Gå til innhold

Ville du vært kjendis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller sammen med en kjendis? Jeg synes det virker sliksomt. Kan jo ikke gå ut døra uten at folk stirrer, peker, hvisker og tisker og knipser bilder. Kan ikke oppleve verden i fred. 

Kjendislivet, nei takk! 

Anonymous poster hash: 8bbbd...509
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Captain Hook
Skrevet

Stirre, peke, hvisker og tisker og knipse bilder gjør folk når de ser meg likevel. Så klart kunne jeg blitt sammen med ei kjendiskvinne, hvis jeg faller for henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Stirre, peke, hvisker og tisker og knipse bilder gjør folk når de ser meg likevel. Så klart kunne jeg blitt sammen med ei kjendiskvinne, hvis jeg faller for henne. 

Er du så kjekk?  :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Kjendis? Nei takk, syns det er litt "trashy" med kjendiseri.

Jeg elsker å skrive sanger, og hadde ikke takket nei hvis jeg fikk forespørsel om å skrive sanger for et plateselskap, men kjendis? Neh. Nå har jeg ingen ambisjoner om en låtskriverkarriere, studerer til å bli ingeniør, men hvem vet  :laugh:

Anonymous poster hash: 5c9d0...d53
Skrevet

Ja. Har alltid drømt om å være hollywood-skuespiller.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Er du så kjekk?  :wow:

Helt vanlig synes jeg. Ikke for stygg og ikke for pen. Hvisking og tisking er det de som ikke liker meg som holder på med da.

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig synes jeg. Ikke for stygg og ikke for pen. Hvisking og tisking er det de som ikke liker meg som holder på med da.

Åja, hehe. Satt og lurte på å sende deg en melding hehe. 

Skrevet (endret)

Er ikke akkurat keen på kjendistilværelsen, men det hadde ikke gjort noe å ha blitt kjendis fordi at jeg har lykkes. Det å lykkes innen det jeg er utdannet som og å kunne brødfø meg selv med det er min aller største drøm, kjendis eller ei :icon_lol:

Endret av Cherries
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært noen skikkelig kjendis, men for noen år siden var jeg (forbigående) et ansikt ganske mange kjente igjen på gaten. Det var ikke noe å trakte etter, så jeg nevner ikke hvorfor.

Jeg var heldigvis "kjendis" utelukkende av positive grunner, og derfor var det hyggelig og smigrende helt til å begynne med. Etter noen dager ble det derimot bare mer og mer slitsomt, og jeg er veldig glad det mer eller mindre gikk over. Jeg er i tillegg litt for engstelig og overhøflig til å bare gå videre, så jeg stoppet alltid opp og pratet hvis noen snakket til meg. Man blir vel mer vant til det om det varer lenge, men blikkene og at folk dulter bort hverandre og sier "Er ikke det han der...?" tror jeg aldri jeg hadde klart å overse.

Anonymous poster hash: e28ad...49b
Skrevet

Selvsagt, da hadde jeg jo dratt babes.

Skrevet

Jeg har aldri vært noen skikkelig kjendis, men for noen år siden var jeg (forbigående) et ansikt ganske mange kjente igjen på gaten. Det var ikke noe å trakte etter, så jeg nevner ikke hvorfor.

Jeg var heldigvis "kjendis" utelukkende av positive grunner, og derfor var det hyggelig og smigrende helt til å begynne med. Etter noen dager ble det derimot bare mer og mer slitsomt, og jeg er veldig glad det mer eller mindre gikk over. Jeg er i tillegg litt for engstelig og overhøflig til å bare gå videre, så jeg stoppet alltid opp og pratet hvis noen snakket til meg. Man blir vel mer vant til det om det varer lenge, men blikkene og at folk dulter bort hverandre og sier "Er ikke det han der...?" tror jeg aldri jeg hadde klart å overse.

Anonymous poster hash: e28ad...49b

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Kan jeg spørre hvem du er, eller hvorfor du ble "kjendis"?

Skrevet

Ja, jeg er jo allerede kjendis da... Er et tungt liv, blir alltid kjent igjen på gata og alle skal le og peke på meg... Går hele tiden rundt og prater med meg selv og prater med ånder og spøkelser jeg ser på veien. Ganske morsomt hvor mye rart de har opplevd gjennom tidene, blir helt sjokkert av deres historier. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...