolig hvordan jenter kan hoppe fra mann til mann, kun pga. oppmerksomhet. Normalt sett, bruker et menneske noen måneder -> 1 års tid før man har blitt "resatt". Man pleier jo å si: Singel 4 sesonger - altså, 1 julaften, 1 påskaften, 1 17.mai og 1 bursdag alene. Anonymous poster hash: 0e7ba...ce5 Nå synes jeg du trekker mange konklusjoner ut av løse luften her, du. Du vet jo ingenting om det tidligere forholdet hennes, kanskje var det egentlig slutt for lenge siden, det var bare ikke "offisielt"? Det er sjeldent man slår opp med noen on a whim, så det er slett ikke uvanlig at i alle fall den ene parten har bearbeidet store deler av bruddet og er ganske klar for å gå videre ganske raskt. At man må være singel og date-løs i ett år synes jeg er idiotisk. Hvorfor i alle dager skal man det? 8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Man pleier jo å si: Singel 4 sesonger - altså, 1 julaften, 1 påskaften, 1 17.mai og 1 bursdag alene. Anonymous poster hash: 0e7ba...ce5 Nei det er det man sier når noen har dødd det faktisk. At man skal ta tiden gjennom et år til å sørge og oppleve alle høytidene alene før man innleder noe.Anonymous poster hash: fdea6...8ab 5
Forglemmegei Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Man kan ikke bestemme når kjærligheten dukker opp. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Slutt med samboeren for 1 måned siden! ? Og så NY date om et par uker? Hvor lenge bodde dere sammen, 14 dager? Helt utrolig hvordan jenter kan hoppe fra mann til mann, kun pga. oppmerksomhet. Normalt sett, bruker et menneske noen måneder -> 1 års tid før man har blitt "resatt". Man pleier jo å si: Singel 4 sesonger - altså, 1 julaften, 1 påskaften, 1 17.mai og 1 bursdag alene. Anonymous poster hash: 0e7ba...ce5 HAH, etter hva jeg har sett er det mennene som hopper fra forhold til forhold. Anonymous poster hash: 6cba1...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Ehhh... TS har jo faktisk utsatt daten. Og en date betyr ikke at man går inn i noe nytt nødvendigvis. Ja, 2 mnd er kanskje tidlig, men vi er alle forskjellige. Til TS: jeg syns du gjorde det helt riktig. Nå kan du la det gå noen uker, og så føle på om du er klar for en date. Du kan selvfølgelig risikere at han finner noen andre i mellomtiden, men om han er interessert så tåler han helt sikkert å vente litt også. Anonymous poster hash: 4d91d...71b
Cheesy Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Jeg har hatt samboer som det ble slutt med for en måned siden, og vil være singel en liten stund nå for å få tankene (og fordelingen av tingene våre) helt i orden før jeg tenker på noe annet. Men så er det en mann som nå har spurt meg ut på date, og på en side er han flott og fantastisk og jeg ser han for meg som en fremtidig kjæreste, men likevel ikke fordi jeg ikke vil ha NOEN som fremtidig kjæreste heeelt enda. Så jeg svarte at jeg trengte å bli ferdig med alt jeg holder på med nå, og så kunne vi se på det om noen uker. Men er redd for at han skal bli sittende å vente på meg, for det vil jeg heller ikke. Men jeg har det bare svært stressende for tiden og har heller ikke tid til noe date før om 3-4 uker akkurat nå. Men er det feil å si det jeg sa? Må man si enten ja eller nei? Jeg kan gjerne tenke meg å gå ut på en date liksom, om 1 måned, men ikke nå. Han sa han synes det var greit og at han ikke hadde noe stress med dette da. Anonymous poster hash: 53bba...d21 LOL! Han er en mann, tror du vikrelig han skal sitte å vente på deg? Når han ikke har møtt deg engang? Vi er i 2015 nå, tviler på at folk venter på hverandre så slapp av
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 LOL! Han er en mann, tror du vikrelig han skal sitte å vente på deg? Når han ikke har møtt deg engang? Vi er i 2015 nå, tviler på at folk venter på hverandre så slapp av Hvor står det at han og TS aldri har møtt hverandre? Anonymous poster hash: efb1c...06f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 For dette gjør ikke menn, hopper fra ny til ny? De har gjerne ny FØR de forteller kona hjemme og de. Men en ting burde alle kjønn lært seg: å være alene, å trives alene og bo alene. Vi blir født alene og dør alene. I midten der må vi klare å være alene. Mange som stuper inn i nytt, fordi de får panikk av ensomhet med seg selv. Elsk dere selv først, så kommer det andre etterpå. Anonymous poster hash: c35d1...44d
OnFire Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Trenger ikke å gifte dere iløpet av denne mnd selv om dere drar på date nå
OnFire Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Slutt med samboeren for 1 måned siden! ? Og så NY date om et par uker? Hvor lenge bodde dere sammen, 14 dager? Helt utrolig hvordan jenter kan hoppe fra mann til mann, kun pga. oppmerksomhet. Normalt sett, bruker et menneske noen måneder -> 1 års tid før man har blitt "resatt". Man pleier jo å si: Singel 4 sesonger - altså, 1 julaften, 1 påskaften, 1 17.mai og 1 bursdag alene. Anonymous poster hash: 0e7ba...ce5 Dette er jo avhengig av hvordan det forrige forholdet var. Kanskje var det hun som ville gjøre det slutt, kanskje har hun vært "ferdig" med dette forholdet en stund før det ble slutt osv. Noen er også bedre til å omstille seg enn andre. Å gjøre det slutt med noen i dag og gå inn i et nytt forhold i morgen er litt spesielt, men man kan helt fint ble ferdig med et forhold og være klar for det neste i løpet av noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå