Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om programmet noen bedre?

Tore er flink å lage underholdnings programmer. Han virker som en flott jordnær mann som har lett for å angasjere seg. Og noen bedre var et varierende, og godt program. Jeg storkoste meg forran skjermen den ene timen og fikk meg en god latter på en fin lørdagskveld.

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makan til rotete vissvass og intetsigende pjatt, om rare fødselsdatoer, sms-teksting osv.

Men to ting imponerte meg:

Andreas med Downs som spilte munnspill og trekkspill. Det finnes så mange utviklingshemmede i Norge, men det er så sjelden de er på tv. Det var FLOTT å høre ham spille sin musikk.

Også var det en gripende reportasje om Romanias gatebarn, og en nordmann som hjalp dem. Jeg har jo lest om dette før, men det er alltid bra å bli minnet på hvor heldig jeg er. Slike som han fungerer som inspiratorer. Litt malplassert i forhold til resten av programmet, men like fullt bra at de hadde med. Og da bre programmet så mye bedre.

Skrevet

Jeg er ikke så glad i den mannen, har minner om det forrige programmet hans ennå. kikket så vidt innom det, men lot det ikke stå på lenge.

Skrevet

Synes Tore er grusom og hater sånne programmer! Svisjet så vidt innom og bort igjen...

Men lurer fryktelig HVA som ble skrevet i det SMS-innslaget? Noen som kan opplyse meg om det? (Veldig nysgjerrig! :ler: )

Skrevet
Synes Tore er grusom og hater sånne programmer!

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

enig her, synes det var svært så rotete ja. til tider virket det som om tore ikke visste helt hva han skulle si ja.. og de imitator greiene var jo bare tull.!!

Skrevet

The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human.

dette er teksten som skal skrives, dog litt vanskelig men faktisk så har til og med jeg klart å skrive den på 60 sek, måtte jo prøve;)

Skrevet
The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human.

dette er teksten som skal skrives, dog litt vanskelig men faktisk så har til og med jeg klart å skrive den på 60 sek, måtte jo prøve;)

Takk :)

Skrevet

Gjest sa:

enig her, synes det var svært så rotete ja. til tider virket det som om tore ikke visste helt hva han skulle si ja.. og de imitator greiene var jo bare tull.!!

Alt som blir gjort og så og si alt som er sagt, er faktisk planlagt. Når det gjelder imotatorene, så syntes jeg det bare var morsomt. Det var jo hele hensikten. Så jeg forstår ikke helt denne holdningen.

Skrevet

så bare slutten,da det var om de der barna som bodde i kloakken. Tror ikke dette er et program som jeg kommer til å følge med på da,men det er jo bra at han får slike emner mere i søkelyset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...