Regina Phalangie Skrevet 11. september 2004 #1 Skrevet 11. september 2004 Nå kjøper jeg sjelden VG i papirutgave, leser det mest på nett, og har lest med undring Pia Haraldsen sine skildringer fra glamourlivets innside, men jeg finner ikke denne helgens reportasje?? Ble hun ikke funnet salgbar til mer enn to ukers jobb??? Ikke den største overraskelsen da men........
Gjest LoisLane Skrevet 11. september 2004 #2 Skrevet 11. september 2004 Kanskje det tar litt tid å direkteoverføre reisebrevet fra danskebåten? Lang vei til Hirtshals, vet dere... Ellers så er det jo ganske mange vanskelige bokstaver som skal i HELT bestemt rekkefølge - det tar jo litt tid, da. Fra spøk til alvor: Er det ikke søndager Pia pleier å glede oss?
Regina Phalangie Skrevet 12. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2004 Mulig du har rett der! jeg var først skråsikker på det var hver fredag hun skule skrive, men så ble jeg enda mer sikker på det var hver lørdag. Jaja. Vi får se. Jeg leser spalten som noe jeg kan le av, ihverfall ikke ta på alvor.
Alterna Skrevet 12. september 2004 #4 Skrevet 12. september 2004 Kanskje de to innleggene var alt hun hadde å komme med? hehehe!
Gjest Embla s Skrevet 12. september 2004 #5 Skrevet 12. september 2004 Kanskje det rett og slett ikke har skjedd noe glamourøst i Norge den siste uka
*Emma* Skrevet 13. september 2004 #7 Skrevet 13. september 2004 He he he det var definitivt ikke søndager for jeg sjekker nettavisene oftest på ukedagene (når jeg kjeder meg på jobb) og det er da jeg har lesta rtiklene hennes..hvis de kan kalles det.... KAnskje VG har forstått hvor "ikke bra" de var!
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #8 Skrevet 13. september 2004 Stakkars Pia! Damned if you do, damned if you don't. Får dere et liv 'a, ikke vær så jævlig skadefro og opptatt av hva andre måtte drive med.
Gjest Embla s Skrevet 13. september 2004 #9 Skrevet 13. september 2004 Stakkars Pia! Damned if you do, damned if you don't. Får dere et liv 'a, ikke vær så jævlig skadefro og opptatt av hva andre måtte drive med. Vel, nå er det jo annonsert at hun skal ha en spalte i VG der hun skriver om norges jetset-liv. Så det er vel lov å lure på hvor spalten blir av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå