ClosedParadise Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hei. Nå sitter jeg her, nysingel. Etter to fantastiske år med mannen jeg trodde jeg kom til å dele mitt liv med, er over. Siste året har vært utrolig turbulent, vi har prøvd ut forskjellige ting med å få forholdet til å funke, uten hell. Grunnen til at det ble slutt, var for mye krangling. Krangling over små ting, som egentlig ikke engang burde diskuteres om, ble til store agressive krangler, som etterhvert ødela vårt fine forhold. Er lei meg, og sliten. Men dette skal jeg klare. Ønsker gjerne noen råd og tips, til å komme meg over han, og videre. Takk på forhånd
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Eg og er nysingel, forskjellen frå deg er at eg er overlukkeleg Bruk tida til å fokusera på deg. Også husk at det ordnar seg alltid Lukkevtil!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ha nok å gjøre så du ikke blir sittende å sture. Da er det så lett å falle tilbake.Anonymous poster hash: b7862...7a5 1
ClosedParadise Skrevet 5. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2015 Eg og er nysingel, forskjellen frå deg er at eg er overlukkeleg Bruk tida til å fokusera på deg. Også husk at det ordnar seg alltid Lukkevtil! Så godt å høre at du har det bra! Er alltid tøft med brudd men da var det kanskje det beste for din del, siden du har det så fint nå Jeg prøver heletiden og ha noe å gjøre, slik at jeg ikke blir sittendes alene og tenke. Ser lyst på det, og vet jo at jeg kommer meg over han, men ting tar jo litt tid. Tusen takk for svar søte deg
ClosedParadise Skrevet 5. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2015 Ha nok å gjøre så du ikke blir sittende å sture. Da er det så lett å falle tilbake.Anonymous poster hash: b7862...7a5 Takk for svar Ja jeg prøver og ha ting å gjøre absolutt hele tiden så jeg ikke blir sittendes alene å tenke. Men nå som det er kveld, og venner ikke er tilstede kommer tankene frem, og da hjelper det heldigvis med støttende og snille mennesker på kg
Florence Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Ta deg tid til å sørge litt også, det er helt naturlig når noe tar slutt. Ellers er det bare å ta tiden til hjelp og leve videre. Er det noe du gjerne vil gjøre, men du gjorde det aldri fordi du var i et forhold?
ClosedParadise Skrevet 5. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2015 Ta deg tid til å sørge litt også, det er helt naturlig når noe tar slutt. Ellers er det bare å ta tiden til hjelp og leve videre. Er det noe du gjerne vil gjøre, men du gjorde det aldri fordi du var i et forhold? Tusen takk for svar Jeg gråt veldig i stad, klarte ikke stoppe det akuratt der og da. Gråt ingenting mens jeg snakket med han, hjemme i leiligheten. Heller ikke han. Gråt når jeg kjørte hjem, og ikke gråtet siden. Men kommer nok noen fler tårer, og er vel godt å la det bare komme ut. For å bli ferdig med det. Jeg tenker jeg vil reise litt, til syden. Lenge siden jeg har vært i syden, ta med meg en god venninne og slappe helt av. Er vel egentlig ingenting jeg vil gjøre, utenom å reise akuratt nå. Jobber også ganske mye, så det hjelper meg nok over på andre tanker. Takk igjen <3
Florence Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Tusen takk for svar Jeg gråt veldig i stad, klarte ikke stoppe det akuratt der og da. Gråt ingenting mens jeg snakket med han, hjemme i leiligheten. Heller ikke han. Gråt når jeg kjørte hjem, og ikke gråtet siden. Men kommer nok noen fler tårer, og er vel godt å la det bare komme ut. For å bli ferdig med det. Jeg tenker jeg vil reise litt, til syden. Lenge siden jeg har vært i syden, ta med meg en god venninne og slappe helt av. Er vel egentlig ingenting jeg vil gjøre, utenom å reise akuratt nå. Jobber også ganske mye, så det hjelper meg nok over på andre tanker. Takk igjen <3 Det er bra Det hjelper lite å holde seg så opptatt at man ikke rekker å føle noe, da bobler det over ganske kraftig etter min erfaring. Men er også viktig å ikke lukke seg inne med sorgen, så gråt når du føler for det, og vær sosial når du føler for det. Dette går bra
ClosedParadise Skrevet 5. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2015 Det er bra Det hjelper lite å holde seg så opptatt at man ikke rekker å føle noe, da bobler det over ganske kraftig etter min erfaring. Men er også viktig å ikke lukke seg inne med sorgen, så gråt når du føler for det, og vær sosial når du føler for det. Dette går bra Tusen takk for gode råd. Har truen på at dette går fint og jeg kommer meg videre Bare litt tøft i starten, det skjedde jo idag. Blir alltid sittendes å tenke alene på kvelden, sånn som nå. Og sosial og aktiv på dagen. Så det er litt variasjon, som du sier kanskje er best også, og det kan jeg si meg enig i. At jeg tror det er det beste
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Ønsker gjerne noen råd og tips, til å komme meg over han, og videre. Takk på forhånd Ikke drikk deg drita, ikke skaff deg rebound. Det er vel de to vanligste tingene som skjærer seg for nysingle. I min mening er tiden din beste venn. Anonymous poster hash: 83d1c...e1a 5
ClosedParadise Skrevet 5. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2015 Ikke drikk deg drita, ikke skaff deg rebound. Det er vel de to vanligste tingene som skjærer seg for nysingle. I min mening er tiden din beste venn. Anonymous poster hash: 83d1c...e1a Takk for svar Har ingen planer om det, så det tror jeg ikke blir noe problem. Skal være sosial, og tenke hva som er best for meg. Og ta tiden til hjelp.
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Så trist å høre Du er en flott person og jeg er sikker på at du vil finne lykken igjen en gang
Tenk_om Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Ikke drikk deg drita, ikke skaff deg rebound. Det er vel de to vanligste tingene som skjærer seg for nysingle. I min mening er tiden din beste venn. Anonymous poster hash: 83d1c...e1a Folk reagerer veldig forskjellig så for meg var å drikke mye vin en stor trøst. Ikke bare kunne jeg bruke galgenhumor og le av situasjonen, men jeg gråt så mye at når jeg drakk litt vin så klarte jeg å slappe av faktisk. Det skal nevnes at jeg satt aldri alene og drakk og det var kun de dagene jeg ikke skulle på jobb dagen etter. Men gjør det du har lyst til og det som funker for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå