AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Noen andre som har opplevd det samme i kveld? Chatlisten på høyre side er borte Anonymous poster hash: d219e...119
Millimani Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Sånt skjer fra tid til annen. Jeg har ikke det problemet i skrivende stund, men tror jeg har opplevd det eller lignende før
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ok.Takk for svar:) Anonymous poster hash: d219e...119
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Ja, er sånn her også. Har skjedd flere ganger, veldig merkelig!Anonymous poster hash: 54103...a43
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Den øverste linja er borte hos meg. Der du kan søke og ikke minst logge ut 😳 Noen som vet om noe triks for å få den igjen?Anonymous poster hash: e38a0...13b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Den øverste linja er borte hos meg. Der du kan søke og ikke minst logge ut Noen som vet om noe triks for å få den igjen?Anonymous poster hash: e38a0...13b Ingen? :/ Anonymous poster hash: e38a0...13b
MinnisMus Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Har du hørt om noe som heter Google? Det er en søkemotor man kan bruke for å finne informasjon på nettet. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn problemstillingen i søkefeltet å trykke søk. Eller vent, det var et dårlig tips. Det er sikkert bedre at du venter i dagesvis på svar i denne tråden og bare 'bumper' den med jevne mellomrom isteden for å faktisk gjøre 2 minutter med grunnleggende research selv.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Har du hørt om noe som heter Google? Det er en søkemotor man kan bruke for å finne informasjon på nettet. Alt du trenger å gjøre er å skrive inn problemstillingen i søkefeltet å trykke søk. Eller vent, det var et dårlig tips. Det er sikkert bedre at du venter i dagesvis på svar i denne tråden og bare 'bumper' den med jevne mellomrom isteden for å faktisk gjøre 2 minutter med grunnleggende research selv. Og det tror du ikke jeg har gjort? Jeg har googla det ca en million ganger på både norsk og engelsk!!! Har lett på hjelpesidene til facebook osv, men finner ingenting! Du trenger da virkelig ikke å bli frekk!!! Anonymous poster hash: e38a0...13b 1
MinnisMus Skrevet 6. august 2015 #9 Skrevet 6. august 2015 Og det tror du ikke jeg har gjort? Jeg har googla det ca en million ganger på både norsk og engelsk!!! Har lett på hjelpesidene til facebook osv, men finner ingenting! Du trenger da virkelig ikke å bli frekk!!! Anonymous poster hash: e38a0...13b Finner ingenting? Det er da diverse tips på blant annet facebook sin egen 'community' side.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #10 Skrevet 6. august 2015 Og det tror du ikke jeg har gjort? Jeg har googla det ca en million ganger på både norsk og engelsk!!! Har lett på hjelpesidene til facebook osv, men finner ingenting! Du trenger da virkelig ikke å bli frekk!!! Anonymous poster hash: e38a0...13b Du høres jo helt desperat ut! Anonymous poster hash: 8b5e6...840 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #11 Skrevet 6. august 2015 Finner ingenting? Det er da diverse tips på blant annet facebook sin egen 'community' side. Ikke som jeg har klart å finne. Finner du noe så tips meg gjerne. Du høres jo helt desperat ut! Anonymous poster hash: 8b5e6...840 Og det følte du for å kommentere? Anonymous poster hash: e38a0...13b
Millimani Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Ikke som jeg har klart å finne. Finner du noe så tips meg gjerne. Og det følte du for å kommentere? Anonymous poster hash: e38a0...13b Ikke bry deg om det da. Jo mer oppmerksomhet, jo mer plaging...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Ikke bry deg om det da. Jo mer oppmerksomhet, jo mer plaging... Poeng Anonymous poster hash: e38a0...13b
MinnisMus Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Ikke som jeg har klart å finne. Finner du noe så tips meg gjerne. Anonymous poster hash: e38a0...13b Det som er foreslått er følgende: - Slette all historikk/cache. - Trykke "CTRL" + "-" et par ganger. - Trykke Messages og home frem og tilbake en del ganger Hvor gode disse tipsene er skal jeg ikke uttale meg om. Men det er i allefall det som er foreslått og en del hevder at det ovennevnte fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå