Gå til innhold

Facebook chat forsvant! Noen andre med samme problem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har opplevd det samme i kveld?

Chatlisten på høyre side er borte :(

Anonymous poster hash: d219e...119
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer fra tid til annen. Jeg har ikke det problemet i skrivende stund, men tror jeg har opplevd det eller lignende før

AnonymBruker
Skrevet

Ok.Takk for svar:)

Anonymous poster hash: d219e...119
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er sånn her også. Har skjedd flere ganger, veldig merkelig!

Anonymous poster hash: 54103...a43

AnonymBruker
Skrevet

Den øverste linja er borte hos meg. Der du kan søke og ikke minst logge ut 😳 Noen som vet om noe triks for å få den igjen?

Anonymous poster hash: e38a0...13b

AnonymBruker
Skrevet

Den øverste linja er borte hos meg. Der du kan søke og ikke minst logge ut Noen som vet om noe triks for å få den igjen?

Ingen? :/

Skrevet

Har du hørt om noe som heter Google? Det er en søkemotor man kan bruke for å finne informasjon på nettet. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn problemstillingen i søkefeltet å trykke søk.

Eller vent, det var et dårlig tips. Det er sikkert bedre at du venter i dagesvis på svar i denne tråden og bare 'bumper' den med jevne mellomrom isteden for å faktisk gjøre 2 minutter med grunnleggende research selv.

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt om noe som heter Google? Det er en søkemotor man kan bruke for å finne informasjon på nettet. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn problemstillingen i søkefeltet å trykke søk.

Eller vent, det var et dårlig tips. Det er sikkert bedre at du venter i dagesvis på svar i denne tråden og bare 'bumper' den med jevne mellomrom isteden for å faktisk gjøre 2 minutter med grunnleggende research selv.

Og det tror du ikke jeg har gjort? Jeg har googla det ca en million ganger på både norsk og engelsk!!! Har lett på hjelpesidene til facebook osv, men finner ingenting! Du trenger da virkelig ikke å bli frekk!!!

• Liker 1
Skrevet

Og det tror du ikke jeg har gjort? Jeg har googla det ca en million ganger på både norsk og engelsk!!! Har lett på hjelpesidene til facebook osv, men finner ingenting! Du trenger da virkelig ikke å bli frekk!!!

Finner ingenting? Det er da diverse tips på blant annet facebook sin egen 'community' side.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres jo helt desperat ut!

Anonymous poster hash: 8b5e6...840

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finner ingenting? Det er da diverse tips på blant annet facebook sin egen 'community' side.

Ikke som jeg har klart å finne. Finner du noe så tips meg gjerne.

Du høres jo helt desperat ut!

Anonymous poster hash: 8b5e6...840

Og det følte du for å kommentere?

Skrevet

Og det følte du for å kommentere?

Ikke bry deg om det da. Jo mer oppmerksomhet, jo mer plaging... 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om det da. Jo mer oppmerksomhet, jo mer plaging... 

Poeng ;)

Skrevet

Det som er foreslått er følgende:

- Slette all historikk/cache.

- Trykke "CTRL" + "-" et par ganger.

- Trykke Messages og home frem og tilbake en del ganger

Hvor gode disse tipsene er skal jeg ikke uttale meg om. Men det er i allefall det som er foreslått og en del hevder at det ovennevnte fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...